חמשת הטרנדים הלוהטים בתחום תכשיטים היהלומים – לשנת 2019

תכשיטי היהלומים הלוהטים לשנת 2019 : אינסוף, פרפרים, לבבות, חמסות וכוכבים וגם טיפים לרכישת תכשיטים מהסטייליסטית סנדרה רינגלר

הלוהטים בתחום תכשיטים היהלומים - לשנת 2019 משמאל: טרנד בהשראת הכוכב הנוצץ - רשת אימפרס 2019. צילום- עמיר צוק מימין: טרנד החמסה - רשת אימפרס 2019. צילום- עמיר צוק

הטרנדים בתחום תכשיטי היהלומים מבצעים פניות ומתפשטים בעולם מהר מאי פעם. בשעה שהמדיה החברתית והאינטרנט מאפשרים להיחשף אליהם בכל רגע נתון, אז גם תחום תכשיטי היהלומים שנחשבו מאז ומעולם כסמל סטטוס וכפריט בעל ערך מוסף ומשמעות מהווים כיום חלק בלתי נפרד מהטרנדים ומההופעה הכוללת של בגדים, נעליים, איפור, תסרוקת וכדומה.
רשת שעוני ותכשיטי היוקרה  Impress (אימפרס), חושפת את חמשת הטרנדים הלוהטים בקולקציית תכשיטי הזהב משובצים יהלומים לשנת 2019, שעיקר העיצובים הם בהשראת: כוכבים, לבבות, עיטורי האינסוף ופרפרים.

הלוהטים בתחום תכשיטים היהלומים – לשנת 2019
משמאל: טרנד בהשראת הכוכב הנוצץ – רשת אימפרס 2019. צילום- עמיר צוק
מימין: טרנד החמסה – רשת אימפרס 2019. צילום- עמיר צוק

הלוהטים בתחום תכשיטים היהלומים – לשנת 2019
מימין: הסטייליסטית סנדרה רינגלר . צילום עמיר צוק
משמאל: טרנד הכוכב הנוצץ – רשת אימפרס 2019. צילום- עמיר צוק

הסטייליסטית סנדרה רינגלר חושפת את חמשת המגמות הפופולאריות בעיצוב תכשיטי זהב משובצים יהלומים לשנה הקרובה:
כוכבים נוצצים – סגנון בולט שבא לידיי ביטוי בוורסיות שונות של כוכבים בגדלים, צורות וחומרים שונים, החל מעגילים צמודים, טבעות ענק, או שרשראות ארוכות עם נוכחות.
חיים ובועטים – הפרפרים: הטבע מככב ובגדול. המגמה של שימוש באלמנטים טבעיים רווחת בכל העולם העיצוב, שכן מדובר בשילוב של אלמנטים אוניברסליים שלא מזוהים עם תרבות או צורת חיים מסוימת שבאים לידי ביטוי בעיקר באלמנטים השואבים השראה מהפרפר החל מצמידים, שרשראות, טבעות ועגילים.
מכל הלב – הטרנד הרומנטי שאינו חולף והשנה הקרובה מתחזק עם מוטיבים של לבבות, סמל הקיטש, שתמיד היה ותמיד יהיה המתנה הנכונה או הפריט הנכון. השנה ניתן לראות את הלבבות כל השנה ולא רק פעמיים בשנה, החל מסטים שלמים ועד תליונים.
עד אינסוף – המושג שמקורו במדעי המתמטיקה והפילוסופיה הפך בשנים האחרונות לטרנדי בעולם התכשיטים. צורת האינסוף אהובה מחד בשל צורתה הגראפית, ומאידך בשל
מה שהיא מסמלת מבחינה ערכית – רעיונית. השנה צורת האינסוף תבלוט בעיקר בעגילים וצמידים בזהב צהוב משובץ יהלומים המדגישים את צורת האינסוף.
חמסה עלייך – בשנים האחרונות קיימת התעוררות סביב סמלים עתיקים הבאים לידי ביטוי בעולם העיצוב והאופנה. מקורותיה האמתיים של החמסה הם כנראה עתיקים יותר, ונעוצים בסמלה של תנית, אלת הירח הקרתגנית. החמסה נפוצה דורות על גבי דורות במזרח התיכון וצפון אפריקה וכיום החמסה היא סמל בינלאומי בעיקר בעקבות התחזקות הקבלה בעולם. השימוש במוטיב זה בא לידי ביטוי בקולקציה עשירה של פריטים מזהב מעוטרים יהלומים.
עגיל תלתן היהלום משובץ יהלומים בזהב לבן או צהוב של סנדרה רינגלר לרשת אימפרס. צילום: יחצ
 

עגילי מעגל הקסם משובצים יהלומים זהב לבן או צהוב של סנדרה רינגלר לרשת אימפרס. צילום: יחצ

צמיד שמיניות האהבה זהב צהוב של סנדרה רינגלר לרשת אימפרס . צילום: יחצ

תליון דרכי האהבה בזהב לבן וצהוב של סנדרה רינגלר לרשת אימפרס . צילום: יחצ

טבעת אלמוג האהבה בזהב לבן או צהוב של סנדרה רינגלר לרשת אימפרס צילום: יחצ

טבעת כוכב האהבה משובצת יהלומים בזהב לבן או צהוב של סנדרה רינגלר לרשת אימפרס. צילום: יחצ

להלן טיפים לרכישה נכונה של תכשיט יהלומים מהסטייליסטית סנדרה רינגלר שעיצבה את הקולקציה החדשה לרשת אימפרס:
– התאימי את צבע הזהב לגוון עורך – לא לכל אחת מתאים זהב צהוב. למשל: לעור בהיר מאוד יתאים זהב צהוב.
– ליום יום בחרי תכשיט שהוא הכי את! משהו שעולה בקנה אחד עם הסגנון האישי שלך ויתאים לכל הופעה. תכשיט שהוא כמו ה second skin שלך ושאת לא מורידה. בכלל תכשיט זהב ויהלום בין אם עדין או דומיננטי זה אביזר שהוא בייסיק לכל אישה.
– החגים בהגדרה דורשים לבוש חגיגי והם הזדמנות לנצנץ ולזהור בארוחות החג השונות ובבית הכנסת ולהתאבזר בהתאם. טבעת מרשימה עם חליפה לבנה, שרשרת מהממת עם שמלה לבנה ועגילים נופלים ישתלבו עם הופעה טרנדית.
– התכשיט הוא האביזר שישדרג כל אוטפיט ויגדיר כל סגנון. הדבר החשוב ביותר הוא התאמת התכשיט לבגד. ההתאמה צריכה להיעשות מבחינת סגנון, מרקם, צבע וכמובן גזרה ומפתח. גזרת קולר- וותרי על שרשרת ולכי עם תסרוקת אסופה ועגילים דומיננטיים. גזרת מחשוף- התאימי שרשרת למבנה המפתח. מפתח עמוק מאוד ילך עם שרשרת ארוכה ומפתח קטן עם שרשרת קצרה. שמלה סגורה וצנועה – התאימי טבעת מרשימה להענקת טאצ' גלם זוהר. יהלומים הם צבע ניטראלי ולכן מתאימים לכל צבע ולכל מרקם.
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ