טריולה חוגגת שנתיים עם המון הפתעות

מסעדת טריולה האיטלקית מפתח תקוה חוגגת יום הולדת עם מגוון הפתעות משתנות מי יום. הולך להיות שמח!!!

בחורה עם מחשב נייד

זו לא הפעם הראשונה שאני בטריולה – המסעדה האיטלקית הנהדרת שבפתח תקוה. לפני כשנה ביקרתי במקום וכתבתי עליהם מילים טובות. עבדה שנה והמסעדה חוגגת בימים אלו יום הולדת שנתיים. מזל טוב!

אגב, השם טריולה בא לציין שהמסעדה הוקמה ע״י 3 שותפים פתח תקוואים: האחים חן ותמיר חכים (שהוא גם השף) ותמיר נוסף: תמיר פיירמן. אני אוהבת שהשף הוא גם בעל הבית, כי אז אין ספק שיש הקפדה מיוחדת על כל הנעשה במטבח, על האוכל ועל המנות המוגשות לשולחן. וזה שהם פתח תקוואים אומר שהם מכירים את האוכלוסיה, את קהל היעד העיקרי של המקום ויודעים מה העיר צריכה.

לרגל יום ההולדת יחגגו בטריולה את חודש אוגוסט עם המון הפתעות. בכל יום צפויה הפתעה אחרת וכדאי להתעדכן בפרסומים בעמוד הפייסבוק. מה צפוי? אירוח שפים, הופעה חיה של להקת סבבה והקול (בתאריך 8.8), ערבי מוסיקה עם DJ, אירוח ברמנים, ערבי קוקטיילים מיוחדים, מבצעי אלכוהול, ערב רווקים רווקות בשת"פ עם הדייטולוגית אילנית קורן, וגולת הכותרת:

ארוחה בהפתעה – האורחים משלמים 100 ש"ח לאדם, מוסרים למלצרית מה הם לא אוהבים ומכל השאר השף תמיר חכים יכין להם ארוחה יצירתית ומיוחדת הכוללת מנה ראשונה + עיקרית + קינוח + יין.

לרגל החגיגות, הוזמנתי לארוחת בלוגרים, כדי לטעום מהתפריט העשיר של המסעדה.

מה טעמתי? פוקאצ׳ות, ברוסקטות, סלטים, אנטיפסטי ופסטות. בואו ניתן לתמונות לדבר…

סלט קפרזה – כדור מוצרלה קרוע, שרי תמר, בזיליקום, שמן זית ובלסמי מצומצם – 34 ש״ח
סלט רענן ממרכיבים טריים ואיכותיים. אגב, זוהי מנת הפתיחה האהובה עלי, שטיבה כטיב חומרי הגלם מהם היא עשויה. המנה הוכיחה את עצמה גם הפעם.

כרובית טרטופו – כרובית מהטאבון ברוטב איולי כמהין, שבבי עירית ופרמז'ן – 36 ש״ח
למרות שאני לא מחובבי האיולי (מיונז ביתי), את הכרובית הזו ממש קשה להפסיק לאכול! רוטב מבושם וכרובית נימוחה. תענוג.

אנטי פסטי – לקט ירקות קלויים בטאבון עם עשבי תיבול – 18/34 ש״ח. מנה קלאסית, קלילה וטעימה, שמכניסה לאווירה האיטלקית.

ברוסקטה קרנבל – לחם קלוי בטאבון עם סלסת עגבניות, בזיליקום, שמן זית, בלסמי ופרמז'ן – 28 ש״ח. מבחינתי, זו איטליה על לחם! מנת נשנוש שכיף לכרסם עם כוס משקה.

פוקאצ’ה סינטה – סינטה צרובה, שמן זית, שום, פרמז'ן, רוקט ובלסמי מצומצם – 36 ש״ח. מנה נהדרת שמשלבת קרפצ׳יו בשר עם פוקאצ׳ה חמה, שמדגישה את טעמי העגבניות, גבינה עוקצנית ורוקט שעושים חגית טעמים בפה.

פוקאצ׳ת הבית וסלט פנצנלה הם אופציה טעימה נוספת:

ואיך אפשר בלי פסטות, נכון???
הפסטות המוגשות במקום מיוצרות בעבודת יד (גם למכירה)

רדיאטורי פונגי – פסטה ברוטב פטריות חלומי! שמורכב מפורטבלו, שמפניון וכמהין במעט שמנת, פרמז'ן, סנט-מור, אורגנו, יין לבן ושבבי עירית – 54 ש״ח. תרשמו בפניכם: זו המנה הטובה ביותר שטעמתי במקום. וזו המנה שכדאי גם לכם להזמין!

רדיאטורי סלמון – קוביות סלמון טרי, חמאה, שום, מוצרלה, אפונה עדינה, קרם שמנת לימון, יין לבן ובזיליקום – 59 ש״ח. לכאורה מנה דומה למנת הפסטה ברוטב פטריות, אולם הטעם שונה לחלוטין. קוביות הסלמון היו עשויות נהדר, והשילוב של היין והלימון העניקו גוון חמוץ לרוטב. לטעמי היה עדיף לרוטב ללא השום. אבל זו השריטה שלי…

כן, כן, הוגשו גם קינוחים, אבל, כרגיל, לא היה לי מקום לקינוח אחרי ארוחה מלאה. אז ויתרתי. חבריי התמוגגו…

לסיכום: טריולה היא מסעדה מצוינת. אוכל טרי, טעים, יפה ומגרה בדיוק מה שפתח תקוה היתה צריכה! והאמינו לי, אני יודעת, גרתי בעיר למעלה מ-10 שנים.

טלפון: 039198444
לאתר המסעדה: http://www.rol.co.il/sites/triola/
שעות הפעילות
א – ש 12:00 – עד הלקוח האחרון

אורלי כהן - חיים וטעים
אוהבת את החיים הטובים והטעימים: לבשל, לאפות, לצלם, לטעום, לטייל, לבלות, ליצור, לעצב, לשתף, לכתוב ולספר. יחד עם זאת, בריאות הגוף, הנפש והנשמה חשובים לי ואני משתדלת לשלב ביניהם. חיים וטעים זה המוטו שלי.