מדריך לצביעת שיער ביתית

עבור חלקנו המצב הנוכחי יכול להיות הזדמנות מצוינת להפסיק לצבוע שיער ולחזור לטבעי, אבל מי שלא בשלה לצעד, יכולה לצבוע את השיער בבית בקלות וביעילות

השפעות נגיף הקורונה הן כמובן רבות מספור, מהדברים הגדולים בענייני בריאות, כלכלה וחינןך, ועד הדברים הקטנים שהם חלק משגרת יומנו בימים כתיקונם וחלום רחוק במצבנו היום, למשל הליכה למספרה ובתוך זה צביעת השיער.

האופציות העומדות בפנינו היום הן להפסיק לצבוע ולחזור לגוון טבעי (גם אם הוא כבר לבן, הזדמנות לכל מי שרצתה ולא העזה), או לצבוע את השיער בבית באמצעות ערכות מוכנות שעדיין ניתן לרכוש ברשתות השיווק הפתוחות.

shutterstock By Marie C Fields

אם בחרת באופציה השניה, תוכלי להיעזר בטיפים של נטע קרצו-נייגר מחברת לוריאל פריז, לצביעת שיער ביתית נוחה וקלילה.

כללי

1. בראש ובראשונה, חשוב לזכור – כל גוון שיער, טבעי או צבוע, יכול בקלות להפוך לגוון כהה. הבעייתיות מתעוררת כשרוצים לחזור לגוון בהיר לאחר צביעה כהה. לכן, אם את מתלבטת בין שני גוונים ולא יודעת במה לצבוע, העדיפי את הגוון הבהיר יותר.

2. בבחירת הצבע חשוב להתייחס למפת הגוונים הנמצאת בגב אריזת צבע השיער, בתקשור על מדפי צבעי השיער או בקטלוגים של מותגי צבעי השיער השונים בחנות. מפה זו מתייחסת לתוצאה בהתאם לגוון השיער הטבעי/הנוכחי שלך. חשוב להתאים בין גוון שיערך לבין הצבע שעל גבי האריזה, על מנת שיתקבל הצבע הרצוי והמתאים לך.

3. אם ברצונך לבצע שינוי צבע קיצוני מכהה לבהיר, יש צורך לבצע הבהרה ולשם כך כדאי לחכות לספר. יחד עם זאת, אם כבר צבעת את שיערך לבלונד, תוכלי לשמר את התוצאה על-ידי צביעה ביתית בקלות.

4. מריחה נכונה: בתהליך מריחת הצבע, חשוב למרוח בשבילים, מהחלק הקדמי של הראש אחורה, מהמצח לכיוון הקדקוד והעורף. מומלץ להקפיד על שבילים ישרים בכדי שיהיה סדר במריחת הצבע.

5. ערבוב הצבע: ראשית יש לרוקן בקערה את קרם הצבע, לאחר מכן להוסיף את החמצן ולערבב היטב עד קבלת מרקם אחיד. ישנן ערכות אשר מכילות בקבוק לערבוב קרם הצבע והחמצן ולכן אין צורך להשתמש בקערה.

לוריאל פריז  צבעי שיער ביתיים סדרת אקסלנס צילום יחצ חול מחיר  42

6. לאחר המריחה יש להישאר עם הצבע לפני השטיפה כ-40-30 דקות, תלוי באחוז החמצן ובהתאם להוראות השימוש אשר בעלון בתוך כל ערכה שקונים.

7. לא מומלץ לצבוע בבית עם חמצן יותר מ- 9%. שימוש באחוז חמצן גבוה דורש צביעה במספרה.

8. מומלץ לבצע בדיקת אלרגיה באזור נסתר, כ-48 שעות לפני השימוש.

סוגי צביעה שונים

רגע לפני צביעת השיער, חשוב לאבחן מהי מטרת הצביעה? כיסוי שיער לבן, כיסוי שורשים, חידוש צבע קיים או שינוי צבע?

כיסוי שיער לבן מלא או חלקי: 100% כיסוי מיועד למי שכבר כל השורשים שלה לבנים. במקרה כזה יש צורך בצבע עם מרקם עשיר למתן כיסוי מלא.

כיסוי חלקי לכמות קטנה של שיער לבן: אם רק תרצי לתחזק את הצבע הקיים ויש לך מעט שערות לבנות שזורות בשיער, אין צורך באחוז כיסוי גבוה, וניתן להסתפק גם ב-70% כיסוי. התוצאה המתקבלת היא טבעית וחיונית יותר.

קיט מול מיני קיט: ההבדל העיקרי בין ערכות צבעי השיער הוא בגודל המוצרים הנמצאים בתוך הערכה. ההרכב הוא לרוב זהה (קרם צבע, חמצן, כפפות וקרם מטפח – מסכה, מרכך או שמפו). התוצאה המתקבלת היא אותה התוצאה.

S.O.S: לא הספקת לצבוע ורואים את השורש? הכירי את מג'יק ריטאצ', פתרון מיידי וזמני לכיסוי השורשים עד אשר יהיה לך זמן לצבוע את השיער. יורד בחפיפה, מגיע במספר גוונים, מתאים גם לכיסוי שורשים לבנים וגם לכיסוי שורשים כהים (לבעלות שיער כהה שצובעות לבלונד).

מג'ק ריטאץ של לוריאל פריז ספריי לכיסוי שורשי השיער לצבועות בלונדיניות מחיר השקה לינואר 2020 29.90שח במקום 49.90שח צילום יחצ חול

חשוב לזכור 

הסירי תכשיטים לפני תחילת הצביעה.

שמרי על ניקיון העור, מומלץ למרוח קרם לחות סביב הפנים ומסביב לאוזניים למניעת הכתמה.

זכרי לכסות את הכתפיים במגבת, לשמירה על ניקיון הבגדים.

היעזרי בשעון כדי שתוכלי לעקוב במדויק אחר הזמנים.

בערכות מסוימות, בהתאם להוראות השימוש, רצוי להרטיב מעט את השיער ללא חפיפה לפני הצביעה, על מנת לשפר את ספיגת הצבע בשיער ואת אחידות תוצאת הצבע. קראי היטב את ההוראות לפני הצביעה.

יש לשים את הכפפות להגנה המצורפות לערכה לפני תחילת הצביעה.

לפני תחילת השימוש במוצר יש להסיר את כל העצמים העשויים מתכת מהשיער. אסור להשתמש באביזרי עיצוב שיער ממתכת טרם הורדת הצבע.

shutterstock By Alexsey

חדש על המדף לטיפוח השיער 

שמפו ומרכך ב-7 גוונים של נטורל פורמולה

נטורל פורמולה מרכך  פיגמנט    מחיר 29.90 שח צילום טל אזולאי

COLOR INTENSE שמפו ומרכך בטכנולוגיית PIGMENT BOOSTER, המסייעים לרענון וחיזוק הצבע ולהעצמת הברק בין צביעה לצביעה. המוצרים מתאימים לכל סוגי השיער, כולל שיער שעבר החלקה. הסדרה כוללת 7 גוונים: שחור, חום, חום בהיר, אדום, בלונד, סילבר וגוונים.

מחיר מומלץ: 29.90 שקל , לתכולת: 250 מ"ל. להשיג ברשת סופר-פארם בלבד בהשקה ראשונית.

סדרת מוצרי טיפוח משקמים לשיער פגום של GLISS

סדרת GLISS BIO TECH צילום הנקל חול

BIO-TECH RESTORE, סדרת מוצרי שיער המכילים קומפלקס תאי גזע ממקור צמחי ומי וורדים, ומותאמים במיוחד לצרכים של שיער פגום, מרדני וחלש. בשילוב המוצרים ביחד, כך על פי היצרן, סיב השערה יתחזק בעד 95% ותקבלו שיער חזק ואיכותי מהשורש לטווח ארוך. מוצרי הסדרה: שמפו, מרכך, מרכך אקספרס יבש (ספריי) ומסכת חמאה עשירה.

טווח מחירים: 39.90-19.90 שקל. להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

סדרת טיפוח לשיער פריזי ומקורזל של קרסטס

מותג הטיפוח לשיער קרסטס משיק סדרת טיפוח אולאו רילקס להפחתת נפח צילום חול

OLEO RELAX DISCIPLINE, סדרת טיפוח הכוללת: אמבט חפיפה (שמפו), מסכה ושמן טיפוח, בפורמולה המכילה קומפלקס שמנים להפחתת נפח ושליטה בשיער למשך 24 שעות, גם בתנאי לחות גבוהה. הסדרה מתאימה במיוחד לשיער פריזי, מקורזל, יבש, רגיש, עבה ומרדני.

מחירים: 179.90-129.90 שקל. להשיג במספרות מורשות קרסטס בלבד. לרשימת המספרות המורשות www.kerastase.co.il.

***