"אני הסלע" דיסק חדש של המשוררת גילה לפידות והמוזיקאי קובי אשרת

אשת העסקים, הסופרת והמשוררת גילה לפידות והמוזיקאי והמלחין הידוע קובי אשרת משיקים בימים אלה דיסק חדש בשם אני הסלע המבוסס על 14 שירים מתוך ספר שיריה של לפידות – ויחייכו המלאכים

אני הסלע- גילה לפידות וקובי אשרת. מחיר-69.90 שח. להשיג ברשת חנויות סטימצקי ברחבי הארץ. צילום: יחצ

בערב חגיגי ומרגש במיוחד, במסעדת פאסטל שבמוזיאון תל-אבי, נערכה השקת הדיסק "אני הסלע" – הדיסק המשותף של המוזיקאי, המנצח והמלחין קובי אשרת ואשת העסקים, הסופרת והמשוררת גילה לפידות.
באירוע אקסקלוסיבי נכחו סלבים מתחום המוזיקה, אומנים ועוד. גם אני הייתי שם.

מסעדת פאסטל האקסלוסיבית שבמוזיאון תל-אביב
צילום: נדיה היבא

האירוע כלל הופעה מיוחדת של שירים נבחרים מתוך הדיסק בביצועם של: קובי אשרת, אילנית, יובל כספין, רותי נבון ויהודה אליאס.
אשת העסקים, הסופרת והמשוררת גילה לפידות והמוזיקאי והמלחין הידוע קובי אשרת משיקים בימים אלה דיסק חדש בשם "אני הסלע" המבוסס על 14 שירים מתוך ספר שיריה של לפידות – "ויחייכו המלאכים", אשר הולחנו על-ידי אשרת בתוך 3 חודשים בלבד.
מסעדת פאסטל במוזיאוןן תל-אביב
אשת העסקים, הסופרת והמשוררת גילה לפידות
המוזיקאי, המנצח והמלחין קובי אשרת
צילום: נדיה היבא

יובל כספין, רותי נבון ויהודה אליאס. צילום-איציק בירן

השקת הדיסק " אני הסלע" עם יובל כספין
צילום: נדיה היבא

השקת הדיסק " אני הסלע" עם גבריאלה לואיס
צילום: נדיה היבא

מבין מבצעי השירים בדיסק, אשר נבחרו ע"י אשרת בקפידה: אילנית, חברתה הטובה של גילה לפידות מזה 50 שנים, אשר מבצעת גם את שיר הנושא של הדיסק- "אני הסלע" וכן את שיר האהבה שכתבה לפידות לבעלה עמי- "ברכת הבורא לאלוף נעוריי" לצד אמנים נוספים כגון עוזי פוקס, רותי נבון, עדנה גורן, יהודה אליאס, יובל כספי וקובי אשרת עצמו, המבצע את השירים "ימי התום" ואת " במקום בו האמן והאדם נפגשים"
עם קובי רכט.
הדיסק מבוסס על שיתוף ואהבה ועל החיבור המיוחד בין שני האמנים- לפידות ואושרת- כחיבור יצירתי, תרבותי ואישי- עובדה אשר הופכת את אלבומם המשותף ליצירה קסומה ובלתי נשכחת.
אני הסלע- גילה לפידות וקובי אשרת. מחיר-69.90 שח.
להשיג ברשת חנויות סטימצקי ברחבי הארץ.
צילום: יחצ

אשת העסקים, הסופרת והמשוררת גילה לפידות.
צילום- איציק בירן

אשת העסקים, הסופרת והמשוררת גילה לפידות מוסרת:    "מאז יציאתו לאור של ספרי "ויחייכו המלאכים" חיכיתי למצוא את האמן אשר ילחין את שיריי ויעניק להם מימד נוסף שרק שמיעה של שירים יכולה להעביר. כמיהתי לכך שיימצא המלחין אשר ילחין את שיריי, אף באה לידי ביטוי בשיר בשם "ללא מנגינה" מתוך ספרי. לשמחתי, אני וקובי אושרת מצאנו זה את זו וכבר מההתחלה הרגשתי את החיבור המדהים, האישי והמקצועי בינינו, והעובדה כי אושרת הלחין את 14 שיריי בתוך 3 חודשים בלבד, כאשר הזמן שלוקח לכך הנו בד"כ כשנה- מדברת בעד עצמה. אני סמוכה ובטוחה כי יצירתנו המשותפת תנגיש את שיריי לקהל הרחב ותגיע לאוזניהם ולתודעתם של שוחרי היצירה והתרבות".
המוזיקאי, המנצח והמלחין קובי אושרת.
צילום- איציק בירן

המוזיקאי, המנצח והמלחין קובי אשרת מוסר:   "היה לי תענוג להלחין את שיריה של גילה לפידות ולהפוך אותם לנגישים יותר לקהל הרחב אוהב המוסיקה והתרבות. אני מאמין ששיתוף הפעולה בינינו יניב פירות ויזכה להצלחה רבה".
מחיר מומלץ לצרכן : 69.90 ₪
ניתן להשיג בחנויות רשת סטימצקי בכל רחבי הארץ
ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם צילומים באישור שימוש היחצ