גיל הוא רק מספר.
אנחנו שומעים מכל עבר את המשפט הזה שהפך כבר לקלישאה שגורה והלא בכל קלישאה יש שמץ של אמת. העידן המודרני והדינאמי בו אנו חיים, הוא עידן השפע : אינסוף משימות, יעדי קריירה, חיי משפחה, צבירה של עוד ועוד הישגים, בכל התחומים הגבולות מיטשטשים. לכולנו ובעיקר לנשים זה ממש הג'אגלינג של החיים.
יש מי שיסתכל על המשפט הזה כעוד סיסמה ריקה ויש את אלו שלא רואים בו עוד סלוגן כי אם תפיסת עולם, אמונה, חלום, אלו שמגשימים אותו יום יום.
לחיות את התפיסה 'גיל הוא רק מספר' יום יום, משמע, לחיות במימוש עצמי, לראות את האופק, להגשים חלומות, לא לראות את המגבלות, אלא את מגוון האפשרויות הקיימות-
להיראות כפי שאת מרגישה.
מסורת טיפוח עור הפנים שלי, עליה אני מקפידה יום יום, הינה חינוך מבית אמא. טיפוח יומיומי של עור הפנים הוא מבחינתי כמו אוויר לנשימה. אישה במיטבה, שנראית ומרגישה טוב עם עצמה, היא אישה מטופחת מבפנים ומבחוץ.
גם ב –ICONIX יודעים זאת ולכן שמחתי להיענות להזמנה להשקת סדרת חמשת המוצרים הביו-טכנולוגית של המותג. השקה אלגנטית עם נגיעות יוקרה כיאה למותג קוסמטיקה שממצב עצמו בשורה הראשונה של מותגי הקוסמטיקה המובילים בעולם.

סדרת מוצרי הטיפוח החדשניים של ICONIX היא פרי של 10 שנות מחקר ופיתוח ומבוססת על העיקרון הביו-טכנולוגי – השמה של תהליכי הריפוי הטבעיים של העור, להשגת תוצאות אפקטיביות בתחום שיקום, טיפוח והצערת העור. (המוצרים לא נוסו על בעלי חיים והייצור שלהם תואם את הרגולוציה האירופאית).
5 מוצרי טיפוח לעור הפנים מאפשרים לך להיראות כפי שאת מרגישה :בריאה, צעירה, רעננה ונמרצת עם מקסימום תוצאות במינימום מאמץ.
חמשת המוצרים כוללים : תחליב עשיר לניקוי יסודי ולהבהרת עור הפנים, סרום, קרם לחות, קרם לילה ומסכת ג'ל ממריצה בעלת אפקט הבהרה. ( כל המידע נמצא בקישורים שם גם ניתן לקרוא על חוויות השימוש של נשים שהתנסו ואהבו).
כבר הבנתם שב- ICONIX לא מדברים בסיסמאות אלא מגשימים אותן וכך גם למשפט : 'מקסימום תוצאות במינימום מאמץ', יש קבלות. מדובר על פטנט חדשני-
™BMF Probe – פילם ביומולקולרי הפועל באופן מוכח להגברת האפקטיביות של כלל הרכיבים הפעילים. שגרת הטיפוח הופכת מהירה ויעילה על פי העקרון של – LESS IS MORE, מינימום מוצרים להשגת תוצאות מירביות.
גם אני מאמינה בלהתנסות ולא רק בהכרזת ססמאות ובמהלך השבוע האחרון התחלתי להשתמש בסרום הרב מימדי מתוך ערכת המוצרים המדהימה שקיבלתי. ראשית, אהבתי את אופן השימוש היעיל והחסכוני, עם 'טפטפת' שמאפשרת לשאוב את הכמות המדוייקת ו'לטפטף' באזור הפנים, הצוואר ואזור העיניים. החדרתי לעור בתנועות עיסוי סיבוביות. לאחר דקותיים ג'ל הסרום השקוף נספג כליל והעור חלק כמשי ונעים למגע.
לא מוכרים מוצרים, אלא רוכשים לקוחות.
האסטרטגיה השיווקית אף היא מתבססת על מהירות ויעילות.
האנשים מאחורי המותג מאמינים מאוד בעיקרון ה'פה לאוזן'- 'חכמת ההמונים', שהנו הגורם השיווקי הדומיננטי ביותר על פי התפיסה של המדיה החברתית. תפיסה שנותנת ביטוי לחוויה האישית של הצרכן.
לקנות בלי לצאת מהבית – המטרה של ICONIX היא ליצור מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחותיה ובהתאמה לצרכי קהל היעד שלה. שיווק המוצרים נעשה באופן ישיר דרך האתר, כך שהמוצרים מגיעים אל הלקוחה באמצעות שליח- לבית, למקום העבודה או לכל מקום שתבחר.
כחלק מהרצון לשמור על קשר הדוק עם הלקוחות וקהל היעד, לקבל מידע על החוויה האישית ולהתאים את המוצרים לצרכים ולרצונות המשתנים, כמו גם, השימוש במדיה החברתית כעוגן שיווקי, מפעילה ICONIX בלוג אינטראקטיבי של נשים מדברות, ( מצאתי שם גם גבר אחד..) שבו ניתן לקבל מידע על החידושים בתחום הטיפוח והיופי, החוויה האישית ומגוון דעות שונות- כי יש מקום לכולן. בלוג שהוא חוויה בפני עצמה.
יש לרשותכן באתר עגלת קניות, אתן יכולות לקנות ולנסות ואם אתן לא מרוצות, אתן פשוט מחזירות.
אם להסתמך על החוויה האישית שלי, יש לי תחושה שתרצו להישאר. כי גיל הוא רק מספר. סימן קריאה.












