אילנית לוי מצטלמת לקמפיין עם הבת אלין

הפרזנטורית החדשה של גולברי, אילנית לוי, הצטלמה לקמפיין הראשון עם בתה אלין והודיעה שזו 'טבילת האש' שלה בכניסה לעולם האופנה

לפני שבועות ספורים דיווחנו שאילנית לוי נבחרה לכהן כפרזנטורית של רשת האופנה גולברי במקומה של אסתי גינזבורג ששימשה כפרזנטורית במשך 8 עונות.

  אילנית לוי _ צילום יניב אדרי

בשבוע שעבר הגיעה לוי לצילומי הקמפיין הראשון שלה למותג אליהם הצטרפה גם בתה, אלין גולן בת ה-14, כשלב ראשון בסלילת דרכה לעולם הזוהר והאופנה.
השתיים הגיעו לסוויטה הלבנה במלון הילטון בתל-אביב, שם חיכה להן, על פי הדיווחים, צוות הפקה של 100 איש שליווה את צילומי קמפיין אביב -קיץ 2020. הקמפיין המשותף יעלה בטלוויזיה, שלטי חוצות ואתרי אינטרנט.

  אילנית לוי _ צילום יניב אדרי

עבור אלין גולן מדובר בקמפיין אופנה ראשון והיא סיפרה שירשה את הכישורים הנדרשים מהוריה, אילנית ואייל, והיא עושה את צעדיה הראשונים בתעשייה במקביל לניהול פרופיל פופולרי ברשת החברתית טיק טוק.
"אחרי אין סוף מחשבות, הבנתי ש'טבילת האש' הנכונה לאלין בכניסה לעולם האופנה, תהיה בקמפיין משותף איתי ועם חברה מדהימה כמו גולברי שמשדרת אופנה ומשפחתיות" אמרה האמא הגאה על הסט "אין כיף יותר מללכת ליום צילום יחד עם הבת שלך, אני בטוחה שאלה רק צעדיה הראשונים של אלין בתעשיית הבידור".
  אילנית לוי _ צילום יניב אדרי

  אילנית לוי _ צילום יניב אדרי  (2)

ILANITLEVIKIDS

פייסבוק סלונה אופנה באנר