תחום קידום האתרים לשנת 2018
כיום בעידן המודרני, עידן האינטרנט אם אתה לא שם אתה לא קיים, בימינו אתר זה דבר חובה וכולם רוצים להיות במקום הראשון, בדף הראשון וכל זה במנוע החיפוש החזק ביותר ששמו גוגל, אך את כל זה לא ניתן לעשות לבד ופה נכנס לתמונה מקדם האתרים שבשביל להביא אותנו לדירוג טוב ומיקום אטרקטיבי בשבילנו בחיפוש בגוגל ידרש לא מעט זמן וכסף.
אך כיום תחום קידום האתרים נעשה יותר ויותר מסובך מכיוון שגוגל מנסה תמיד להתפתח ולהשתרג ומוציאה המון פרמטרים לדירוג אתרים ומקדם האתרים צריך לעמוד בקצב שלא כמו לפני מספר שנים שקידום אתר היה דבר פשוט למדי שדרש מעט תוכן וכמה מילות מפחת וכנראה שתגיע לדירוג ומיקום גבוהים בגוגל.
גוגל בכל יום מנסה להתפתח יותר ויותר, ולהעלות את חווית המשתמש דבר שדורש מבעלי האתרים להשתמש בתוכן ותמליל איכותיים, עיצוב ססגוני של האתר ושימוש בקישורים לפני דרישותיה של גוגל.
בנוסף גוגל רוצה להקל על הגולש בחוויית החיפוש ולהציג בפני הגולש את התוצאה הרלוונטית ביותר עבורו.
התחום של קידום האתרים בפני גוגל זה מעין סוג של יצירת סמכות ואמון, מקדמי האתרים נדרשים להראות לגוגל שהאתר שהם מנסים לקדם הוא אתר מעוצב ואיכותי מבחינת תוכן ויש בו את הפרמטרים שגוגל דורש בכדי שהמדרגים של גוגל יעלו את האתר במיקום כמה שיותר גבוה.
כיום יש משתנה חדש והוא הפלאפון הסלולרי שהוא הופך מיום ליום להיות פרמטר משמעותי יותר לקידומו של אתר ומתחיל להפוך למקור החיפוש הגדול ביותר בגוגל.
אם לפני 10 שנים רוב האנשים היום משתמשים במחשב לחפש דברים בגוגל, זה כבר לא כך היום, כיום רוב החיפושים שמתבצעים בגוגל מתבצעים באמצעותו של המכשיר הסלולארי, ולכן הפך התאמת האתר לגלישה בסלולר לפרמטר מאד חשוב ומרכזי מבחינת קידום אתרים
לסיכום הרבה דברים השתנו בשנים האחרונות מבחינת המקצוע של תחום קידום אתרים וזה נעשה תחום לא פשוט שדורש הרבה ידע וניסיון בכדי להביא את האתר בימינו למקום מכובד בעמוד הראשון בחיפוש בגוגל










