אימוני כושר קצרים ומחטבים וטיפ תזונתי לנופש בחו"ל או בארץ

אימוני כושר מחטבים, קצרים ואפקטיביים בלי אביזרי כושר שתוכלו לבצע ממש בחדר או בחדר הכושר של המלון, טיפים לבניית הארוחות בנופש וטיפ מנטלי – הכל כדי שתיהנו מהחופשה בלב שלם ותחזרו לארץ חטובים כפי שבאתם, ומאושרים.

unnamed (1)

זו התמונה שלי שדמיינתי וזימנתי לחיי כשהתחלתי את התהליך של השינוי המיוחל שהוביל אותי לכל הדברים הטובים שקרו אח״כ ובראשיתם ה – Wow Your Body.
אחרי שאני מרגישה מאה אחוז עם הגוף שלי, ההנאה ומתנה הכי גדולה בשבילי לראות את המתאמנים שלי מגיעים למטרות ומאושרים. לכן אני מתרגשת ושמחה כל פעם מחדש על כל אימון טרי שאני מביאה לכם חברים יקרים שלי ובמיוחד כשמדובר באימון כושר מדהים של 12 דקות בלבד לחיטוב ממוקד לכל שרירי הגוף ללא ציוד בכלל מלבד גופכם! תקבלו ישבן יפה, עגול ומעוצב, רגליים חטובות, בטן חזקה ומעוצבת, זרועות מוקפדות ומעוררות קנאה, שריפת שומן ועבודה על טווחי תנועה – יש כאן הכל מהכל! תכננתי אותו כאימון המשך לתלמידי בית הספר לגוף Wow שסיימו את המסלולים הראשונים על מנת שתשדרגו את תכנית האימונים שלכם ותמשיכו לאתגר את עצמכם ולעלות בכושר ולכל המתאמנים שמבצעים את האימונים שלי באופן עצמאי מתוך ערוץ הכושר והבלוג וליוצאים לחופשות ונופשים. תוסיפו את האימון לתכנית אימונים שלכם, קחו אותו איתכם לחופשה, לטיול ולכל מקום אליו אתם הולכים. האימון המושלם להקפיץ את חילוף החומרים בזמן קצר ולגרום לשינויים פיזיים משמעותיים ויוצאי דופן תמורת הזמן המועט שתשקיעו בביצוע.

IMG_1289

לובשת: שורט וחזיית ספורט מנדפי זיעה ונוחים לכל פעילות, של אדידס

ביצוע האימון:

האימון בנוי בצורת זרימה FLOW בין התרגילים עם קשר הגיוני בין התרגילים
נבצע 3 סבבים ברצף בשיטת HIIT  – high intensity interval training,
30 שניות עבודה ו-20 שניות התאוששות, ביחד תוך ביצוע וההדרכה שלי און-ליין.
פשוט תפעילו את הסרטון במחשב שלכם, בלפטופ, במכשיר נייד, ותנו פוש יחד איתי!

[youtube CQpRBQ_LLGM]

למתחילים, אני ממליצה להתחיל עם האימון הראשון בסדרת "אימוני כושר דור 3 לגוף WOW" – מדובר באימון מעולה, אפקטיבי וממש כיפי שקיבל כבר כל כך הרבה פידבקים של הצלחות, ובין היתר האימון המועדף של לידיה, מתאמנת און ליין המהממת שלי שבחרה אותו כאימון חזרה לגזרה אחרי הלידה, ושיתפתי את סיפורה המעורר השראה בפוסט בבלוג באתר.

[youtube oBNc1o-jSyg]

באימונים הללו אני מבצעת 3 סבבים של תרגילים וזה בד"כ מספיק ביותר. למתאמנים מתקדמים מאוד או חרוצים במיוחד ניתן לבצע גם 5-8 סבבים.

אך אני מזכירה לכם חברים, שעל מנת להפיק תועלת לטווח ארוך, הצלחה שלנו תלויה לא באימון בודד חזק במיוחד או ארוך במיוחד אלה דווקא בעקביות שבה נעשה בייבי סטפס כדי לבנות יכולות והרגלים חדשים ותורמים. אם מחליטים לעשות שינוי גופני ובריאותי – תמשיכו לשמור על מורל גם כשקשה, לא להתייאש, להמשיך להכות בסלע זה הסוד, ולהאמין בעצמינו. יהיו אלפי סיבות וגורמים להוריד אוויר מהמפרסים, אבל אם נאמין בעצמינו, נתגבר על כל מכשול! ובמיוחד כשאנחנו בחופשה, האימון צריך לטעון באנרגיה כדי להשאיר כוחות לטיולים, חקירת מסלולים ואתרים חדשים ופעילות, לכן בצעו את האימונים האלה בחדר כושר או בחדר של המלון ואל תעמיסו את עצמכם ותבזבזו את זמנכם עם פעילות אירובית כגון 40 דקות על הליכון בחדר כושר במלון, כי ממילה בחופשות הולכים ברגל הרבה יותר כחלק מהטיול. לכן עדיף מכל הבחינות שתשקיעו 12 דקות בתרגילים וצאו ליהנות בלב שלם.

חימום ושחרור תנועתי

דגשים לאימון: תזכרו שהמפתח לעבודה נכונה, יעילה ובטוחה הוא ביציבה נכונה – שמירה על גב זקוף, חזה פתוח, כתפיים אחורה ומטה, צוואר ארוך, ירכיים וישבן אסופים ומכווצים, בטן אסופה חזק ו”דבוקה” לגב לאורך כל התרגילים.

unnamed (2)

בתמונה: לובשת טייץ וחולצה של אדידס אוריגינלס. קלילה ותמיד מוכנה לאימון קצר וטיול ארוך בנופש פעיל בסטייל

טיפ תזונתי לגוף WOW:
עבור מי יוצא לחופשה בחו"ל או בארץ, ארוחת הבוקר במלון יכולה להיות מפנקת במיוחד עם שפע של מזונות לספורטאים אבל יש גם הרבה מסיחי דעת שעלולים להעציב ולגרום למפח נפש אח״כ כי חוזרים עם "מטען מיותר" במותניים וירכיים. אני בוחרת לאכול ארוחת הבוקר במלון מייד אחרי האימון ולהתמקד בדברים שאני אוכלת ביום יום ומרשה לעצמי לטעום מהכל. ככה גם נהנים וגם שבעים להרבה שעות. לארוחת צהריים תאכלו משהו קל מאוד (א. הבוקר במלון משביעה בד"כ לחצי יום) ובערב תתפנקו במסעדה. כך חוזרים לארץ חטובים כפי שבאתם (ואולי אף יותר) ומרוצים.

[youtube PXb-RpH4U3Q]

מה לאכול כדי לרזות ולחטב את הגוף בלי דיאטה

תחשוב גוף WOW

תזכרו שהדבר הכי חשוב – זה ליהנות, למלא את עצמינו במחשבות טובות שבונות את המציאות הרצויה שלנו. לכן אל תחשבו על "להשמין". כוונו את עצמכם לבריאות, אנרגיה, הרגשה טובה, הנאה מהטיול וחוויה, ומעצמכם כשטוב לכם.
תיהנו, אוהבת אתכם המון! שלכם, ג'ני

לטיפים ואימונים נוספים, בקרו באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.

בברכה ובאהבה,

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen
TRX,  HIIT

מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכנית ליווי אישית בכושר ותזונה עם הדרכה אישית ומעקב און ליין

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס 3 פעמים ברציפות
אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי און ליין/ סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW

צרו קשר בטלפון: 054-2000-995 אלעד – המנהל האישי והמקצועי שלי

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר ואתר WOW YOUR BODY

Made with Repix (http://repix.it)