נשיקות מרנג במיקרוגל

זה הולך להיות שוס! נשיקות תפוחות ומבריקות בלי הקצפה, בלי זילוף, בלי אפייה, בלי בלגן. תוך פחות מדקה במיקרו. מתאים מאד כתחתית לפבלובה, למוס שוקולד או סתם כך כעוגייה

image

את הקינוח הצבעוני הזה הכנתי ב-5 דקות עבודה. החל מהכנת הנשיקות עד ההגשה, הקישוטים והכל.

למעשה את נשיקות מרנג הכנתי בפחות מדקה, אתם מאמינים?

image

נשיקות תפוחות ומבריקות בלי הקצפה, בלי זילוף, בלי אפייה ממושכת, בלי בלגן.

לא תאמינו מה מצאתי באינטרנט, עליו אני מברכת כל יום ויום. ספציפית היום, זה על סרטון הדרכה של 2 דקות ובו הסבר מדויק איך להכין את נשיקות המרנג הכי מהירות, הכי מוצלחות והכי קריספיות והכל בפחות מדקה אחת. במיקרוגל!
שאני לא אנסה את זה? ברור שניסיתי כי הכימיה סיקרנה אותי.
במרנג רגיל, ההקצפה מחדירה אוויר לחלבון ויחד עם הסוכר זה מתייצב לקצף. האפייה מבשלת את החלבון, מייבשת את העסק ומקבעת אותו אוורירי ותפוח.
כאן מתרחשת פעולה הפוכה, הכל מתרחש על יבש. החלבון מעורבב באבקת הסוכר לבצק יבש יבש שהמיקרוגל מחמם, מרכך ומתפיח ומיד מבשל ומקשיח.
ניסיתי ויצא מעולה. אז אני משתפת:
המרכיבים:
אמנם מדובר ב- 2 מרכיבים בלבד, אך חשוב לשמור על הדיוק בכמויות.
15 גרם חלבון ביצה (תשקלו במאזני מטבח. למרות שבסרטון היא אומרת שזה קצת פחות מחלבון של ביצה בינונית, לי זה יצא חצי מהכמות של ביצה XL). אז לשקול!
150 גרם אבקת סוכר
אופן ההכנה:
לערבב יחד את 2 המרכיבים עד לקבלת בצק אחיד. זה לוקח כמה דקות. בהתחלה זה לא עושה רושם שזה מתאחד, לא להתייאש. את הרוב ניתן לבצע בעזרת כף, בסבלנות, אחכ אין ברירה עוברים לידיים. בסוף, אחרי כמה דקות של לישה (3-4) יוצא בצק אחיד ממנו יוצרים נקניק מבריק שכיף לעבוד איתו.
שוב הולכים למשקל ומודדים פיסות של 10 גרם.
מכדררים אותם ומניחים כל פעם 4 כדורונים בפינות נייר אפייה שמונח על צלחת המיקרוגל.

image

מפעילים ל-40-50 שניות ומסתכלים דרך החלון בפלא המתרחש… נשיקות שהולכות ותופחות לנגד העיניים. איזה כיף!!! צהלתי וקפצתי בהתלהבות מול המיקרו כמו ילדה קטנה.

image

בסרטון אמרו 40 שניות, אבל לי זה נראה לא מספיק והוספתי 10 שניות. מושלם!
כל אחד והמיקרוגל שלו. צריך לנסות.
טעמנו, קראנצ׳י וכייפי.

image

הפבלובה מעולם לא היתה קרובה יותר!
אפשר להוסיף פירות טריים חתוכים, מרקחת של פירות, גלידה, סורבה, סירופים שונים, (נו, טוב, גם קצפת), אגוזים ועוד, כיד הדמיון. זה פותח אפשרות להמון קינוחים מהירים ונהדרים שמתאימים גם לפסח!
בתמונה למעלה, שילבתי את המרנג עם פירות יער שבישלתי בתוספת מעט סילאן, סורבה פירות יער (מופחת קלוריות יחסית לגלידה), סורבה פסיפלורה ותותים טריים. למלך הכנתי עם פירורי חלבה ללא סוכר ואגוזי מלך במקום הסורבה החמצמץ. כל אחד ומה שהוא אוהב.

הנה הקישור לסרטון:

[youtube 3zlcQSoglVg nolink]

 

אני משקיעה זמן, אנרגיות והמון אהבה בכתיבה, בצילומים ובעריכה של כל פוסט. לכן, תגובות ולייקים יתקבלו בשמחה גדולה.

אהבתם את הפוסט הזה? אם אתם לא רוצים לפספס פוסטים נוספים של ״חיים וטעים״, פשוט לחצו על כפתור ״עקבו אחרי״ למעלה משמאל, הכניסו את כתובת המייל שלכם ותקבלו הודעה למייל בכל פעם שאפרסם כאן משהו חדש.

לבריאות!
חיים וטעים!

אורלי כהן - חיים וטעים
אוהבת את החיים הטובים והטעימים: לבשל, לאפות, לצלם, לטעום, לטייל, לבלות, ליצור, לעצב, לשתף, לכתוב ולספר. יחד עם זאת, בריאות הגוף, הנפש והנשמה חשובים לי ואני משתדלת לשלב ביניהם. חיים וטעים זה המוטו שלי.