טרנד מכירתי

בחורה עם מחשב נייד

היכולת למקסם חנות ואת חווית הקנייה היא חשובה עבור כל עסק, ומתחילה עם עיצוב חנויות נכון

כל חברה מסחרית יודעת שהמשמעות של הנראות של החנות שלה היא גדולה מאוד. החנות צריכה להיראות מושכת למראה, פרקטית, פונקציונאלית וטרנדית. לכן, כל חברה מעסיקה מעצב חנויות במשרה מלאה אשר יהיה אחרי על העיצוב והקונספט של כל החנויות. העיצוב חייב להתאים לערכי החברה ולצבעים שלה, ובמקביל, צריך להיות טרנדי ועם שימוש נכון במרחב.

כל חנות היא שונה ולכל מבנה יש את התוואי שלו. מעצב חנויות טוב צריך לדעת למקסם את מה שיש לו ביד ולהביא למצב בו אפשר להביא להגדלת המכירות על ידי עיצוב נכון. צריך לדעת אילו אלמנטים להסתיר ואילו להבליט, וכמובן, לעבוד נכון עם המוצרים הקיימים מבחינת מידוף והעמדה של אלמנטים שקשורים לנוי.

אתגר ספציפי

עיצוב חנויות הוא תחום מאתגר מאוד ולכן מדובר בתחום התמחות ספציפי. אנשים לא מעצבים חנויות "על הדרך" אלא עוברים תהליכים ארוכים שמטרתם להגיד להם איך לגרום לחנות להיראות טוב יותר על מנת להרוויח יותר. המטרה היא שאדם ירצה להישאר בחנות כמה שיותר, לחוות חווית קנייה חיוביות ובסוף, גם לקנות יותר.