הכפכפים הכי נוחים שאי אפשר בלעדיהם ברשת SHOW/OFF

כמה פעמים יצאתם למסיבה או לאירוע שבמהלכו השתוקקתם להחליף נעלים לנוחות יותר, אבל שיהיו גם מעוצבות ולא עוד סתם כפכפ שנועלים בבית או הולכים איתם לחוף הים… כמה פעמים התלבטתם עם עקב או בלי עקב?! פתוח או סגור?!

מימין: קנד וקיילי לרשת שואו אוף מחיר 649.90 שח צילום יחצ חול משמאל: קנד וקיילי לרשת שואו אוף מחיר 649.90 שח צילום יחצ חול

לא צריך לסבול בשביל להיות יפה..
כמה פעמים יצאתם למסיבה או לאירוע שבמהלכו השתוקקתם להחליף נעלים לנוחות יותר, אבל שיהיו גם מעוצבות ולא עוד סתם כפכפ שנועלים בבית או הולכים איתם לחוף הים…
כמה פעמים התלבטתם עם עקב או בלי עקב?! פתוח או סגור?!

מימין: גאס לרשת שואו אוף מחיר 199.90 שח צילום ירון ויינברג
משמאל: מארק פישר לרשת שואו אוף מחיר 449.90 שח. צילום-ירון ויינברג

מי חשב שהפריט יהפוך ליום-יומי ואף לגיטימי לנעילה במשך כל שעות היום ואפילו לעבודה! בשנים האחרונות הכפכפים החלו לחלוק את הטרנדים הכי מובילים בעולם האופנה וכעת אין אחת שתסדר בקיץ הקרוב בלעדיהם. אין ספק שהכפכפים עברו דרך ארוכה להיות זוג שלא אכפת לנו שיעלמו בים ותו לא.
רשת SHOW/OFF המאגדת את המותגים הבינלאומיים משיקה כפכפים טרנדים מתוך הקולקציות הכי חמות לקיץ 2017 של המותגים המובילים: גאס, מארק פישר, אן קליין, קנדל וקיילי ובנדולינו.
משמאל: _גאס לרשת שואו אוף מחיר 399.90 שח צילום ירון ויינברג
מימין: _גאס לרשת שואו אוף מחיר 399.90 שח צילום ירון ויינברג

במגוון הקולקציות ניתן למצוא כפכפי MULE אשר פתוחות מלפנים בעלות עקב נמוך למראה מעט אלגנטי, כפכפי פלטפורמה שלעולם לא יוצאת מהאופנה, כפכפים שטוחים בטקסטורות שונות: קטיפה, נצנצים, שילובי שרשראות. על הכפכפים תוכלו לראות שילובי פרנזים, פפיונים, גזרת האיקס הפופולרית ועוד.
הקולקציות ידועות באיכות הבלתי מתפרשת שלהן ועל כן מובטחת הנאה ונוחות מקסימלית הנותנת מענה לשעות רבות.
מימין: קנד וקיילי לרשת שואו אוף מחיר 649.90 שח צילום יחצ חול
משמאל: קנד וקיילי לרשת שואו אוף מחיר 649.90 שח צילום יחצ חול

מימין: קנד וקיילי לרשת שואו אוף מחיר 649.90 שח צילום יחצ חול
משמאל: קנד וקיילי לרשת שואו אוף מחיר 649.90 שח צילום יחצ חול

מחירים:
החל מ- 149.90 עד 499.90
את הקולקציות ניתן למצוא ברשת SHOW/OFF גן העיר תל אביב, מדרחוב נתניה (שטטמפר), קניון רננים, גראנד קניון חיפה, סניף עודפים – דודג' סנטר נצרת עילית ובחנויות הנעלה מובחרות.
ערכה: נדיה היבא
בכתבה צילומים באישור שימוש היח"צ