דורין פרנקפורט למען הסביבה
המעצבת דורין פרנקפורט השיקה השבוע קולקציית טי-שירטים עם איורים בוטניים של דניאל קוצ'וק (מעצב אופנה בתחילת דרכו), שעוצבו ויוצרו במיוחד עבור חגיגות 30 שנה לארגון אדם טבע ודין, הפועל למען שינוי בסדר היום הסביבתי והחברתי בישראל. חלק מההכנסות ממכירת החולצות יועברו כתרומה לארגון ועידוד המשך פעילותו (מחיר לחולצה: 130 שקל בחנויות הרשת ובאתר www.dorinfrankfurt.com).
"קיימות ומודעות סביבתית הן חלק בלתי נפרד מהעשייה היצירתית בבית האופנה שלנו כבר מיומו הראשון ב-1984" מסרה דורין פרנקפורט "נכון, ישנן לא מעט פשרות בדרך, אבל עבורי, חשוב שרבים יצטרפו אלינו וישתדלו לפעול ׳בקטנה׳ במאבק על סביבה טובה יותר לכולנו, יותר מאשר לראות מתי-מעט פועלים בצורה ׳מושלמת׳". במסגרת פעילות זו, יתקיים מפגש בין דורין פרנקפורט לשלי גרוס (מחברת הספר "החיים קצרים, אל תקני את הנעליים"), שידונו ביחד בשאלה כיצד אנחנו יכולות לבנות מלתחה המורכבת ממעט פריטים שייצרו משמעות גדולה. המפגש יתקיים ביום שישי 14.2.20 בשעה 10:00 בחנות ברחוב דיזנגוף 164 ת"א. יש להרשם מראש באתר.
*
קולקציית קפסולה של H&M והלנה כריסטנסן
רשת H&M השיקה קולקציית קפסולה בשיתוף פעולה עם דוגמנית העל משנות התשעים – הלנה כריסטנסן. הקולקציה שיצרו ביחד, מציגה את צילומי הפרחים של כריסטנסן שהופיעו במגזיני אומנות ועיצוב ומוצגים בגלריות ברחבי העולם, על גבי מגוון טי-שרטים, סווטשרטים וקפוצ'ונים. הקולקציה נמכרת בחנויות H&M בישראל בטווח מחירים של 129-69.90 שקל.
*
הסניקרס של ריבוק מגיעים לקסטרו
רשת קסטרו השיקה שיתוף פעולה עם מותג הספורט הבינלאומי Reebok, במסגרתו יימכרו סניקרס של ריבוק בסניפים נבחרים של הרשת ובאתר. בשלב ראשון יוצעו 11 דגמים לנשים ולגברים, ביניהם 5 דגמים בלעדיים הנמכרים בקסטרו בלבד ובשבועות הקרובים יופצו דגמים נוספים ודגמים בלעדיים המתויגים בתווית "exclusive" המדגישה את שיתוף הפעולה בין שני המותגים. (טווח מחירים: 299.90-249.90 שקל).
*
FILA, M.A.C ונועה קירל בשיתוף פעולה
לקראת הוולנטיין דיי, מותג הספורט פילה ומותג האיפור מאק, חברו לכוכבת הפופ נועה קירל והשיקו מהדורה מוגבלת של נעלי הדיסטרפטור של FILA מעוטרת בנשיקות אדומות של נועה קירל, בהשראת השפתון האדום Ruby Woo (השפתון הנמכר ביותר של מאק בכל הזמנים). המהדורה כוללת כ-100 יחידות בלבד שיימכרו בבלעדיות באתר www.fila.co.il במחיר של 400 שקל.
*
טומי הילפיגר ולואיס המילטון משיקים קולקציית יוניסקס
טומי הילפיגר מציג את TommyXLewis, קולקציית יוניסקס המתחשבת בסביבה, בשיתוף שגריר המותג – נהג המירוצים לואיס המילטון. זוהי העונה הראשונה שהקולקציה מציעה פריטי יוניסקס ספורטיביים, מתוך אמונה שסטייל מנצח חוצה את גבולות המגדר, הגיל וצורות גוף שונות. הפריטים עשויים בדים אורגניים ומביאים לידי ביטוי את השילוב בין המורשת האמריקאית של המותג והסגנון האינדיבידואלי של המילטון הבריטי (טווח מחירים: 1999-199 שקל. ניתן להשיג בחנות של טומי הילפיגר במתחם שרונה ובאתר פקטורי54).
*
קולקציה משותפת לקארן אוברזון ומותג בגדי היוגה Anjaly
לאחרונה פרשה קארן אוברזון ממרכז פועלה ב-30 השנה האחרונות (בית האופנה אוברזון), והתרכזה בהמשך דרכה כיו"ר עמותת "לצאת מהקופסה" ובפיתוח המותג העצמאי שלה ko. מפגש שלה עם גילי רביד, בעלת מותג בגדי היוגה anjaly, הוביל לשת"פ שנרקם מתוך אהבתן המשותפת לפילוסופיית היוגה ושעות תרגול רבות על המזרן. במסגרת השת"פ עיצבה אוברזון קולקצית פרימיום של בגדי יוגה מכותנה אורגנית משולבת בלייקרה ומעוטרת בדפוסים בטכנולוגיה דיגיטלית ידידותית לסביבה. אירוע השקת הקולקציה נערך ברחוב גורדון 36 בתל-אביב, המקום שהיה בית אוברזון במשך 25 שנה והיום שוכן בו מכון יוגה ופילאטיס.
*
אלסנדרה אמברוסיו נבחרה לפנים של המותג pretty ballerinas
הטופ מודל הברזילאית אלסנדרה אמברוסיו (38), נבחרה על ידי מותג הנעליים 'פריטי בלרינס' להיות הפנים של המותג לקראת קמפיין אביב 2020. "לא השקנו קולקציה רק עם אלסנדרה הטופ מודל, אלא גם עם אלסנדרה האמא, בת הזוג, אשת העסקים והקרייריסטית" הסבירה אורסולה מסקארו, מבעלי המותג הספרדי, את הבחירה. הקולקציה, כך נמסר בהודעה לעיתונות, משדרת כוח, אלגנטיות וחושניות והיא מתאימה לכל רגע בחייה של כל אישה במאה ה- 21.
*
בר זומר נבחרה להיות הפרזנטורית של רשת התכשיטים "מגנוליה"
הדוגמנית בר זומר נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של רשת התכשיטים הבינלאומית "מגנוליה". בר תחליף את יעל בר זוהר שהייתה הפרזנטורית של המותג ב-4 העונות האחרונות. "אנחנו שמחים על הצטרפותה של בר זומר למשפחת מגנוליה" מסר תומר רייזברג, מנכ"ל מגנוליה "בר היא דוגמנית מובילה, אישה עצמאית, מובילת דעת קהל ומהווה את הבחירה הטבעית לערכי המותג של מגנוליה. בר מייצגת בין השאר סגנון חיים וטרנדיות, אנו מאחלים לה הצלחה רבה בתקווה לשת"פ פורה ומוצלח".
*
שנה שלישית ברציפות: נטע אלחמיסטר הפרזנטורית של רשת אירוקה
הדוגמנית, אשת העסקים ואושיית האינסטגרם, נטע אלחמיסטר, נבחרה זו השנה השלישית ברציפות, לכהן כפרזנטורית של רשת המשקפיים אירוקה. במסגרת ההסכם, תככב אלחימסטר בקמפיינים השונים של אירוקה ותציג קולקציות משקפי שמש וראיה של המותגים הבינלאומיים המובילים. צילומי הקמפיין לאביב 2020 נערכו במילאנו, לשם הגיעה נטע עם בכירי רשת אירוקה, ואף הוזמנה לאירוע בינלאומי לרגל השקת מותג המשקפיים החדש של דיויד בקהאם שישווק החל מהחודש בלעדית ברשת אירוקה בישראל.
*
דניאל גרינברג חתמה לשנה נוספת עם רשת נעלי SCOOP
דניאל גרינברג (25), חתמה לשנה נוספת כפרזנטורית של רשת נעלי SCOOP, בעבור סכום של כ-200 אלף שקל. הקמפיין לאביב 2020 יעלה במרץ הקרוב ויצולם בהשראת החתונה המדוברת עם אייל גולן.
*
מוטי רייפ נבחר להוביל את קמפיין הגברים של רונית רפאל
רונית רפאל בחרה במפיק האופנה מוטי רייפ, להוביל את קמפיין הגברים של רשת "רונית רפאל מדע היופי ישראל". רייפ יכהן כשגריר הגברי לצד חברותיו הטובות – גלית גוטמן ודליה מזור. ״מוטי מסמל בעיני יותר מכל את הגבר הישראלי" מסרה רונית רפאל "מחוספס, דעתן, אוהב ומתחבר בקלות לאנשים ובעיקר מודע מאוד לכל מה שקשור ביופי ואסתטיקה".
*
רשת האופנה GALITA משיקה קולקציית שמלות ערב להשכרה
רשת האופנה GALITA, משיקה מהלך חדש במסגרתו יוצעו שמלות ערב להשכרה. "החלטנו להיות חלוצים בתחום השכרת שמלות ערב תוצרת כחול לבן, במחירים מאד נגישים, המאפשרים לכל אחת להיות כוכבת האירוע" מסרה המעצבת גלית מלכין בהודעה לעיתונות "מדובר בחסכון של אלפי שקלים ללקוחה המחפשת שמלה יוקרתית ונוצצת לאירוע ערב מיוחד, ואנחנו נותנים לה פתרון קל ונגיש. בנוסף מדובר במהלך בעל אג'נדה ירוקה. אנו פועלים לצמצם את כמויות הייצור ולאפשר לבישה רב פעמית של בגד, במקום חד פעמית, מה שקורה עם רוב השמלות בקטגוריית ערב ואירועים, הנרכשות עבור אירוע מיוחד ונוצץ ונשארות אחרי האירוע בארון". (טווח מחירי השמלות להשכרה: 1199-349 שקל. להשיג באתר ובשואו רום בחולון).
*
תערוכת יחיד ראשונה למאיירת האופנה טליה צורף במלון פוליהאוס
לאחר שאיירה תצוגות ומאחורי הקלעים בשבועות האופנה הגדולים בעולם, תציג מאיירת האופנה טליה צורף תערוכה ראשונה תחת השם EYES OF FASHION במלון פוליהאוס מרשת מלונות בראון (נחלת בנימין 1, תל אביב). טליה מאיירת במגוון טכניקות, ביניהן אקריליק, אקוורל וטוש מכחול על נייר וקנבס ועבודותיה הוצגו בעיתונים ידועים מסביב לעולם כמו Vogue, ELLE, הניו יורק טיימס, Harper’s Bazar, Cosmopolitan, Glamour, גרציה ועוד. בנוסף, נבחרה כאחת ההבטחות ברשימה היוקרתית “thirty under thirty” של מגזין פורבס. הכניסה לתערוכה חופשית בכל שעות היום, בין התאריכים 29-7 בפברואר 2020.
























