הבחירות הן בשבילי!

הבחירות הביאו אותי לחשוב…

בחורה עם מחשב נייד

אתמול, לפני שהלכתי לקלפי התלבשתי יפה והתאפרתי. הרגשתי חגיגית. התרגשתי. אפילו אמרתי את זה לחברי הועדה בקלפי מספר 56. לא ממש יודעת למה. אולי כי נורא נורא רציתי להשפיע, אולי כי רציתי שיקרה כאן שינוי או בעצם נס ויהיה מהפך.
תחושת החגיגיות הזו הפכה להתרגשות גדולה מאחורי הפרגוד. אפילו שידעתי מראש איזה פתק אני רוצה לשים, התרגשתי.
ההתרגשות נמהלה בתחושת אחריות כבדה. תחושה שעתיד המדינה כולה נמצא במעטפה הזו.
הלב הלם בעוצמה כששלשלתי את המעטפה לתיבה. הרגשתי סיפוק כשיצאתי בראש זקוף! זאת חובה וגם זכות גדולה להצביע.
המדגם והתוצאות שלא איחרו לבוא הוכיחו לי שרבים הרגישו כמוני. רבים הגיעו לקלפי והביעו את דעתם. שעה יפה לדמוקרטיה קוראים לזה בתקשורת. כן, בלי ציניות, אכן שעה יפה.

הבוקר, התעוררנו לכנסת חדשה. כנסת שכמחצית מחבריה רועננו והוחלפו אתמול. רוחות חדשות נושבות בארץ, רוחם של הצעירים, של בעלי המוטיבציה לשנות, לעשות שיהיה לנו, לכולנו יותר טוב.

כשהתבוננתי בקערית המוזלי שלי בארוחת הבוקר, ראיתי את שלל המרכיבים של הגרנולה וחשבתי לעצמי: כל מרכיב כאן חשוב ליצירת הטעם, לכל מרכיב ערכים תזונתיים אחרים, אך כולם יחד יוצרים שלם בריא אחד.
ומיד ראיתי בעיני רוחי את התמונה של משכן הכנסת: מגוון רענן, טרי ומלא מוטיבציה שיוצר את השלם, שנותן ייצוג לכל מרכיב אך בשילוב של קואליציה רחבה הם שווים הרבה יותר.
צפויה לנו תקופה מעניינת, מרתקת, חדשה, שכמוה לא היתה לנו הרבה מאד זמן. העם אמר את דברו ולכן מקשיבים לו. יצאנו מהאפתיה. הלכנו להצביע.

שיהיה לכולנו בהצלחה ב-4 השנים הקרובות.

אני אופטימית, לראשונה מזה זמן רב. אני אופטימית!

עכשיו בטוח יהיה לנו חיים וטעים!

אורלי כהן - חיים וטעים
אוהבת את החיים הטובים והטעימים: לבשל, לאפות, לצלם, לטעום, לטייל, לבלות, ליצור, לעצב, לשתף, לכתוב ולספר. יחד עם זאת, בריאות הגוף, הנפש והנשמה חשובים לי ואני משתדלת לשלב ביניהם. חיים וטעים זה המוטו שלי.