מותג האופנה הבינלאומי NAUTICA מציג: קולקציית גברים אביב קיץ 2019

הקולקציה מציעה מגוון פריטים המתאימים לחיי היום-יום, ספורט ושעות הפנאי, בהשראת עולם השייט והים.

נאוטיקה קיץ 2019 צילום יחצ חול

המותג הבינלאומי נאוטיקה מציג העונה את קולקציית גברים אביב-קיץ 2019 בהשראת עולם השייט והים. הקולקציה מציעה מגוון פריטים המתאימים לחיי היום-יום, ספורט ושעות הפנאי לצד פריטים אייקונים עם טאץ' עכשווי המשקפים קיץ של אפשרויות אינסופיות.
הקולקציה העונה מאופיינת בגזרות קלאסיות כמו חולצות הפולו בקונספט מודרני המעוגנים בצבעוניות מונוכרומטית של אדום, לבן, כחול נייבי, ירוק שניתן לראות בחולצות מכופתרות, טי שירט מכנסיים ובגדי ים. הקולקציה מכילה שפע של פריטים אופנתיים המאפשרים לגבר נוחות וסטייל ללא פשרות.
ניתן לראות סגנונות ומראות חדשים שמתאימים לשעות היום והלילה. פריטים אייקוניים מהעבר עם מבט אל העתיד בעיצובים חדשים ומשופרים, בכך ששודרגו בשילובי בדים, גזרות ואלמנטים מיוחדים, הבאים לידי ביטוי בכפתורים, רוכסנים ועוד. אחד מהסגנונות הבולטים בעונה זו הוא ההדפסים על בגדים. ניתן לראות זאת למשל בכמה פריטים בולטים: חולצת פולו עם הדפס של דגלים, חולצות טי שירט עם הדפסים גאומטריים, בגדי ים עם הדפסי מילים ועוד.

נאוטיקה קיץ 2019 צילום יחצ חול

הפריטים של נאוטיקה מאופיינים בקווים נקיים עם טקסטורות שהינם  אבני היסוד לכל מלתחה מודרנית, אלגנטית ומתוחכמת. ה"חתימה" של נאוטיקה, שזורה היטב  בדיטיילים הקטנים שעושים את ההבדל בגזרות, בבדים מנדפי זיעה ואווריריים, בהדפסים ובצבעים.
בקולקציה ניתן למצוא פריטים עם הדפסים בהשראת הים ועולם הימאות: עוגנים, חבלים ועוד. בין הפריטים: בגדי ים, חולצות טי שירטוכו'.
בקטגוריית החולצות ישנם מבחר של חולצות פולו ומכופתרות עם הדפסים  גיאומטריים, חולצות פולו בצבעים של מלאנג' – צבע עם עומק שנותן נראות אחרת ואיכותית, חולצות פולו עם פסים מהונדסים, חולצות עם הטרנד COLOR BLOCK המציג שני צבעים ועוד.
תוספת בולטת העונה היא קולקציית קפסולה "Competition" .קולקציה ספורטיבית שתמשיך גם לעונות הבאות. בין הפריטים ניתן למצוא: חולצות מבדים נושמים ומנדפי זיעה, בגדי ים וטי שירטים בצבעי ניאון וכובעים.
נאוטיקה קיץ 2019 צילום יחצ חול

בנוסף, נוכל לראות גם העונה שנאוטיקה חוזרת למורשת המותג עם פריטים אייקונים בפלטת צבעי אדום, כחול ולבן כמו: חולצות פולו שהלוגו מופיע על הצווארון, במרכז החולצה ועוד.
הבדים של החולצות בקולקציה מותאמים לעונת הקיץ החמה: מורכבים מכותנה, מנדפי זיעה, אווריריים, בדים יותר ספורטיביים וקלילים.
בקטגוריית המכנסיים, יהיה ניתן למצוא מכנסיים קצרים אופנתיים מבדים נינוחים (קצת מעל הברך) במגוון צבעים. כמו כן, הג'ינסים ומכנסי הצ'ינו הקלאסיים של נאוטיקה יגיעו במגוון גזרות מחמיאות: מכנסיים עם כיסים אשר מתאימות לעבודה ואירועים, מכנסי five pocket אשר נותנים גזרה צרה וטרנדית.
המותג נאוטיקה ידוע כמותג לייף סטייל בינלאומי מוביל, אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים, בעלי שיק קלאסי מתוחכם, המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ-75 מדינות בעולם.
נאוטיקה קיץ 2019 צילום יחצ חול

מחירי הפריטים:
חולצות מכופתרות: החל מ- 279 ₪
טי שירטים: החל מ- 149 ₪
חולצות פולו: החל מ – 249 ₪
מכנסיים קצרים: החל מ- 299 ₪
מכנסי בד: החל מ- 399 ₪
ג'ינסים: 399 ₪
בגדי ים: החל מ-199 ₪
ניתן להשיג ברשת נאוטיקה, רשת ברנדז  ברחבי הארץ ובאתרים: www.nautica.co.il
www.brandz.co.il
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ
עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!