לרגל חודש המודעות לסרטן השד, הלוגו הוורוד יחליף את הלוגו הרשמי של חברת החשמל בעמוד הפייסבוק ובאתר של החברה במהלך חודש אוקטובר

חברת החשמל מצטרפת לחודש הגברת המודעות לחשיבות גילוי מוקדם של סרטן השד – ובצעד לא שיגרתי בעולם הפרסום – צבעה את לוגו החברה בוורוד, הצבע הרשמי של הקמפיין הבינלאומי של המחלה.
הלוגו הוורוד יחליף את הלוגו הרשמי של חברת החשמל בעמוד הפייסבוק של החברה – "חברת החשמל העמוד הרשמי" במהלך חודש אוקטובר, חודש המודעות למחלה. לעמוד הפייסבוק של חברת החשמל נחשפים מידי יום אלפי גולשות וגולשים, ביניהם גם עובדות ועובדי החברה, דרכם מבקשת החברה להגביר את המודעות למחלה.
כמו כן, חברת החשמל תקיים במהלך חודש אוקטובר פעילויות הסברה פנים ארגוניות שמטרתן לעודד את נשות החברה ובני משפחותיהן לגשת ולבצע בדיקות תקופתיות לגילוי מוקדם, ביניהן; סיפורים אישיים של נשות החברה שהתמודדו ומתמודדות עם המחלה, יעלו בבלוג "נשות חברת החשמל" באתר סלונה, הממונה על מעמד האישה בחברת החשמל, אורנה גולן, הזמינה את נשות החברה לקחת חלק בקמפיין הצלבת האצבעות ולשלוח תמונה עם אצבעות מוצלבות, תמונה אשר תקבל חשיפה גם בפייסבוק החברה ופעילויות נוספות.
הממונה על מעמד האישה בחברת החשמל, אורנה גולן: "לחברת החשמל אחריות ארגונית לשלומן ובריאותן של נשות החברה. אני רואה חשיבות עליונה בהגברת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד ודאגה לבריאות המשאב האנושי בחברה".











