חברת "אחוה" משווקת לרגל חג הפסח עוגות ללא קטניות וממרחי טחינה עם שוקולד וסילאן

לרגל חג הפסח עוגות ללא קטניות בשלושה טעמים: וניל, שוקוצ'יפס ושוקולד עם שוקוציפס וגם סדרת ממרחי טחינה מתוקים, מבוססי טחינה גולמית משומשום מלא כשרים לפסח

אחוה - סדרת ממרחי טחינה מתוקים כשרים לפסח צילום: צילום: יעל האן

חברת אחוה, היצרנית  של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משווקת לרגל חג הפסח עוגות ללא קטניות בשלושה טעמים: וניל, שוקוצ'יפס ושוקולד עם שוקוציפס.
בנוסף, משווקת החברה את סדרת ממרחי הטחינה המתוקים, מבוססי טחינה גולמית משומשום מלא כשרים לפסח: ממרח טחינה עם שוקולד וממרח טחינה עם סילאן.

אחוה – סדרת ממרחי טחינה מתוקים כשרים לפסח
צילום: צילום: יעל האן

ממרחי הטחינה החדשים של אחוה בעלי ערכים תזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום ממרחי השוקולד. הממרחים מכילים טחינה גולמית איכותית בכמות גבוהה מאוד, ללא שומן מוקשה, ללא טרנס, ללא כולסטרול, דלי נתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוניים. ממרחי הטחינה המתוקים מתאימים למריחה על מצה להנאת כל המשפחה.
לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "ממרח טחינה עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית. אפשר עכשיו ליהנות מפרוס מצה מתוקה כחלק מהארוחה (או אפילו כקינוח), בלי נקיפות מצפון. ממרח כל כך פשוט, בריא וטעים שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו".
אחוה – עוגת שוקולד עם שוקוצ'יפס כשר לפסח
צילום:  יעל האן

אחוה – עוגת שוקוצ'יפס כשר לפסח
צילום: יעל האן

כשר לפסח בהשגחת חתם סופר בני ברק ובהשגחת בד"ץ העדה החרדית ליתר ימות השנה.
מחיר מומלץ לצרכן ממרחי טחינה: 9.90 – 11.90 שקלים לאריזת 400 גרם.
מחיר מומלץ לצרכן עוגות כשרות לפסח: 8 – 10 שקלים לאריזת 350 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ