מעיין דיין: תפריט מאוזן לירידה במשקל

חובבת מתוק ולא יכולה לוותר עליו? הדיאטנית מעיין דיין בנתה תפריט יומי לשמירה על הגזרה ללא ויתורים

מעיין דיין

21/01/2020


רוצה לחזור לגזרה, בלי לוותר על פינוקים מתוקים, על אוכל אהוב ובעיקר בלי רגשות אשם? זה התפריט בשבילך.

 

תפריט יומי מאוזן לדוגמה לירידה במשקל:

בוקר

קפה + תמר ממולא באגוז / עוגיית שיבולת שועל (מצורף מתכון בהמשך)

ארוחת בוקר

כריך מלחם מלא / כוסמין + 2 כפות טונה /  2 כפות גבינה עד 5% / גבינה צהובה 9% ללא חומרים משמרים

+ ירקות ב-2 צבעים.

ארוחת ביניים

יוגורט light&free בטעם אהוב + 7 אגוזים או שקדים טבעיים.

דנונה Light & Free צילום: יח"צ

ארוחת צהריים

סטייק פרגית / מנת דג בגודל כף יד (לא מטוגן) / 3 קציצות הודו ברוטב אדום + 3 כפות קינואה / בטטה בינונית אפויה + שעועית ירוקה מוקפצת / ירקות אפויים בתנור.

ארוחת ביניים

קפה / תה +  מנת נשנוש עד 100 קק"ל (פרי / 4 קוביות שוקולד / 2 עוגיות / קרמבו / כוס בייגלה / 2 כוסות פופקורן / פרוסת לחם עם כפית מריחה חופשית).

ארוחת ערב

פרוסת לחם שיפון / פיתה כוסמין קלה + 2 ביצים (חביתה / שקשוקה / קשה) – מחלמון אחד ו-2 חלבונים.

+ סלט קצוץ + כף טחינה גולמית משומשום מלא / חצי אבוקדו קטן

ארוחת לילה

יוגורט light&free בטעם אהוב / פרי

מתכון: עוגיות שיבולת שועל

מצרכים

רבע כוס טחינה גולמית משומשום מלא

רבע כוס מייפל טבעי

חופן שקדים קצוצים

כוס שיבולת שועל מהירת הכנה

אופן ההכנה

לערבב את כל המצרכים

להכין עוגיות שטוחות בקוטר של כ-2.5 ס"מ

לאפות 10 דקות בתנור שחומם מראש 180 מעלות

עצת זהב:

מומלץ לשלב שומן איכותי בתפריט, לפחות פעמיים ביום ב-2 ארוחות שונות, כדי לקבל ספיגה אופטימלית של ויטמינים מסיסי שומן, וגם על מנת לקבל שובע ארוך טווח במהלך היום שיפחית נשנושים מיותרים.

מעיין דיין

עם מעיין דיין ניתן ליצור קשר דרך דף הפייסבוק שלה או עמוד האינסטגרם.