מהן השיטות הכרוכות בתהליך קידום אתרים?
תחום קידום אתרים מבוסס על פעילויות שדורשות מומחיות הקשורות הן למדעי הטכנולוגיה והכלים הדיגיטליים המובילים והן לנושאי הפרסום והשיווק. המיומנות הנדרשת על מנת לנתח אתרים רלוונטיים ולשפר את פניהם על מנת שיהלמו לשיטות החיפוש והניתוח של שפע מנועי חיפוש נבחרים- חייבת להתבסס אך ורק על צוות עובדים יעיל ומקצועי של חברת SEO. חברות שפועלות בתחום קידום האתרים מבצעות בסיכומו של דבר תהליך הקרוי אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש כדי לשפר את הנראות הטבעית – אורגנית של האתר אל מול מתחריו הרלוונטיים. כך ניתן לעבד את הנתונים הן בפני מנועי החיפוש הקיימים והן על פי הצרכים של הגולשים ודרישותיהם. החשיבות הרבה שקיימת עבור פעולה זו של אופטימיזציה מגבירה את הרלוונטיות בין מילות החיפוש של הגולש בשורת השאילתה שלו אל מול רשימת תשובות שנראית כרשימה מדורגת של אתרים העונים על שאלותיו וצרכיו. מרבית הגולשים, כמובן, כלל אינם מודעים ובוודאי אינם מתעניינים בתהליך המתרחש במנועי החיפוש. מה שמעניין אותם הוא לקבל את הידע האמין, האיכותי והאפקטיבי ביותר עבורם תוך פרק זמן קצר במיוחד. ואולם, אנשי צוות קידום אתרים מומחים במיוחד בשיטות עבודה ייחודיות האופייניות כדי לאפשר לשפר את נראות האתר בעיני מנועי החיפוש ובסופו של דבר לממש דירוג גבוה יותר ממנו. עיקר המומחיות של צוות אנשי קידום האתרים בנוי על שיפור הדירוג האורגני כלומר העובדה שמרבית הגולשים המקבלים תוצאות אורגניות של רשימת אתרים ונכנסים אל הראשונים ברשימה באופן טבעי. אם כן, התהליך הקרוי SEO כרוך בטכניקות פעולה ובשיטות יצירתיות כדי להבין את מוחות העל של הטכנולוגיה המתקדמת המניע את מנועי החיפוש. כך, יכולים צוות עובדי הקידום לרענן את פני האתר ולתקן פגמי טכנולוגיה ( כמו שגיאה 404) ולשפר את תוכנו ( בקביעת תוכן איכותי ומקורי, בשילוב מילות מפתח מרכזיות) ובוודאי גם לקשר בינו לבין מדיות חיצוניות שעשויות לסייע מאוד בתחום הנראות והפופולריות ( כמו הרשתות החברתיות, קישורים איכותיים לאתרים מוסדיים ורשמיים). חשוב לזכור, כי עבודת קידום אתר בדרך אורגנית עשויה להיות מאתגרת, סיזיפית ולקחת לא מעט זמן ( אפילו שבועות ארוכים וחודשים), אך לרוב תוצאותיה מבוססות לאחר עבודה לפרק זמן ארוך של הצלחה שיווקית ושגשוג כלכלי.











