נחושים לנצח את המתחרים בתחום השיווק האינטרנטי?
שילוב מרשים בין מוחות של מנועי חיפוש וצרכים אנושיים- מנועי החיפוש הגדולים והמוכרים של רשתות המחשבים הגדולות הם אלו שבבסיסם פועלים ללא הרף להבאת תוצאות טובות יותר לציבור הגולשים, למיליוני משתמשים בכל רגע נתון. עם עיבוד נכון של ניתוחים טכנולוגיים של מנועי החיפוש יכול עסק אינטרנטי להצליח ולשגשג או חלילה להפסיד ולדעוך לטובת מתחריו העזים. רשת האינטרנט ובמיוחד מנועי החיפוש הם על אנושיים, אין בהם מקום לרגשנות ולתחביבים. הם פועלים אך ורק על פי ניתוח מוח טכנולוגי. וככזה הם מעמידים עבור כל שורת שאילתה סקירה ארוכה שהיא למעשה רשימת תוצאות מיועדות ויעילות עבורה. על מנת לדייק יותר את הידע המחשבי ואת היכולת האדירה הטכנולוגית עם אנושיות וצרכי בני אדם- הם ציבור הלקוחות או למעשה עד שלב מסוים רק גולשים רבים ומגוונים ברשת האינטרנט- חייבת להיות נגיעת ידי אדם. לחלל הזה נולד איש קידום אתרים. מקדם האתרים מסייע למנועי החיפוש לפעול לשיפור הרלוונטיות והדיוק של סקירת התוצאות המדויקות והיעילות ביותר עבור כל אחד מהגולשים. יש גבול לאופן שבו מנועי החיפוש יכולים לפעול. מהלכים לא נכונים של איש קידום אתרים עלולים להוביל לדעיכה של העסק או חלילה להיעלמותו, שכן כאשר האתר לא מצליח הוא מצוי בתחתית רשימת התוצאות או במילים אחרות הוא קבור עמוק בתוך תוצאות החיפוש. האינטרנט הופך תחרותי יותר ויותר- היתרון המשמעותי מובהק ומוחלט מדי המבקרים והלקוחות, משתמשי האינטרנט.
תחום קידום אתרים ומטרתו המרכזית- במהלך מפתיע ניתן להזניק את האתר המדובר לאחד מהמקומות הפופולריים והאטרקטיביים ביותר. הפיכת תוכן המאמר האיכותי לזמין יותר עבור מנועי החיפוש או במילים אחרות להתחיל לעבד את היכולות של מנועים אלו לתועלת הזנקתו של אתר מסוים אל עבר מיקומים טובים ויעילים יותר בין רשימת תוצאות החיפוש. מקדם האתרים חייב לחרוט על דגלו, שמרכז היעד של עבודתו יהיה להגיע לפרסום רב ככל האפשר של האתר המקודם לקהל משתמשים מגוון ורלוונטי. על מנת להפוך את האתר לידידותי יותר ולנגיש למספר רב של משתמשים- ניתן, כמובן, לשכור בתחילה איש בניית אתרים מקצועי ומיומן על מנת לבנות את האתר, לעצב אותו על מנת לבצע את עבודת הקידום מאוחר יותר באופן היעיל והמהיר ביותר. ברוב המקרים כדאי להמליץ שאיש בניית האתר יהיה בסופו של דבר גם מקדמו…









