מותג חטיפי הדגנים העולמי Nature Valley גאה להשיק לראשונה בישראל את קטגוריית חטיפי הדגנים החדשנית THINS-. ריבועי גרנולה דקים משיבולת שועל מלאה בציפוי שוקולד נפלא. החטיפים החדשים מהווים את השילוב המושלם שבין עולם המתוקים לבין המגע האיכותי והבריאותי של Nature Valley וכל זאת ב- 85 קלוריות בלבד ליחידה.
גילוי נאות: קיבלתי את המוצר לטעימה והתנסות.
חטיפי הגרנולה מגיעים בקופסה כשהם ארוזים כל אחד בנפרד, מה שמתאים מאוד לנשיאה בתיק.
המוצר לא מתפורר וטעים מאוד. אני נשנשתי את החטיף ב"שעת המשבר" שלי מול הטלוויזיה.
בשלב הראשון תציע הקטגוריה שני טעמים בעלי מרקם פריך המזוהה עם המותג Nature Valley: ריבועי שיבולת שועל מלאה עם ציפוי שוקולד וריבועי שיבולת שועל מלאה ובוטנים עם ציפוי שוקולד.
לרגל ההשקה יוצאות חברות ג'נרל מילס וליימן שליסל, בקמפיין חדש , תחת הסלוגן "ליהנות מהאיזון המושלם של הטבע"הממחישבאמצעות סצנות מנוגדות הלקוחות מהטבע כגון: שקיעה וזריחה, מדבר וגשם ועוד, כיצד שומר הטבע על איזון מושלם וכמוהו גם החטיף החדש מבית Nature Valley.
בנוסף לפרסום טלוויזיה, יכלול הקמפיין גם פרסום חוצות, פרסום בסלולר, פעילות ניו מדיה, פעילות בנקודות המכירה וקמפיין אינטראקטיבי משלים שייערך כחודש ימים בדף הפייסבוק של המותג.
האריזה המשפחתית כוללת 10 חטיפים ומחירה המומלץ לצרכן: 29.99ש"ח -24.99 ש"ח.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.
יאללה ביי … הולכת לחטוף עוד חטיף 🙂
כתבה וערכה: נדיה היבא
צילום המוצר באדיבות היח"צ











