
בהשתתפות מאות מבכירי השיווק והקמעונאות בארץ ועשרות מובילי רשת, נערך אירוע זוכי 'מוצר השנה – בחירת הצרכנים' ונחשפו מוצרי השנה בישראל לשנת 2019 – המוצרים והשירותים הזוכים בפרסי החדשנות לשנה זו, כפי שנבחרו על ידי הקהל הישראלי במסגרת מחקר צרכנים מקיף מסוגו שערך מכון המחקר קנטאר מדיה בקרב יותר מ-3,500 צרכנים.
![]()
בין הזוכים בשנה זו- היינקן 0%, מכונת כביסה משולבת מייבש AEG, משכנתא דיגיטלית של לאומי, Tyto בכללית, PURE CLAY MASKS של לוריאל פריז, סדרת חליטות ופירות של ויסוצקי ומוצרים ושירותים רבים נוספים אשר הושקו לאחרונה בישראל
פרסי 'מוצר השנה – בחירת הצרכנים' מוענקים ב-36 מדינות ברחבי העולם ומוענקים בישראל כבר 14 שנה. השנה, ישראל היא המדינה החדשנית ביותר בעולם בהשוואה לשאר המדינות, שבהן הוענקו השנה פרסי החדשנות של מוצר השנה. "העובדה שבישראל מוענק המספר הרב ביותר של פרסי חדשנות למוצרים ולשירותים חדשים מעידה על רמת החדשנות הגבוהה בארץ, גם בשל העובדה שחברות מקומיות משיקות מוצרים ושירותים חדשניים וגם משום שחברות בינלאומיות מרבות להשיק לצרכן הישראלי, הידוע כחובב חדשנויות, את המוצרים החדשים שלהן, מסביר ערן יסעור, המייצג את פרסי החדשנות הבינלאומיים של מוצר השנה בישראל. "בטבלה העולמית של Product of the Year לשנת 2019 נמצאים במקום הראשון המשווקים מישראל עם 63 פרסי חדשנות שהוענקו למוצרים ולשירותים שלהם. במקום השני – עם 56 פרסים שהוענקו להם – נמצאים המשווקים הצרפתיים, והמשווקים מבריטניה ואוסטרליה חולקים את המקום השלישי עם 51 פרסי חדשנות שהוענקו להם".











