מי אני?
יובל רביד, בן 50+ , גרוש + 2. המעצב והבעלים של המותג הנושא את שמי משנת 1987.
רקע
נולדתי וגדלתי ברחוב מיכה בתל אביב (צפון תל אביב הישן) למדתי תפירה וגזירה אצל מורים פרטיים, ולאחר מכן לימודי תדמיתנות בשנקר.
מתי ולמה הבנת שאתה רוצה להיות מעצב?
בצעירותי, ניהלתי בית אופנה בכיכר המדינה, שמכר בגדי נשים יוקרתיים שיובאו מאיטליה. במסגרת התפקיד טסתי המון לאיטליה, והכרתי את עולם האופנה האיטלקי לעומק. שם, בין כל הקלאסיקות והמעצבים הגדולים, נדלק בי הניצוץ, והבנתי שהתשוקה האמתית שלי היא ליצור ולעצב אופנה גבוהה, קלאסית ועל זמנית.
מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?
אני מאמין שהחלק המאתגר ביותר בדרך, היה לשמור על מותג יוקרתי, איכותי וגבו, לאורך זמן.
איך אתה מתאר את סגנון העיצוב שלך?
סגנון העיצוב שלי הוא קלאסי, אירופאי ויוקרתי, עם הטוויסט האישי שלי שמאופיין בעבודת יד של רקמות, משחקי בדים, השחלות שתי וערב וכיו"ב. כל אלו מרכיבים את חתימת ידי.
לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת אתה מתחבר?
מלניה טראמפ
מה מאפיין את הקולקציה האחרונה?
הקולקציה האחרונה עוצבה בהשראת האינסטגרם. בעבר הרחוק, זה שלפני האינסטגרם, היו לנו מעט מאוד אירועים שבהם יכולנו "לדפוק הופעה". לרוב היו אלה אירועים משפחתיים כמו חתונות, בר\בת מצוות ובריתות, ואולי גם אירוע משרדי חד פעמי, שבו שמלה שחורה יכולה להיחשב כ overdressed.
הזמנים האלו מאחורינו, היום בעידן האינסטגרם, האירוע הוא רק התירוץ, והאורחים באולם ממש לא רלוונטיים כי בתוך 3 קליקים ואימוג'י אחד, נערות ונשים בישראל, משגרות את עצמן לפיד האינסטגרם לעיניהם של אלפי ולפעמים מאות אלפי עוקבים.
העידן האינסטגרמי הזה הוא ההשראה לקולקציה האחרונה שלי. הצורך החדש של נשים בגילאים שונים, בהופעה מפוצצת ולוק ייחודי וחד פעמי, הובילה אותי ליצור קולקציה אקלקטית של שמלות וחליפות ערב שהקו המשותף להן הוא ה- 'וואו פקטור'. הקולקציה מתאימה לבנות שמאמינות ש'יותר' זה יותר, ו'פחות' זה משעמם ויודעות שטרנדים עונתיים, ובגדי רשת לא יובילו אותן ל- 100K הבא.
הסיפור העיקרי בקולקציה הם הבדים והמשחק ביניהם. משי הוא אחד הבדים הבולטים בקולקציה, והוא מופיע לכל סוגיו – סטן משי נקי, שיפון משי נקי, אורגנזה משי וטפאט משי. אני משלב אותו עם עור, רשתות, פליסה, טולים, רקמות ועוד. הקו הכללי הוא קו עדין, נשי, רומנטי, זורם ונקי, עם דגמים פיסוליים ורכים.
בניגוד לשנים קודמות שבהן הפקנו קטלוג מודפס של הקולקציה, השנה, בהתאם לקונספט, החלטנו להשקיע הכל בהפקת אופנה מיוחדת לאינסטגרם. לשם כך גייסנו צוות של מומחי אינסטגרם בהם הצלם מאיר כהן (meirco), הסטייליסטית קרן נפתלי, הדוגמנית העולה קרין קימל ומאפר האופנה רפאל איתי ברון ונסענו לישוב 'שתולה' לצלם את הקולקציה. הדיסונס החזק בין הנוף הטבעי והפשוט, ללוקים המוקפדים והאורבניים הדגיש את הייחודיות של כל לוק, ויצר פריימים מאוד אינסטגרמיים.
טווח מחירים: הפריט הכי זול – 2800 שקל , הפריטים הכי יקרים: בין 16-18 אלף שקל לשמלות ערב.
איפה קונים? הסטודיו נמצא ברח ה באייר 6 תל אביב

















