ה-Site links [בתרגום מילולי – קישורי אתר] הם פריסת לינקים בתוצאות החיפוש של גוגל. מדובר בקישורים משניים, שמופיעים תחת קישור הבית לאתר שלנו. ה- Site links מקשרים לינקים לעמודים נוספים [פנימיים] של האתרים, המציגים לגולש חלק מתפריט האתר שחיפש. עפי"ר מוגבלת התצוגה ל-8 לינקים לכל היותר.
באמצעות הקישורים הנוספים מקצר גוגל ומקל על דרכם של הגולשים בחיפוש אחר תוכן ספציפי שקיים באתר. על פי רב יציג גוגל את עמודי צור קשר, אודות, סל השירותים וכד'.
אם נבצע חיפוש ברשת של אחד הבנקים הגדולים במדינה, למשל, יציג לנו גוגל לינקים לעמוד ההתקשרות, לעמוד הסניפים, שערי מטבע, כניסה לחשבון וכיו"ב.
האם הקישורים האלה מוענקים רק לאתרים גדולים?
לא. קישורי Site links מוענקים גם לאתרים קטנים. למעשה אין שום קשר לגודל העסק או האתר. גם עסקים קטנים ובינוניים שמנהלים אתר קטן [ובתנאי שלא מדובר באתר של עמוד אחד – One page site] יכולים לקבל מגוגל קישורי Site links.
איך נדע אם לאתר שלנו יש Site links ?
כדי לבדוק אם יש לאתר קישורי Site links מחפשים בגוגל את שם המותג. [כפי שניתן לראות בתמונות האתרים המוצגים במאמר הזה] נניח "בנק יהב" או "רכבת ישראל" וכד'.
אליבא דה-גוגל: "הקישורים שמופיעים מתחת לתוצאות חיפוש מסוימות ב-Google, הנקראים Site links, נועדו לסייע למשתמשים לנווט באתר שלך. המערכות שלנו מנתחות את מבנה הקישורים באתר שלך כדי לגלות קיצורים שיחסכו למשתמשים זמן ויאפשרו להם למצוא במהירות את המידע הנחוץ להם".












