מייבלין ניו יורק מציג את מראה חורף 2019

מעולם לא היה טרנד כה דומיננטי באיפור, שסחף אחריו כל כך הרבה אנשים: בורגונדי.

מייבלין ניו יורק מראה חורף 2019 צילום יחצ חול

החורף הקרוב גווני האדמה הולכים לשלוט בארון הבגדים ואיתם מגיע גם לוק החורף של מייבלין ניו יורק הנותן דגש לעיניים מושלמות להשלמת ההופעה!
מעולם לא היה טרנד כה דומיננטי באיפור, שסחף אחריו כל כך הרבה אנשים: בורגונדי.
אוהבי האיפור לא יכולים להתחמק בחודשים האחרונים משלל לוקים, בין אם ביוטיוב, באינסטגרם או על מדרכות העיר, המשלבים גווני בורדו, אדום, חמרה ואפילו ורוד כהה, בצלליות או בשפתונים. הטרנד ממשיך אתנו בקו ישר לתוך 2019, וזו סיבה מעולה לחדד מהי הדרך הטובה ביותר לאמץ את הלוק לתוך שגרת היום שלכם:

מייבלין ניו יורק מראה חורף 2019 צילום יחצ חול

1. התחילו במייק אפ שיעניק לפנייך כיסוי אחיד ומרקם חלק, כמו מייק אפ סופר סטיי 24 העמיד. הגדרתו כ- PHOTOREADY תבטיח לכם נראות מושלמת וחפה מכל פגם, הן במציאות והן בתמונות.
2. להסוואת כהויות תחת העיניים, השתמשי בקונסילר הספוגיתIAR המפורסם, שמצד אחד מעניק כיסוי מלא לכהויות, ומצד שני מטשטש מרקמים לא מחמיאים, כגון יובש או קמטוטים.
3. ללחיים בוהקות ברמיזת בורגונדי, הניחו סומק בגוון בורדו על תפוחי הלחיים. אל תיבהלו, הפיגמנט העז מיטשטש היטב לכדי גוון סמוק חורפי ומחמיא מאין כמותו. השתמשו בפלטת MASTER BLUSH PALETTE של מייבלין ניו יורק.
מייבלין ניו יורק פלטת צלליות בורגונדי מחיר 45 שח צילום יחצ חול

מייבלין ניו יורק מאסטר בלאש מחיר 35 שח יחצ חול

4. ליצירת לוק עיניים מדויק, הצטיידו בפלטת בורגונדי של מייבלין. שם, תמצאו סקאלה עשירה של הגוונים הכי נכונים, דוגמת יין, חמרה, אדמה, בורדו וורוד עתיק. בחרו גוון דומיננטי ומנצנץ והניחו על כל שטח העפעף; לאחר מכן העמיקו את הלוק עם גוון בורדו, אותו תטשטשו היטב בתך קפל העפעף, הלוך וחזור. הוסיפו גוונים לטעמכם.
5. העצימו את התוצאה בעזרת מסקרה TEMPTATION, בעלת ניחוח שמן הקוקוס המפתה. תוכלו לבנות את הלוק מיומיומי לדרמטי, בקלות.
6. סגרו את מעגל הבורגונדי בעזרת שפתון שיקי בגוון שזיף עמוק- 585 Burgundy על מנת שתוכלו להיות משוחררים מדאגות, השתמשו בשפתון מסדרת SUPERSTAY 24. הם יבטיחו את נעילת הצבע על השפתיים לזמן ארוך, תוך שמירה על מראה רענן ותחושה נעימה ונוחה.
מאת: עדי פרג'י, מנהלת ההדרכה של מייבלין ניו יורק
PHOTO READY 24H מייבלין ניורק 55שח מייקאפ עם לחות צילום יחצ חול

מייבילין שפתון סופר סטיי 30 שח יחצ חול

קונסילר IAR ERASER של מייבלין ניו יורק מחיר 45 שח צילום יחצ

מחיר פלטת צלליות בורגונדי – 45 ₪
מייק-אפ סופר סטיי 24 – 55 ₪
קונסילר ספוגית IAR– 45 ₪
סומק MASTER BLUSH– 35 ₪
מסקרה TOTAL TEMPTATION– 40 ₪
שפתון סופר סטיי 24 – 30 ₪
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ