חמש תסרוקות שתראי איתן צעירה יותר

התסרוקות שיוציאו את השיער שלך טוב, ואותך לא מתאמצת. כי שיער פזור לא נראה אותו הדבר בכל גיל

אלה לא רק בגדים צמודים מדי, לפעמים גם התסרוקות שנשים גוררות איתן לאורך שנים, לא מתחשבות בכך שהשנים חלפו, השיער והפנים השתנו ויש להתאים את סגנון השיער למצב החיים הנוכחי. כמה כיווני מחשבה על תסרוקות לנשים בשלות.

1. אורך

לא צריך לפחד להסתפר. השנים החולפות בהרבה מקרים, מעמיקות הבעה בעיניים ומוסיפות לפנים עניין. גם אם במחיר קמטוטים. בתספורת קצרה יש אומץ ואמירה אישית, ששמה את האישיות במרכז. תספורת קצרה מתאימה יותר כמובן לבעלות מבנה גוף יחסית צר ולבעלות עצמות לחיים גבוהות.  מישל וויליאמס בוחרת בה בגוון בלונד אפרוח. כיוון מעניין ובכל אופן עדיפים גווני שיער רכים ולא חזקים מדי. "שחור עורב מבריק למשל", אומר מומחה השיער של נטורל פורמולה, מעצב השיער רועי מחלוף, "הוא גוון שניראה אמין בעיקר על בנות 20. לנשים בשלות עדיף לבחור בגוון חום כהה במקום בשחור חזק". מוס לשיער יעזור כדי לשמור את התספורת במקום ואת השיער רך ונעים.

'My Week with Marilyn' Japan Premiere

 

2. גוון אחיד

בהרבה מקרים גוון שיער אחיד, מבריק ונכון, נותן מראה מלא ורגוע לשיער. שיער כהה עם פסים בהירים, יראה טוב אולי על ראפרית מהברונקס שגם לובשת חולצות בטן וטרנינגים ורודים. אבל לא על הרבה אחרות חוץ ממנה. ג'וליה רוברטס היפה והבשלה, מצולמת כאן בשיער מתולתל מוחלק, שעבר הזנה בחומרים ששומרים עליו מעבודה אינטנסיבית עם פן, ובמסכת הזנה שעזרה להשיג את המראה הבריא והמבריק הזה. "הצבע החום האחיד של השיער נותן שקט לפנים", אומר מעצב השיער רועי מחלוף ממספרת נדב ורועיקו, מומחה השיער של נטורל פורמולה, "בגילאים צעירים האיפור והשיער יכולים להיות "רועשים". עם השנים הפנים מספקות מספיק דרמה, והשיער צריך להיות בעיקר מסגרת הולמת".
//

3. אשליית נפח

תספורת קצרה מאחור וארוכה מקדימה, מומלצת למי שהשיער שלה הפך פחות עבות עם השנים. קיירה נייטלי מצולמת כאן בתסרוקת קארה שעוצבה עם מוס לשיער והוחלקה עם פן.
..

4. שיער אסוף

יש מי שחושבות ששיער פזור משדר נעורים נצחיים. "אבל", אומר מעצב השיער נדב סונגו, מומחה השיער של נטורל פורמולה, אם השיער הפך עייף, דהוי ודליל עם השנים, ואת עדיין מסתובבת בשיער פזור עם קצוות יבשים משהו, בשם האורך, זה לא נראה תוסס במיוחד. תסרוקת גבוהה לא בהכרח מבגרת. סקרלט ג'והנסון, הצעירה, נכון, מצולמת כאן עם תסרוקת בסגנון רטרו וניראת קלאסית. אם לבשת חצאית בסגנון פיפטיז  וחולצה נשית וצירפת לזה נעלי סירה ותסרוקת גבוהה שעוצבה במוס לשיער, תיראי מלבבת, תוססת, רעננה וצעירה בהחלט. באחריות.
..

5.  מדורג + גוונים

קצת מוס לשיער, מעצב שיער טוב ויש לך תספורת שגורמת לשיער להיראות מלא ויש לה מראה שובב וקליל. תסרוקות בסגנון: חפפתי – שמתי מוס- הלכתי, גורמות לאישה להיראות קלילה ואופטימית. כשזה מגיע עם החיוך המשועשע של שחקנית הקומדיות קמרון דיאז, זה כמובן בכלל מושלם. נדב סונגו מומחה השיער של נטורל פורמולה, מציין כי גוונים בתסרוקות מסויימות, מוסיפים תחושת נפח ועניין, ומזכיר שאם מדובר בשיער דליל, יש לשמור את הקרקפת נקייה וחפופה כדי שהשיער יתבדר ותהיה לו תנועה חופשית.
..

..

לייעוץ אישי והכוונה בנושא שיער בקרי בעמוד הפייסבוק של נטורל פורמולה

//

צילומים: Getyimages
נעמי אלון
נעמי אלון, עיתונאית במדיה הכתובה והאלקטרונית, תל אביבית, אסטרונאוטית, חופרת, מתנצלת, ונוטה לדחות סיפוקים. מחבבת אינדי רוק, סרטי אימה, וכל מה שג'ק וויט עושה, לא אוהבת ריאליטי וצימוקים. מתבוננת על העולם ממרומי 178 ס"מ.