דרכים אופטימליות בדרך להישגים כלכליים ברשת האינטרנט
שיפור איכות האתר בדרך ללקוחות- קידום אתרים- יש למלא אחר ההנחיות של מנועי החיפוש, לעקוב אחר ההוראות של תוצאות החיפוש ולהגיע הישר אל לב המשתמש. קידום אתרים הוא תחום שפועל על מנת לשפר את חוויית המשתמש ובמיוחד דרך שיפור של איכות האתר ושדרוג הקשר ההדוק שיש בין מילות המפתח והקישורים שיש לו לבין מילות החיפוש ושורת השאילתות של הגולשים.
אחד הפרמטרים העיקריים בשיטת קידום האתרים היא ללא ספק שיפור מילות המפתח וביטויי הקוד שמצויים באתר המקודם. מאוד חשוב שהתוכן המרכזי של האתר ישופר וישודרג באופן מהותי וכמובן הרחבתו של התוכן והוספות רלוונטיות לצורך עניין הגולשים שיהוו לקוחות עתידיים, ובכל מקרה אחד הכללים הבסיסיים שכל מקדם אתרים יודע- אסור בשום מקרה להעתיק או/ ו לשכפל תכנים או מידע המצויים באתרים אחרים. הרעיון של הוספת מידע ייחודי אל האתר הוא המפתח להצלחת שיווקו.
מקוריות, חדשנות, יזמות– לכאורה אין ספק שפעולת העתקת תכנים מאתרים אחרים היא פשוטה ודרך קלה ונגישה במיוחד על מנת להרחיב את האתר ולשדרג אותו- כל ניתן לכאורה באופן יחסית נוח וללא עבודה קשה להפוך אותו למעניין יותר, לאיכותי יותר ולנגיש הרבה יותר. אלא שהמוחות של מנועי החיפוש- יש לזכור הם אינם מוחות אנושיים בעלי מגבלות של זיכרון, הם מוחות טכנולוגיים והם לא שוכחים ולא מפספסים שום דבר. כך שהעתקת מידע או שכפול תכנים מאתרים אחרים- תוביל בסופו של דבר לא ליתרון, אלא להשלכות שליליות ביותר, לעתים עד כדי הסרת האתר כולו מבין תוצאות החיפוש הרלוונטיות על ידי מנועי החיפוש.
בעלי אתרים באינטרנט חייבים להבין כי השימוש באינטרנט ותחום חברת קידום אתרים seo במנועי חיפוש בידי גולשים כל כך רבים הוא מתנה בלתי ניתנת להישג בנושאי שיווק ופרסום. מי היה מאמין עד לפני כמה עשורים שניתן יהיה ברגע להגיע לתודעתם של מיליוני לקוחות פוטנציאליים? הגולשים ברשת האינטרנט הם במידה רבה מעין לקוחות שבויים, ולכן על בעל האתר למצוא את הדרך האופטימלית להוות חלון ראווה מקסים ומרשים על מנת שהלקוחות יבחרו לצפות דווקא בו ולא במתחריו. כל אתר מציג למעשה כרטיס ביקור שעליו חקוקים קוד העסק והשירות העיקרי שהוא מעניק, מולו עומדים אתרים מתחרים רבים. ככל שהאתר יהיה ענייני, רלוונטי, בעל פרטי מידע מושכים יותר ומאמרי תוכן איכותיים- כך הצלחתו העסקית תהיה בטוחה…











