קולקציות קיץ H&M STUDIO- 2020 ו COS

קולקציות ראשונות לאביב/קיץ 2020 כבר בחנויות, כי האביב כמעט מעבר לפינה

בחורה עם מחשב נייד

H&M STUDIO SS 2020 צילום הנס מוריץ (8)H&M STUDIO – קולקציית קיץ 2020  – שמלה מבד בטקסטורה מקומטת, בכחול קובלט עז ומחמיא (צילום: הנס מוריץ)

ביום חמישי הקרוב, תושק קולקציית H&M STUDIO אביב/קיץ 2020, בחנות המותג ב-TLV MALL.

קולקציית הסטודיו של רשת H&M נחשבת לקולקציית הדגל של המותג והיא מושקת במהדורה מוגבלת פעמיים בשנה. זוהי הקולקציה בעלת הקו העדכני והחדשני ביותר של רשת האופנה ופאשניסטות בכל העולם מחכות לה בציפייה. מהקולקציה הזו נגזרים בהמשך כל הטרנדים, המגמות, הצבעים והגזרות הנותנים את הטון לכל הקולקציות השונות של H&M במהלך העונה כולה.

המוזה של קולקציית סטודיו אביב/קיץ 2020 היא נשמה חופשיה הצופה אל העתיד. מישהי שסגנונה אקלקטי והיא משלבת גולמיות וחספוס ביחד עם עידון ונשיות. בפועל מתורגמת ההשראה הזו לקולקציה שעושה חשק שהקיץ יגיע, עם בגדים קלילים ומדויקים ווייב של חופשה בצבעוניות נועזת הנעה בין ורוד עז, כחול קובלט והבזקים של ירוק חומצי ובדים מאריגים טבעיים עם קצוות פרומים, המתערבבים במרכיבים מלוטשים כגון אקסוריז בלוק עתידני.

קולקציה כיפית שמתחשק ללבוש, כמו שמלת מקסי אוורירית מבד בטקסטורה מקומטת, חצאית פליסה שקופה הנראית כמו מטפחת שעוטפת בנונשלנטיות את הגוף, חליפת פיג'מה מבד סאטן בגוון שמנת עם משיכות צבע, מושלמת למסיבת גן או בריכה ומכנסיים וחולצה בגזרת אוברסייז, בורוד עז ומחמיא. לצד אלה גם בגדי ים עם פרינטים פסיכודליים בצבעוניותם ואקססוריז כמו משקפיי שמש בלוק עתידני, עגילי מראה בצורת ירח וצעיפי קיץ קלילים.

טווח מחירי הקולקציה: 899-69 ₪

קולקציית H&M STUDIO תושק ביום חמישי 20.2.20 בחנויות הדגל של הרשת ברחבי העולם וגם בחנות המותג בקניון -TLV בתל אביב.

H&M_STUDIO_SS_2020_צילום_הנס_מוריץ_(11)H&M STUDIO – קולקציית קיץ 2020 – ההשראות גם מנוף הירח לצד צבעוניות עזה (צילום: הנס מוריץ)

H&M_STUDIO_SS_2020_צילום_הנס_מוריץ_(1)H&M STUDIO – קולקציית קיץ 2020 – חצאית פליסה עם גימור כמו של מטפחת  (צילום: הנס מוריץ)
H&M_STUDIO_SS_2020_צילום_הנס_מוריץ_(2)H&M STUDIO – קולקציית קיץ 2020 – שמלת מיני קלילה לים , לבריכה או לכל מסיבת קיץ (צילום: הנס מוריץ)
H&M_STUDIO_SS_2020_צילום_הנס_מוריץ_(6)H&M STUDIO – קולקציית קיץ 2020  – חליפת פיג'מה במראה נונשלנטי (צילום: הנס מוריץ)
H&M STUDIO SS 2020 צילום הנס מוריץ (14)H&M STUDIO – קולקציית קיץ 2020 – שמלת מקסי אוורירית, שפשוט בא להשתחל לתוכה (צילום: הנס מוריץ)
H&M STUDIO צילום הנס מוריץ (3)H&M STUDIO – קולקציית קיץ 2020 – ים ושמש של לקראת שקיעה והחיים ורודים..  (צילום: הנס מוריץ)
H&M STUDIO צילום הנס מוריץ (8)H&M STUDIO – קולקציית קיץ 2020 – גולשים שיק (צילום: הנס מוריץ)
***

COS – קולקציית אביב/קיץ 2020

COS SS20 Campaign by Zoë Ghertner (16) (Custom)COS – קולקציית אביב/קיץ 2020 – מתחשק כבר לפתוח את הקיץ, עם השמלה היפיפייה הזאת בתכלת שמים (צילום: יחצ חו"ל)

מותג האיכות הסקנדינבי COS הינו בין הראשונים להציג את הקולקציה העונתית שלו, אף שהאסתטיקה המזוהה איתו היא בעיקרה על זמנית ומינימליסטית ורחוקה מלמחזר טרנדים עונתיים. ההשראות של המותג המתוחכם הזה, מגיעות מתחום הארכיטקטורה והאומנות ולקולקציית אביב/קיץ 2020, נבחרו השראות מפרויקטים אדריכלים בברלין ומפרויקט צילומים של אמן אוסטרלי, דרכם נבחנו שני רעיונות מרכזיים: שימושיות מעשית ואזכורים ארכיטקטוניים שעברו דה-קונסטרוקציה, לצד שימוש בטכניקות מינימליסטיות בעלות אופי גולמי. כל אלה השתלבו לקולקציה עם פריטים במראה קלאסי שכמו הוגדרו מחדש וצבעוניות המשלבת בהרמוניות נפלאה גוונים ניטרליים של אבן, חום/בז' ואפור תעשייתי עד מטאלי, לצד הבלחות של כחול אינדיגו, תכלת, אדום עז וצהוב חרדל.

אך לפני הכל, מותג COS שם לו למטרה החל משנת 2020, לעבור לשימוש בלעדי בכותנה ממקורות ברי קיימא. מקורות אלה כוללים את יוזמת Better Cotton (*ראו הסבר), לצד כותנה אורגנית, כותנה ממוחזרת וכותנה שנותבה לשימושים חדשים.

**Better Cotton – יוזמה ללא רווח הכוללת מבחר חברות ויזמים בקנה מידה עולמי, ששמה למטרה להסב כותנה קונבנציונלית לכותנה שכל מה שקשור בייצורה מתחשב בסביבה, החל מהטמעה של מתודות נכונות לגידול הכותנה, דרך בחירה מושכלת של עתודות הקרקע עליה מגדלים את הכותנה, שימוש מתחשב במי השקיה ועד להתחשבות ברווחת החוואים והמגדלים.

COS SS20 Campaign by Zoë Ghertner (4) (Custom)COS – קולקציית אביב/קיץ 2020 (צילום: יחצ חו"ל)

הקולקציה מתחלקת לשתי קבוצות עיקריות: האחת כוללת ניגוד מכוון בין גזרות צמודות (slim), לבין דגמים נינוחים בגזרת אוברסייז עם מוטיבים של קיפולים, קפלים וכיסים חבויים. זו קבוצה שנעשה בה שימוש ניכר בבדי כותנה מסוגים שונים. הקבוצה השנייה כוללת את הפן הדה קונסטרוקטיבי של פירוק והרכבה מחדש, עם פריטים פונקציונליים ומינימליסטיים כמו מערכות מחויטות בנות שלושה חלקים עם גימורים של אמרות גולמיות, כפי שניכר בבלייזר נטול שרוולים, במכנסי בוקסר קצרים ומחויטים ובמכנסיים ישרים העשויים מ- 100% משי טווי, או בשמלות פופלין מפשתן שעברו דה-קונסטרוקציה עם אמרות שעובדו מחדש. בקבוצה זו יש רוב לבדי ג'רסי, פשתן וסריגים דקים והתוצאה היא מראה נקי אך מתוחכם, של מודרניות עכשווית. פריטים ראשונים מקולקציית האביב נמצאים כבר עכשיו בחנות הדגל של המותג.

לצד קולקציית הנשים מוצגת קולקציית אקססוריז ותכשיטים וכן קולקציות קטנות יותר לגברים ולילדים מגיל 1-8.
COS SS20 Womenswear צילום יחצ (15) (Custom)COS – קולקציית אביב/קיץ 2020 (צילום: יחצ חו"ל)
טווח מידות: נשים: 44-34; גברים: 54-46

ניתן להשיג: בחנות הדגל של COS בקניון TLV בתל אביב והאתר כאן. החנויות והאתר המקוון מתעדכנים בדגמים חדשים מדי שבוע.

COS SS20 Campaign by Zoë Ghertner (1) (Custom)COS – קולקציית אביב/קיץ 2020 (צילום: יחצ חו"ל)
COS SS20 Campaign by Zoë Ghertner (9) (Custom)COS – קולקציית אביב/קיץ 2020 (צילום: יחצ חו"ל)
COS SS20 Campaign by Zoë Ghertner (8) (Custom)COS – קולקציית אביב/קיץ 2020 (צילום: יחצ חו"ל)
COS SS20 Campaign by Zoë Ghertner (13) (Custom)COS – קולקציית אביב/קיץ 2020 (צילום: יחצ חו"ל)
COS SS20 Campaign by Zoë Ghertner (20) (Custom)COS – קולקציית אביב/קיץ 2020 (צילום: יחצ חו"ל)
COS SS20 Campaign by Zoë Ghertner (10) (Custom)COS – קולקציית אביב/קיץ 2020 (צילום: יחצ חו"ל)
COS SS20 Womenswear צילום יחצ (14) (Custom)COS – קולקציית אביב/קיץ 2020 (צילום: יחצ חו"ל)
COS SS20 Womenswear צילום יחצ (24) (Custom)COS – קולקציית אביב/קיץ 2020 (צילום: יחצ חו"ל)
*
מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.