כשג'ניפר,קייט וג'וליה,נפגשו אצל גארי ב'יום האם' :-)

'יום האם' (Mother's Day )היא הקומדיה החדשה ועמוסת הכוכבים, שלא לומר כוכבות הפעם, מבית היוצר של גארי מרשל ('אישה יפה', 'יום האהבה'), קומדיה שמפגישה יחד על מסך אחד את ג'ניפר אניסטון, ג'וליה רוברטס, קייט האדסון, ג'ייסון סודאקיס לצד כוכבים מוכרים רבים נוספים.

יום האם – סרט

 

img

הקיץ בפתח, ומה נכון יותר מקומדיה רומנטית קלילה בצהרי יום חם באולם קולנוע ממוזג, שמעבירה שעתיים בכייף.

 

'יום האם' (Mother's Day )היא הקומדיה החדשה ועמוסת הכוכבים, שלא לומר כוכבות הפעם, מבית היוצר של גארי מרשל ('אישה יפה', 'יום האהבה'), קומדיה שמפגישה יחד על מסך אחד את ג'ניפר אניסטון, (Jennifer Aniston ) ג'וליה רוברטס (Julia Roberts ), קייט האדסון ( Kate Hudson ), ג'ייסון סודאקיס (Jason Sudeikis) לצד כוכבים מוכרים רבים נוספים.

והתוצאה הפעם –

חגיגה של אימהות שמשלבת צחוק, בכי ואהבה. ומציגה את המורכבות שבלהיות הורה במאה ה-21.

מלך הקומדיות הרומנטיות של הוליווד, הבמאי גארי מרשל  (Garry Marshall), בן ה 82 (ועוד כוחו במותניו, מציג לפנינו קומדיה חדשה, עמוסה כוכבים וסיפורים, הנפגשים ומתנגשים אלו באלו ומביאים למסךFun  קייצי חביב, שמצליח להעלות חיוך של נחת בסופו, ולהביא אסקפיזם טהור מחום הקיץ הלוהט שלפנינו.

Garry-Marshall-on-his-happy-days-and-ours-6V1BVDMP-x-large

בין סרטיו הרבים של מרשל ניתן למצוא קומדיות רומנטיות מצליחות, שהמפורסמת שבהן 'אישה יפה' (Pretty Woman  ) האלמותי, בה הציג לעולם את ג'וליה רוברטס  באחד מתפקידיה הגדולים על המסך.

pretty-woman-25th-anniversary-bts-ss01

בסרטו החדש –'יום האם' (Mother's Day  ) משיב אותה שוב אל המסך הגדול (בפעם השלישית שלהם יחדיו), הפעם בתפקיד של אישה יפה אבל בוגרת יותר, כיאה לגילה, כשלצידה מצעד של כוכבות הוליוודיות מן השורה הראשונה ובראשן ג'ניפר אניסטון, וקייט הדסון.

635973550259554281-MD-05095-C

אז מה נקבל הפעם על המסך?

ארבע אמהות ואבא יחידני אחד, שבוע שקודם ליום האם האמריקאי, וסיפורים שמתחילים כנפרדים ונשזרים זה בזה לאורך עלילה רווית עליות ומורדות, עד לסוף הטוב המתבקש מסרטים מהסוג הזה.

סנדי (אניסטון), אם חד הורית, מגדלת את שני בניה כשהגרוש שלה מסתובב בין רגליה ומפריע לה, אבל המכה האמיתית שנוחתת על ראשה מגיעה עם הבשורה כי האקס נשא לאישה בהפתעה, את חברתו, שצעירה ממנה בשנים רבות (שיי מיטשל), וזו מנסה להתחבב על בניה של סנדי, לסחוב אותם אל הצד שלה, ולהיות להם אם נוספת.

mothers-day-movie-jennifer-aniston-bd4b1aa9fab33ed82ab7426bb5d9a1d3 259990

האחיות ג'ס (הדסון) וגבי (שרה צ'אלק Sarah Chalke) מאכזבות את אימן, הגזענית וההומופובית שצצה יום אחד בחייהן בהפתעה, ומגלה שכל אחת מהן הקימה לעצמה משפחה, כשהבחירות שעשו בנותיה, לא מקובלות עליה. נישואיה של ג'ס לגבר שחום עור ממוצא הודי, כשלשניים אף יש תינוק בצבע הלא נכון, ויציאת  ביתה השנייה גבי מהארון לחיי זוגיות משפחתית עם אישה אחרת ובן מאומץ.

mothers-day-movie-kate-hudson-d98cea11ca3967c24393b86c239ba9e9 mothers-day-movie-photo-04

מירנדה (רוברטס) לעומת זאת משקיעה את כל כולה בקריירה המשגשגת שלה ולא מעוניינת בהקמת תא משפחתי או להיות אמא.

mothers-day-movie-julia-roberts-4a782749a67ba21753d6598ee5ecaa57 259992

קריסטין (בריט רוברטסון  Britt Robertson ) נהנית מחייה כאימא צעירה, אבל (תמיד יש אבל…) מרגישה לחץ מאבי ביתה, וחברה מזה 8 שנים, סטנדאפיסט מתחיל, להינשא לו.

mothers-day-movie-britt-robertson-7682a2afaba4dacb3b8ac62ae70ed698 mothers-day-movie-photo-10

בראדלי (סודאקיס) שאיבד את אשתו, ואם בנותיו, שנה קודם, ומשתדל, כמיטב יכולתו, להיות ההורה הכי טוב שהוא יכול להיות, אבל מנסה להתעלם ואף להכחיש את קיומו של "יום האם".

mothers-day-movie-jason-sudeikis-b72dad0c02b589d5c4fa7a90231a9872 mothers-day-movie-photo-06

מצעד הכוכבים הללו יציג לפנינו במקביל אחד-אחד את סיפורו, אבל שלא כמנהג החוק שקווים מקבילים לא נפגשים, כאן כל סיפור משיק גם לסיפורים האחרים ושוזר אותם אלו באלו בחביבות רבה.

וכשמקבצים כל כך הרבה כוכבים, בסרט אחד, לא פלא שמגלים פתאום עד כמה הוליווד קטנה.

השחקנים של "יום האם" כבר פגשו אלו את אלו במפגשים קולנועיים קודמים:

  • ג'וליה רוברטס, שיחקה בשלושה סרטים שונים של הבמאי גארי מרשל.
  • ג'ייסון סודאקיס הופיע בחמישה סרטים שונים עם ג'ניפר אניסטון,
  • ואניסטון עצמה ששיחקה עם בריט רוברטסון בסרט אחר.
  • ועם ג'ון לוביץ וג'וליה רוברטס ב'חברים'.

מסך גדול – עולם קטן

****

אז האם לפנינו שובר הקופות הבא של הקיץ?

סביר להניח שכן.

קשה לפספס כל כך הרבה כוכבות משובחות, שכל אחת מהן יכולה להוביל סרט ולהביא קהל לא קטן לאולמות הקולנוע, משתפות פעולה בצורה מוצלחת עם במאי שגילה כבר מזמן את נוסחת הקסם ההוליוודית ומספק להיט נוסף ממכונת הייצור הבלתי נלאית שלו, שעובדת כל פעם מחדש.

מה גם שהפעם הנושא נוגע לכולנו – אמא שלנו והאמהות שאנחנו.

התסריט, חביב ולא יותר. אבל מעביר שעתיים בכייף.

ועוד הערה, הישארו לכותרות ! כמנהגו של מרשל, צפויות לנו הפתעות ופספוסים משעשעים מהסט של הסרט.

האתר הרשמי של הסרט:  http://www.seemothersday.com/home

[youtube /uPAGOu6-sJA nolink]

החל מ 2.6.16 בבתי הקולנוע של גלובוס מקס

לי-את הלר
אז שלום לכולם, אני לי-את (הלר) אני כבר די גדולה, והנה, גם אני כאן, כותבת בבלוג משלי, ומלהגת על דברים שמעניינים, נוגעים, ומזיזים לי. בחיי המקצועיים אני מתפרנסת מתעשיית הקולנוע והטלוויזיה. תחומי עניין, בגדול – תרבות: - ספרים – על חוויות הקריאה שלי מן הסתם אכתוב בהמשך. - תיאטרון, אבל טוב (אני בוגרת של החוג לתאטרון של אוניברסיטת ת"א, במגמת בימוי). - קולנוע, אחרת לא יכולתי לעבוד במקצוע המופרע הזה שלי. - אמנות - וכל מה שיבוא לי. בפייסבוק אפשר למצוא אותי: @li-at heller