סודות האיפור של ורד ספיבק, בחינם ולפני כולם

מתנה בלעדית לגולשות סלונה: גם את יכולה ללמוד איך ליצור לוק מושלם שיתאים לכל מצב. קבלי את המדריך האולטימטיבי עם סודות האיפור של גורו האיפור והיופי ורד ספיבק ישירות אלייך במייל

במדריך MUST HAVE של מאפרת העל ורד ספיבק תמצאי טיפים לאיפור בסיסי שיגרום לך להיראות רעננה, מוארת ומסודרת ושיבליט את היופי הטבעי שלך במינימום זמן והשקעה. ורד ספיבק חושפת במדריך את שיטת 4MUST הייחודית שפיתחה המאפשרת להבין בדרך קלה ופשוטה את הבסיס של האיפור. השיטה מבוססת על ארבעה אזורים בפנים שמביאים את השינוי שאת צריכה בלא יותר מ-10-5 דקות.

"מבחינתי, לאיפור אין גיל" אומרת ספיבק. "לכל אחת מאיתנו מגיעות כמה דקות לעצמה בבוקר. שימי את עצמך במרכז רק לכמה דקות ביום כי הכי מגיע לך! אני ממליצה לכל אחת להסתכל במראה ולא לחשוב מה יש להסתיר אלא מה היא רוצה להוציא מעצמה ולזכור שליופי אין גיל. בכל אחת מאיתנו מסתתרת כוכבת קטנה שרק זקוקה לנגיעה הנכונה."

"מבחינתי, לאיפור אין גיל" ורד ספיבק (צילום: עידו לביא)

מדריך זה הוא מדריך שני בסדרת המדריכים של Saloona How To הנשלחים ישירות למייל באופן בלעדי לגולשות סלונה. מרגע שתורידו את המדריך למחשב שלכן, הוא שלכן, מתנה מאיתנו!

מלאי את פרטייך בטופס שבתחתית הכתבה לקבלת המדריך ישירות למייל.

כבר 25 שנים שוורד ספיבק מאפרת נשים מתוך אמונה שתפקידה הוא לא רק ליפות כל אחת, אלא לתמוך, להרים, להקשיב ולגרום לכל אחת להתחבר לעצמה. לדבריה, איפור טוב יוציא מכל אחת ואחת את האופי והייחודיות שלה ולכל אחת מתאים משהו אחר. ספיבק היא אחת המאפרות המובילות בארץ ופרצה לתודעה גם בעקבות השתתפותה ב"השרדות" בשנה שעברה.

"איפור טוב יוציא מכל אחת ואחת את האופי והייחודיות שלה" ורד ספיבק (צילום: עידו לביא)

במדריך, שנערך  בשיתוף סלונה, תמצאי את כל סודות שיטת האיפור הבסיסי 4MUST  של ורד ספיבק. זו המתנה הטובה ביותר שתוכלי להעניק לעצמך.

רוצה לקבל את המדריך ישירות אליך למייל לפני כולן ובחינם? כל מה שאת צריכה לעשות זה למלא את פרטייך בטופס ואנחנו נעשה את השאר. 

המדריך הראשון בסדרה הוא מדריך CLEAN EATING  של גורו התזונה הגר שפר.


ורד ספיבק (צילום: עידו לביא)