קידום אתרים – קידום ממומן ואורגני
ישנם שתי דרכים לקדם את האתר במנוע החיפוש גוגל והן או קידום ממומן הוא קידום אורגני.
לכל אחת מן הדרכים יש יתרונות שונים מכיוון שכל אחד נעשה בדרך שונה ובמאמר הבא נסביר מעט על כל דרך ודרך.
קידום אורגני-
קידום אתרים אורגני זהו תהליך שמוביל את האתר להגיע למקום יותר גבוה בחיפוש בגוגל באמצעות מקדם אתרים שמיישם כמה שיותר פרמטרים שגוגל דורשת לקידום אתר, ובכך מדרגי האתרים שלגוגל יתנו לאתר שלכם ציון גבוה מה שיוביל לעליית המיקום של האתר שלכם במנוע החיפוש גוגל. תהליך הקידום האורגני אינו כרוך בתשלום לגוגל אך מקדם האתרים לא עובד בחינם, תהליך זה הוא תהליך ארוך שיכול לקחת ארבעה חודשים עד שנה ודורש הוצאה כספית לא קטנה.
את התהליך של קידום אורגני עדיף לבצע עוד לפני שמעלים את האתר לאוויר, עוד בשלבי הבנייה בכדי להגיע לתוצאות טובות יותר.
קידום בגוגל ממומן
במקרה של קידום בגוגל ממומן יש הוצאה כספית גם לגוגל וגם למקדם האתרים, תהליך קידום אתרים בגוגל ממומן מתבצע באמצעות מילות המפתח שבוחר בבעל האתר וגוגל יוצרים קישור למודעה בעמוד בראשון כך שכל מי שישתמש במילות המפתח שבחר בעל האתר יצפה מיד במודעה שתקשר לאתר. יתרון נוסף בגוגל ממומן זה הוא בחירה של התקציב היומי שבעל האתר מעוניין להוציא, בעבור כל כניסה לאתר דרך המודעה כרוך תשלום קבוע לגוגל וכשאר כמות הכניסות הגיעה לכמות הכספית שבעל האתר תקצב לאותו היום נגמר המודעה מוסרת ועולה רק ביום שלמחרת
אז איך בעצם נבחר ?
אז ככה, בנוסף לעניין בניית אתרים מותאמים ואחרי שנעשה להם SEO, התהליך של קידום בגוגל ממומן יביא אותכם לתוצאות מידיות ומיד תראו שינוי בכמות הפניות שיובילו ללקוח פוטנציאלי ומשם להגדלת הכנסות, אך תהליך זה כרוך בתשלום קבוע לגוגל ומתי שתפסיק לשלם אתה חוזר לאיפה שהייתה.
לעומת זאת תהליך אורגני הוא אולי תהליך ארוך יותר אך בסופו של דבר תוכלו לקצור את הפירות וכשאר האתר יסיים את תהליך הקידום אתם תשארו בסביבות המקום שאליו הגעתם מבלי תשלום קבוע לגוגל .
לפי דעתי המקצועית הייתי בוחר להשתמש בשתי השיטות מכיוון שכל אחת מביאה את היתרונות השונים שלה, אך עם יש בעיה תקציבית והייתי נאלץ לבחור רק באחת מן השיטות הייתי בוחר בשיטה של הקידום האורגני










