10 דברים שמייגן מרקל צריכה לעשות כדי להיות אהודה

איש התקשורת הבריטי, פירס מורגן, ניסח עבור מייגן מרקל מספר כללים חריפים שיעזרו לה להתחבב על הגולשים הבריטים שלא מפסיקים להתאכזב ממנה על בסיס קבוע

לא קל למייגן מרקל. אפילו היא, ברגע של וידוי נדיר, חשפה לאחרונה בפרמיירה של "מלך האריות", בפני אחד האורחים ש"הם לא עושים את החיים קלים". כוונתה ב"הם" הייתה לתקשורת הבריטית ולא למשפחת המלוכה עצמה. הגולשים הבריטים ב"דיילי מייל", אחד הצהובונים המצליחים בבריטניה, הסתערו על המשפט שאמרה ותקפו אותה ברמות שטרם נראו באתר. מה שהכעיס אותם היה שמרקל הציגה את עצמה כקורבן במקום להבין שההתנהגות שלה ושלה בלבד היא מה שהובילה למצב בו היא סובלת מהיעדר אמפתיה ואהדה בקרב הבריטים.
פירס מורגן, איש תקשורת בריטי מנוסה ופופלארי מאוד באנגליה, הרגיש בניגוד לעבר, חמלה רבה כלפי הדוכסית מסאסקסס אחרי שחטפה ריקושטים על איך שהחזיקה את בנה ארצ'י במסגרת משחק הפולו של הנסיך הארי. גולשים תקפו את כישורי האימהות של מרקל, טענו שהיא מרימה אותו בלי חשק ובלי לדעת איך להרים תינוק ובגדול, ציינו שהיא ממש לא בנויה לעולם האימהות בהתבסס על הפריימים שראו. מורגן החליט להתעלות על עצמו אחרי אינספור מאמרים ביקורתיים שהעלה כלפיה וניסח מספר כללים, שפורסמו ב"דיילי מייל" שיעזרו לה להפוך לאהודה יותר. האם היא תקרא? נקווה שכן.

מייגן מרקל Photo-by-Chris-Jackson-WPA-Pool-Getty-Images

10 ההמלצות של פירס מורגן:

1. תפסיקי לברבר על פרטיות

אם את בציבור, באירוע ציבורי אז את אדם ציבורי. ההתנהגות המגוחכת בווימבלדון, כשדרשת דרך שומרי הראש שלך שלא יצלמו אותך, הוכיחה שלא הבנת את ההבדל בין נציגת בית המלוכה לסלבריטאית. להיות מוקפת אנשי אבטחה, שציבור משלם המיסים הבריטי שילם עבורם ולדרוש פרטיות בזמן שאת יושבת במושבי הוי.איי.פיי עם חבריך, היה מביך ומקומם במיוחד כי אף אחד לא ממש ניסה לצלם אותך באותו רגע.

2. שתפי מידע בסיסי על חייך במקום להסתיר

זה היה אבסורד עבור הארי ועבורך למנוע מהציבור מידע על היכן ארצ'י נולד או לאשר את שמות הסנדקים שלו. זה מיותר מאחר והתקשורת תמיד תגלה ותחשוף את האינפורמציה בסופו של דבר. אף אחד לא אוהב טיפוסים צבועים וחולי שליטה שמפעילים בסוויץ', את כפתור הפרטיות, פעם חושפים פרטים על עצמם ואחר כך מסתירים מידע אחר מתי שנוח להם. במיוחד אם הם אלה שמשלמים עבור סגנון חייך הראוותני והמפנק.

3. תפסיקי להשוויץ

אנחנו כבר יודעים שבני משפחת המלוכה מנהלים אורח חיים מלאים בפינוקים ותזרים מזומנים בלתי נדלה, לא צריך לדחוף לנו את זה לפרצוף. מסיבת הטרום לידה בניו יורק, שעלתה חצי מיליון דולר, הייתה מגוחכת ושערורייתית, כמו ההרגל שלך לטוס במטוסי סילון של חבריך הסלבריטאים, כמו הקלוניז ולצעוד בבגדי מעצבים הוט קוטור, שעלו הון. את לא ממשפחת קרדשיאן, אז תרגיעי.

מייגן מרקל והנסיך הארי צילום: Steve Parsons - WPA Pool/Getty Images

4. אל תתנשאי

אל תציגי בכל הזדמנות את עצמך כמישהי שהכל מגיע לה. זה היה גרוע מספיק שאת והנסיך הארי, שניכם מיליונרים, גרמתם לציבור לשלם לעל השיפוצים בביתכם החדש בפרוגמור, שקיבלתם כמתנה מהמלכה בכבודה ובעצמה אבל איך בזבזתם 3 מיליון דולר על זה?! זה פשוט ראוותני ויהיר וקיבלתם בדיוק את היחס המגיע לכם בתקשורת.

5. הימנעי מלהיות צבועה

באותו יום, כשבילית במסיבת הטרום לידה, בחשבון הטוויטר של ארמון קנזינגטון, פורסם פוסט על איך "לעשות יותר למען עניים". כאילו, ברצינות? ואם את מתעקשת על להציל את הפלנטה בחשבון האינסטגרם שלך, אולי כדאי שהארי יפסיק לטוס במסוק בשביל הגיחות שלו, שעות בלבד אחרי שנשא נאום על החשיבות בלעזור לאיכות הסביבה.

6. תחסכי בנאומים

אחת הסיבות שהמלכה אליזבת', כמו המלכה לפניה, כה אהובות היא שהן לא מטיפות לנו איך לנהל את חיינו. אף אחד לא רוצה לשמוע את הנאומים האולטרה ליברליים שלך, תאמיני לי. כשזה מגיע לבני משפחת המלוכה, פחות זה בהחלט יותר. כפי שנאמר פעם בעבר על הסוד בלהיות נציג פופולארי של משפחת המלוכה: "לעולם לא להתלונן, לעולם לא להסביר ולנאום באופן נדיר בפני הציבור".

7. תעשי יחסי ציבור לעצמך לא רק בתקשורת האמריקאית

אין דבר שיכעיס את המדיה הבריטית יותר מאשר שתעניקי באופן קבוע יתרון לחברים שלך מאמריקה, כגון גייל קינג מ-CBS או לגרום למכרים שלך להגג כמה נפלאה את למגזין פיפל, במיוחד אם את משחקת אותה כמי שנלחמת כל הזמן עבור הפרטיות שלך בבריטניה. הארי אולי מתעב את התקשורת הבריטית, משלל סיבות אבל את צריכה ליצור קשרים טובים איתה ולא לשרוף אותם לתוך האדמה. התקשורת הבריטית תקבע אם תקבלי יחס חיובי או שלילי.

הארי ומייגן במלך האריות מייגן מרקל  Samir Hussein/WireImage

8. די עם הקלישאות מגוחכות

אנחנו לא רוצים לראות את נציגי משפחת המלוכה הבריטית משרבטים מסרים של "העצמה" על בננות עבור עובדות בתעשיית המין. זה מתנשא, מרגיז והופך את הנשים הללו, דרכך, לפאתטיות. כל מה שאת צריכה לעשות זה לסייע לארגוני צדקה. להופיע, ללחוץ ידיים, לגלות אמפתיה ולהקשיב. זהו. אינך צריכה להתאמץ כל כך חזק ולנסות לרצות אנשים. המלכה אף פעם לא חתומה על תכסיסים שטותיים כאלה כי היא יודעת שאינה צריכה.

9. השלימי עם הקיימברידג'ים

כולם יודעים שאינכם מסתדרים, שפת הגוף המתוחה במשחק הפולו שביקרת בו הסגיר הכל אבל את חייבת לנסות. לוויליאם והארי הייתה ברית חזקה ושמורה לשניהם פינה חמה בלב הציבור בעקבות מה שקרה לאימם, הנסיכה המנוחה, דיאנה. אנחנו לא אוהבים את הרעיון שנשותיהם מתקוטטות אז תפני קצת מהאנרגיה שלך, שמופנית לתיקון חייהם של אחרים, לתיקון הבעיה הזו שצנחה בחצר האחורית שלך ובהזדמנות זו, השלימי כבר עם אבא שלך ותני לו לראות את הנכד שלו.

10. נטעי עצים ועשי את תפקידך

השבוע המלכה הראתה לכולם איך ההתחייבות המלכותית המוצלחת ביותר היא לרוב הכי פשוטה. בלהציע עזרה, לתפוס מגרפה ולנטוע עץ באדמה. היא הראתה לעולם שהיא אחת מאיתנו. זה לא מצריך הרבה מנציג משפחת המלוכה לזכות בליבנו. ובפעם הבאה שמנהיג עולמי שאת מתעבת, כמו דונלד טראמפ, מגיע לעיר, תתאפקי, תבליגי וצאי לפגוש אותו. זה גם חלק מהג'וב.