לרשת נעלי גלי פרזנטורים חדשים…
אשת העסקים, הפילנתרופית ואושיית האופנה ניקול ראידמן (31) נבחרה כפרזנטורית של המותג הישראלי, תוצרת כחול-לבן, רשת גלי, יחד עם ילדיה: מישל בת ה 7 וריצ'י בן ה 3. היקף הקמפיין נאמד ב 3 מיליון ₪.
במסגרת ההסכם הכסף עבור הייצוג יעובר במלואו במהלך שנת 2018 כתרומה שתתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכות בילדים חולים ונזקקים.
עבור הבן ריצ'י זהו הקמפיין הראשון. ניקול ובתה לעומת זאת כבר ככבו בקמפיינים בעבר – גם בהם הכסף הועבר כתרומה למען הקהילה.
הקמפיין הראשון בכיכובה של ניקול ראידמן וילדיה יעלה בחודש אוקטובר, לקראת השקת קולקציית סתיו-חורף 2018 של רשת גלי. הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב, והוא כולל בין היתר: תשדירי טלוויזיה שיעלו בערוץ 2 וערוץ 10, בעיתונות ארצית, באינטרנט, ברשתות חברתיות, מגזינים, ובנקודות המכירה.
לדברי דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה בקבוצת בריל אשר בבעלותה מספר מותגים בניהם: לי קופר , ניין ווסט , נאוטיקה , טימברלנד סולוג והוותיקה בניהן רשת גלי: "אין ספק שהקמפיין עם ניקול ריאדמן יעביר את המסר של חוזק וגודל המותג ובנוסף יעורר הדים, יצור בז רחב ויעלה חיוך".
לדבריו: "אנו שמחים שניקול הסכימה לתרום את הכסף מהקמפיין לטובת הקהילה – זה מתחבר לערכי הקבוצה וכחלק בלתי נפרד ממדיניות הקבוצה. לדבריו: "קבוצת בריל תורמת לקהילה בדרכים רבות ושונות ובניהם שת"פ רחב וארוך טווח עם עמותת גדולים מהחיים" .
לדברי ניקול ראידמן: "החלטתי להשתתף בקמפיין של גלי עם ילדיי כי אני חושבת שזה מותג ישראלי ראוי וסיבה נוספת טובה לתרום את מלוא שכרנו למען ילדים. אלו ערכים שאני רוצה להשריש אצל ילדיי ולהוות דוגמא לכל עם ישראל."
גלי המובילה כרשת נעליים לכל המשפחה מונה כ – 70 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מציעה מגוון רחב של נעליים לכל המשפחה תחת קורת גג אחת, כולל מותגים בינלאומיים מובילים ביניהם: האש פאפיס, קאטרפילר , לי קופר, דוקרס ועוד.
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היח"צ
ניקול ראידמן ושני ילדיה נבחרו כפריזנטורים של רשת גלי
הכסף במלואו עבור הייצוג, יועבר כתרומה שתתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכות בילדים
חולים ונזקקים
הכתבה הבאה
מאבק כוחות/ בראד תור
מאבק כוחות/ בראד תור
איך הייתה הכתבה?
אוהב0
עצוב0
שמח0
עייף0
כועס0
מת0
קורץ0