בית האופנה TOMMY HILFIGER משיק ביחד עם דוגמנית העל המבוקשת – ג'יג'י חדיד את הניחוח החדש לנשים THE GIRL BY TOMMY HILFIGER
בית האופנה טומי הילפיגר שמח להודיע על שיתוף פעולה עם ג'יג'י חדיד, דוגמנית העל המבוקשת ביותר בעולם, הנחשבת גם כ"דוגמנית העל החברתית" ביותר עם למעלה מ-15 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה. במסגרת שתוף הפעולה, ישיקו בית האופנה והדוגמנית במשותף את הניחוח החדש לנשים THE GIRL .
ההשקה של הבושם החדש ילווה בקמפיין שבו מככבת ג'יג'י חדיד, המשמשת גם כשגרירה הגלובלית של מותג טומי הילפיגר בבגדי נשים, אקססוריז ובשמים.
מקור השם של הבושם נובע מדמות TOMMY GIRL – כלומר נערה שמגלמת באמת את רוח המותג, כזו שאינה חוששת לנסות דברים חדשים.
ניחוח הבושם נוצר בהשראת האישיות המשוחררת והמגנטית של חדיד ומשקף את הגישה האופטימית, הביטחון והסגנון המגניב והלא-מתאמץ שלה.
[youtube LK-GqmTV7OA]
"ניחוח “THE GIRL” מדבר על להיות נאמנה למי שאת ולשאוב מכך הרבה הנאה," אמרה ג'יג'י חדיד. "בשבילי זה אומר להעריך כל רגע, לצחוק על עצמי לפעמים ולהקיף את עצמי בכל מה שמשמח אותי. הוא גורם לי להרגיש בדיוק כפי שהוא מריח : מלא חיים וכייפי. הוא מספק סיומת מצוינת להופעה לפני שיוצאים מהבית"
כחלק מתפקידה כשגרירת המותג, חדיד גם תשתף פעולה עם המעצב האמריקאי האיקוני ביצירת קולקציית הקפסולה הראשונה שלה שתייצג את הפרשנות המודרנית שלה על סגנון בשילוב עם מורשת "הסגנון האמריקאי הקלאסי" המאפיינת את עיצוביו של הילפיגר.
אריזת הבושם מעוטרת בלוגו של טומי הילפיגר בצבעי מלחים עם עוגן בצבע עז ומכסה זהב בהשראת הכפתורים שעל מעילי המלחים.
מחיר השקה עד לסוף חודש ספטמבר
- 50 מ"ל – 149 ₪ (מחיר מלא לצרכן – 379₪)
- 100 מ"ל – 199 ₪ (מחיר מלא לצרכן – 510₪)
Private Show BRITNEY SPEARS חוגג את אחת האהבות הגדולות שלי – ריקוד! הבושם בהשראת האנרגיה החשמלית שאני מרגישה כאשר אני מופיעה, במהלך החזרות או על הבמה במהלך ההופעה שלי. רציתי שהמעריצים שלי יריחו את הניחוח המרומם, הסקסי המאפשר לי להגשים את חלומותיהם….אומרת בריטני ספירס!
[youtube UKDWPYO0slE?list=RDUKDWPYO0slE]
ביצירת הבושם, בריטני שאבה השראה משנים רבות של ניסיון כאומנית. היא יודעת ממקור ראשון כי דרושות שעות של חזרות בפועל כדי להגשים את התשוקות שלך. Private Show BRITNEY SPEARS הוא מחווה להישגיה על במה, והיא משמשת בזה כהשראה לכל המעריצים שלה.
מחיר : 199 ₪ , לתכולת: 100 מ"ל
ניתן להשיג החל ברשת "סופר פארם" החל מ: 29.7.2016
ניתן להשיג החל ברשתות "משביר לצרכן" ו"ניו פארם"החל מ:8.9.2016

הבושם לגבר – HALLOWEEN SHOT של המעצב הספרדי המדהים חסוס דל פוסו
עם ניחוח מרווה הממלא את שיכרון הניצחון שלו. כך הוא מחזק את עצמו, הוא זוכה בכל משחק עם אוסף מרכיבים בלתי נשכחים: וניל, עץ ענבר ועור.
תו עליון: לימון , אקורד של דקירי, הל ופלפל שחור.
תו הלב: איריס ומרווה.
תו הבסיס: וניל, עץ אמבר ועור.
מחיר לצרכן: 199 ₪ , לתכולה: 125 מ"ל
ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, ניו פארם והמשביר החדש לצרכן
הבושם החדש לגבר מבית ג'יבנשי GENTELMEN ONLY GIVENCHY ASSOLUTE או דה פרפיום חדש לגבר
בעקבות ההצלחה חסרת התקדים , בושם אוריינטלי עצי ומתובל, הג'נטלמן המפואר. עם הבושם הראשון לגברים שהושק על ידי הובר דה ג'יבנשי בשנת 1975 חי בעוצמה עמוקה, ומשיק כעת או דה פרפיום חדש, המשלב את תחכום עוצמתי עם חושניות גברית ומפוארת. לגברים בלבד !
[youtube 3Lecq5c04D8]
השחקן/דוגמן האוסטרלי, סיימון בייקר שוב מוביל את הקמפיין, מחייך ובטוח בעצמו,ומגלם את התכונות החיוניות של הג'נטלמן של ג'יבנשי: אדיבות, פיתוי ואלגנטיות יחד עם חושניות בסיסית ועוצמה בעיניים.
מחיר השקה: 375 ₪, לתכולת : 100 מ"ל
(מחיר מלא: 625 ₪)
ניתן להשיג רשתות הפארם ברחבי הארץ ברחבי הארץ














