סבים סבתות – הסיפור האמיתי!

אני בת יחידה.

תמיד הייתה לי משפחה קטנה, חלק לא שרדו את השואה, והיו כאלה שהורי העדיפו לא לשמור איתם על קשר, כך שנכון להיום בגילי המופלג חוץ מהמשפחה הגרעינית שלי יש לי בסך הכול שלושה בני דודים. אחת מהם חיה בהונגריה.

סבים וסבתות

ה"לבד" הזה כואב בעיקר בחגים או באירועים משמעותיים כמו בר מצוה וחתונה, אבל גם ביום יום הייתי שמחה להרים טלפון לאח, אחות או דודה, להחליף חוויות לפעמים להתגאות לפעמים להתלונן ובעיקר להיות בקרב אנשים שמכירים אותי מאז ומתמיד, יודעים מאיפה באתי ומי היו הורי.

אני ממלאה את החסר עם המון חברים טובים.

השבוע לגמרי במקרה מצאתי משפחה חדשה. הצטרפתי בפייסבוק לקבוצת "סבא סבתא – הסיפור האמיתי!". אהבתי את סימן הקריאה בסוף. סיפור אמיתי! חד וחלק. אני אוהבת סיפורים אבל יותר מכול אני אוהבת אנשים אמתיים והשילוב הזה משך אותי להצטרף.

רציתי למצוא נתיב נוסף לפרסום הבלוג שלי אז ניסיתי ולא האמנתי למה שקרה לי.

הפוסט שפרסמתי זכה לקבלת פנים חמה לבבית ומפרגנת. לא חשבתי שיש דברים כאלה בעולמנו. מעל ארבע מאות לייקים ועשרות תגובות עטפו אותי בחום ואהבה. נכון, המספרים החמיאו לי מאוד, אבל בעיקר התרשמתי מהמילים. הרגשתי שבאו מהלב.

פתאום יש לי משפחה שלמה שאוכל לשתף אותה דרך הפוסטים שלי בכל מחשבותיי, לקבל תגובות, עצות וגם הרגשה של ביחד.

אז למה אני מספרת לכם את זה?

כדי שתצטרפו גם אתם.

נוכל לדבר על כל מה שמעסיק אותנו הסבים והסבתות, לספר חוויות, להתגאות בנכדים, לבקש עצות ואולי גם להכיר מקרוב יותר ולבלות יחד.

מחכים לכם:

סבים סבתות – הסיפור האמיתי!

יהודית קרן
אני אמא לשלושה בנים ושלוש כלות, סבתא לתשעה נכדים, פנסיונרית שמשתדלת בכל יום ויום לעשות משהו שעוד לא עשיתי, מגשימה חלום ישן לכתוב על אנשים, על חוויות ורגשות, בקיצור על החיים.