רשת אירוקה משיקה לקיץ 2018: קולקציית משקפי שמש חדשה מבית טום פורד

קולקציית המשקפיים מאופיינת בשיק אלגנטי, מינימליסטי ויוקרתי ומדגישה באופן מוחצן את זהותו של טום פורד ואת האג'נדה העיצובית שלו.

אירוקה - טום פורד מחיר 1799 שח צילום duri khucubmh

רשת אירוקה – הבית של המותגים, המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, משיקה את קולקציית משקפי השמש החדשה של בית האופנה המוביל טום פורד לקיץ 2018.
קולקציית המשקפיים של טום פורד לקיץ 2018 מאופיינת בשיק אלגנטי, מינימליסטי ויוקרתי הנע על סקאלה שבין מודרני-קלאסי לרטרו. הקולקציה הולכת עם העיצוב עד הקצה ומדגישה באופן מוחצן את זהותו ואת האג'נדה העיצובית שלו.

אירוקה – טום פורד מחיר 1799 שח צילום duri khucubmh

המותג מציג אלגנטיות מתוחכמת עם שיק מינימליסטי. ניתן למצוא בקולקציה פריטים קלאסיים, יוקרתיים, על זמניים מדגמי מסגרות אוברסייז המסתירות את כל הפנים ועד לדגמים קטנים ומדוייקים.
טום פורד, שם נרדף לאיכות ועיצוב עילי, קורא תיגר על כל המוסכמות העיצוביות וממשיך להוביל את רשימת מותגי המשקפיים החזקים בעולם. טום פורד אוהב לחזק את החזקים, חסרי הפחד האופנתי ומובילי הדעה ולכן עיצב מסגרות בולטות במיוחד שמשדרות כוח ובטחון.
אירוקה טום פורד צילום גורן ליובונציץ

לצבעוניות המונוכרומטית שמאפיינת את פורד מצטרפות השנה עדשות בצבעוניות ייחודית ברמות שקיפות רבות, חלקם עם אפקטים של מראה שמשווים מראה עתידני בפיתוחים ייחודיים שלו. השנה אנחנו רואים שימוש רב במתכת שטוחה שמוסיפות לתחושת החוזק והעוצמה של הקולקציה ונותנת לה אופי וינטאג'י מעניין. ניתן לראות גם חיבור מעניין של העדשות על המסגרת (במקום בתוך המסגרת). וכמובן סימן ה T המובהק של טום פורד המחבר באלגנטיות בין הפרונט לזרועות או מופיע באופן מלא על זרועות המשקפיים.
המשקפיים המזוהים ביותר עם המותג הם משקפי ג'יימס בונד, שמופיע רק עם משקפי טום פורד בכל הסרטים מאז 2008. המשקפיים שהרכיב ג'יימס בונד בסרטים הפכו בן לילה לבסט-סליירים ואהובים על הסלבס. כיום סלבס רבים נראים עם משקפי שמש של טום פורד ביניהם: בראד פיט, ג'ניפר לורנס, מיילי סיירוס, ביונסה, כל בנות משפחת קרדשיאן-ג'נר, ג'ייק ג'ילינהול ועוד
אירוקה טום פורד צילום גורן ליובונציץ

אירוקה טום פורד צילום גורן ליובונציץ

טום פורד האמריקאי התחיל בתור הסטייליסט של גוצי ומהר מאוד הפך להיות המעצב הראשי של המותג. בהמשך שימש גם בתור המעצב הראשי של המותג איב סאן לורן. המותג טום פורד נוסד בשנת 2004 וכיום מפעיל למעלה מ 100 חנויות ברחבי העולם ואהוד מאוד על הסלבס בהוליווד.
טווח מחירים: 1120-1610 ₪ בהנחת השקה
להשיג ברשת אירוקה
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ