
טופס צור קשר למעשה הוא אלמנט המרה, המאפשר לנו לקבל לידים איכותיים.
הוא תחילתו של הקשר בינינו לבין הגולש. ההכרות הראשונית שלנו אתו. ושלו איתנו. הוא משמעותי כיוון שהוא מחבר אלינו ואל האתר שלנו אנשים שונים, שמתעניינים בשירותים או במוצרים שלנו.
כדאי מאד לא לסרבל ולייגע.
טופס צור קשר חייב להיות נהיר וידידותי. אסור שילאה את הגולשים. עליו לאפשר חוויית גלישה טובה, כדי לעודד אינטראקציה.
הטופס יכול לשמש את הגולשים להצטרפות לניוזלטר [רשימת הדיוור שלנו], לקבלת מידע, או רכישת מוצר / שירות שאנו מעניקים וכו'…
הוא מאפשר לנו להפעיל מניפולציה על הגולשים. גם על אלה מביניהם שלא התכוונו לרכוש מאיתנו דבר. אנחנו נגישים באמצעותו לגולשים, והופכים לסוג של מכרים. אנחנו יכולים "לנצל" את האינטראקציה ולשוחח איתם באוף-ליין. ולהפוך את שיחת ההיכרות לשיחת מכירות מניבה.
הכמות כן קובעת – מינימום שדות יגדילו משמעותית את אחוז ההמרות
טופסי צור קשר סטנדרטיים מכילים על-פי רב 5 שדות: שם | מייל | טלפון | נושא | הודעה |
אם כל השדות האלה חשובים לנו, נסמן רק את השדות ההכרחיים [נניח – שם, טלפון ומייל] כשדות חובה ונשאיר את השדות "נושא" ו-"הודעה" כבחירה. הרי אם הגולש לא ימלא אותם, תמיד נוכל לחזור אליו ולשאול באיזה נושא / עניין פנה אלינו. יש לנו את הטלפון ואת המיל שלו.
כדאי ליצור טופס שמכיל לא יותר מ-3 שדות חובה: שם, טלפון, מייל.
יחד עם זאת – אם באפשרותכם לקצר את התהליך עוד יותר ותוכלו להסתפק בפרטי השם והטלפון או להמשך הקריאה











