להיות בעלים של עסק זה כאב ראש לא קטן, בייחוד כשאר זהו עסק שרק מתחיל את הצעדים שלו אל מול עסקים גדולים שכבר צברו מודעות והון. האפשרות של פשיטת רגל וסגירת העסק היא כזו שרואים בכל יום בסטטיסטיקות, וצריכים להיות אנשים עם התמדה שיודעים מה צריך להיעשות כדי לשים את העסק הזה על המסלול הנכון.
דבר זה מחייב גם פעילות בתחום של הגדלת המודעות לגבי העסק, כשאר יש לא מעט אופציות של פרסום שכבר גדל וצמח בהרבה מאז אותן מודעות ברדיו ובעיתון. למרות /שרבים נוהרים אל עבר האינטרנט בתור המקום לפרסם מודעות, יש אופציה נוספת שלא מצריכה הוצאה כספית גבוהה מידי, או התחייבות לטווח זמן ארוך מאוד.
הפצה של עלונים שמגיעים אל תיבות דואר מכוניות וידיות של דלתות נעשית על ידי חברות הפצה זמן רב מאוד, ועם פרויקט שיכול להיות ממוקד לזמן קצר, ניתן לקבל את החשיפה הנדרשת מבלי שהעלות הזו תכביד על עסק שעדיין לא מביא כמות גדולה של הכנסות.










