בוקר אור
הושקה קולקציית בגדי הים של MissAnnette:
לראשונה גם דגמים לנערות ולנשים
זו השנה השלישית ש"MissAnnette", חברת האופנה הישראלית, משיקה את קולקציית בגדי הים הפמיניסטיים לילדות – כאשר השנה מציעה החברה לראשונה בגדי ים גם לנערות וגם גופיות וחולצות לנשים.
לילדות:
הקולקציה החדשה כוללת 10 דגמים בגזרות שונות, בגדי ים שלמים, בגדי ים שלמים עם שרוולים ארוכים וחולצות בגד ים להגנה מושלמת מהשמש. על כל הדגמים מודפסים הסלוגנים הבועטים של MissAnnette כשהרעיון המרכזי המוביל את העונה הוא המעבר הרעיוני מהסיסמה של העונה הראשונה (The future is female) למשפט החדש – The future is equal. רעיון זה מיישר קו עם התפיסה החברתית הרווחת בשנים האחרונות של איחוד מאבקים: פמיניזם לא מדבר רק על שוויון לנשים אלא שוויון לכולם.
כחלק מתהליך ההתרחבות של המותג, בקיץ 2019 תוכלו למצוא באתר החברה גם שמלות מסתובבות לילדות, וגם חולצות וגופיות לילדות.
כל בגדי הים של MissAnnette תפורים ומודפסים בישראל בעבודת יד עם הרבה תשומת לב לפרטים הקטנים, הבדים מסנני קרינה UPF+50 להגנה מרבית מהשמש ומגיעים במידות 4-16.
טווח מחירים: 150-200 שקל; להשיג באתר missannette.co.il ובטלפון 050-7330885.
לנערות:
חידוש נוסף בקולקציית בגדי הים העונה הוא בגדי הים לנערות, בעקבות מחאה משנה שעברה מצד אמהות לנערות צעירות ומתוסכלות הטוענות שיש בעיה אמיתית עם בגדי ים לגילאים האלה: מצד אחד הן כבר לא ילדות, מצד שני ממש לא נשים, ופשוט לא מוצאות את עצמן בהיצע הקיים.
השנה ב"מיס אנט" החליטו לתת מענה לנערות צעירות (גילאי 10-14 פלוס מינוס) והרחיבו את טווח המידות (רוב הדגמים מגיעים עד מידה 16). מלבדם גם יוצרו שלושה דגמים מיוחדים המיועדים לנערות, ומגיעים במידות 10-16. כמו כל בגדי הים של "מיס אנט", נשמרו קווי הייסוד של המותג והעיצובים מציגים גזרות טרנדיות ושיקיות מבלי להתפשר על הנוחות, לא מתיילדות אבל גם לא נשיות מדיי, ובעיקר מאפשרות להיות הנערה הכי קולית על החוף.
כל בגדי הים של MissAnnette תפורים ומודפסים בישראל בעבודת יד עם הרבה תשומת לב לפרטים הקטנים, הבדים מסנני קרינה UPF+50 להגנה מרבית מהשמש ומגיעים במידות 4-16.
טווח מחירים: 150-200 שקל; להשיג באתר missannette.co.il ובטלפון 050-7330885.
לנשים:
MissAnnette משיקה לראשונה קולקציית חולצות לנשים. קו העיצוב מקורי, נוח ונקי, שמשאיר את הפוקוס לאג'נדה הפמיניסטית.
לרוב חולצות הנשים יש חולצה תואמת גם לילדה, החולצות התואמות נועדו בעיקר כדי לייצר שיחה בין אימהות ובנות על פמיניזם ומה שמסביב.
בקולקציה ניתן למצוא שמונה טישרטים מבד מכותנה רך ונעים במיוחד, עם הדפסים לא מתנצלים ולא מתנחמדים, כגון- #מאמינהלך, Feminist club, The future is equalועוד. כל החולצות של MissAnnette תפורות בישראל ומודפסות בטכניקה ידנית של דפוס רשת בסטודיו. הקולקציה מיוצרת במידותS-XL לנשים ו-8-16 לילדות (היות ואנחנו מדפיסות את החולצות בעצמנו, אנחנו פתוחות להזמנות של מידות מיוחדות).
טווח מחירים:
חולצת נשים: 100-120 שקל; מארז אם ובת: 150 שקל; להשיג באתר missannette.co.il ובטלפון 050-7330885.
על המותג:
הכל החל ב-2017, כשעידית אלוני, עורכת וידאו במקצועה, החליטה לתת אלטרנטיבה שיקית ועיצובית לבגדי הים הקיימים בשוק ולשים במרכז בגד הים את האג׳נדה הפמיניסטית ובכך לעורר שיח מעצים בין אימהות לבנותיהן.
המותג נקרא על שם השחיינית האוסטרלית אנט קלרמן, שהותירה את חותמה על העולם בתחילת המאה הקודמת, בכך שהייתה האישה הראשונה שהתחרתה בשחייה בבגד ים שלם. באותו המעמד, היא נעצרה על ידי הרשויות בגין התערטלות במקום ציבורי. עד אז היה מצופה מנשים להתחרות כשהן לובשות שמלה מסורבלת בשילוב מכנסיים.
כמדי שנה, בוחרת "מיס אנט" להתחבר לנשים משפיעות ומלאות השראה כשהיא בונה את קולקציית בגדי הים לילדות שלה. אם בעונות שעברו בחרה לקרוא לדגמים השונים על שמותיהן של אייקונים פמיניסטיים (לינה דנהאם, גלוריה סטיינהיים, קוקו שאנל, עירד מרציאנו צייגר, גל אמת ועוד), העונה הגיעה ההשראה לקולקציה מהאמנית והציירת הישראלית אמריקאית פמלה לוי, שהפמיניזם היה שזור ביצירותיה בשנים שבהן זה היה פחות מקובל.
לוי, שנפטרה ב-2004, הרבתה לצייר ביצירותיה נשים ונערות מתבגרות בבריכה ועל חוף הים. היא נהגה לצייר תמונות שצילמה בשנות השמונים, ואחד מבגדי הים שציירה הוליד את הקולקציה החדשה המבוססת על קומפוזיציית הצבעים בציור ובמרכזה גם גזרה חדשה – ספורטיבית ונוחה במיוחד.
















