לרגל חודש המודעות לסרטן השד מטרנה נצבעת בוורוד

לרגל חודש המודעות לסרטן השד מטרנה נצבעת בוורוד: תשיק מהדורה מיוחדת של אריזות ותצא בקמפיין "תדאגי גם לעצמך"

מטרנה - לרגל חודש המודעות לסרטן השד מטרנה נצבעת בוורוד: תשיק מהדורה מיוחדת של אריזות ותצא בקמפיין "תדאגי גם לעצמך". צילום: משרד יחסי ציבור

בחודש אוקטובר מצוין בישראל, כמו בכל העולם, חודש המודעות לסרטן השד.
סרטן השד הוא הסרטן הנפוץ ביותר בקרב נשים וכ- 12% מהנשים בישראל נמצאות בסיכון לחלות בו.
לאור כך, החליטה מטרנה להירתם למאבק ולעלות בקמפיין רחב המעודד נשים לדאוג לעצמן ולבריאותן ולבצע בדיקה לאבחון מוקדם של סרטן השד.
מטרנה תשנה את הלוגו שלה לצבע וורוד (הצבע שמסמל את המאבק בסרטן השד) למשך חודש שלם ותשיק מהדורה מיוחדת של אריזות ורודות, שיימכרו בסופר פארם ויזכירו לאימהות ללכת ולהיבדק.
כחלק מהמהלך חברו יחד מטרנה ועמותת אחת מתשע, אשר תספק כל המידע המקצועי הנחוץ לאבחון מוקדם באתר ייעודי שהוקם לטובת המהלך: https://www.materna.co.il/pink

מטרנה – לרגל חודש המודעות לסרטן השד מטרנה נצבעת בוורוד: תשיק מהדורה מיוחדת של אריזות
ותצא בקמפיין "תדאגי גם לעצמך". צילום: משרד יחסי ציבור

 
לדברי קרן זופניק, מנכ"לית מטרנה, "כחברה הנמצאת בקשר יומיומי עם אלפי נשים ואימהות יירתם מערך החברה ועובדיה במהלך אוקטובר לסייע בהעלאת המודעות לביצוע בדיקה חיונית זו. מוצרי מטרנה נמצאים בבתיהן של עשרות אלפי משפחות ובפעוטונים רבים ברחבי הארץ, כך שבכל פעם שיעשה שימוש באריזה הוורודה – אמא, סבתא או גננת יזכרו לבצע את הבדיקה ובכך אני מאמינה שיתאפשר לשפר את איכות החיים של משפחות רבות בישראל ואף להציל חיים".
לדברי סיגל רצין, מנכ"לית עמותת"אחת מתשע", "עמותת 'אחת מתשע' פועלת להעלאת המודעות לגילוי מוקדם ומציל חיים, וכן מעניקה תמיכה וסיוע לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולבני משפחותיהן. חשוב לנו מאד להעביר גם לנשים צעירות את חשיבות המודעות לגופן. אנו קוראות להן להיות ערניות ומודעות לשינויים שחלים בו במהלך תקופות שונות בחיים, ובהן גם הריון והנקה, ובנוסף לנהל שגרת חיים בריאה, המיטיבה איתן."
עוד הוסיפה רצין כי, "אנו מברכות על שיתוף הפעולה עם חברת מטרנה, שמבינה את חשיבות הנושא, ושנרתמת לסייע ולהציל חיים. כמו שאימא יודעת מה טוב עבור ילדיה, כך היא חשה מה נכון וטוב עבורה. יחד, אנו קוראות לנשים לקחת פסק זמן, גם מהשגרה הלחוצה ביותר, ולפנות לכירורג שד כבר בגיל 30 לבדיקה ולתשאול מקיף. גילוי מוקדם מעלה את הסיכוי להחלמה מלאה ל-92%, וכמובן מפחית את הסיבוכים ואת הצורך בטיפולים מורכבים. אנו מזמינות אל כולכן לבקר באתר העמותה ולפנות אלינו בכל שאלה."
ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש משרד יחסי הציבור
עקבו אחרי גם ב:
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל