"אקסטרה ממברס" יוצאים במבצע לרכישת מוצרי מזון לשכת עורכי הדין ולשכת רואי החשבון

מבצע צרכני אגרסיבי זה, הינו חלק מתהליך ההשקה המחודש של מועדון הצרכנות -אקסטרה ממברס – בשיתוף חברת ישראכרט

צילום: יח"צ

מתחילת חודש נובמבר מועדון "אקסטרה ממברס" של לשכת עורכי הדין ולשכת רואי החשבון יוצא במבצע שיאפשר לעורכי הדין ורואי החשבון לרכוש מוצרי מזון כגון: קרטון חלב של תנובה ב- 1 שקל, בקבוק קוקה קולה ב- 1 שקל, קוטג' תנובה ב- 1 שקל, שמן קנולה ב-1 שקל, מילקי ב- 1 שקל ועוד.
במועדון "אקסטרה ממברס" של לשכת עורכי הדין, רואי החשבון ויועצי המס בישראל כ- 63,000 חברים.
מאז המבצע של רמי לוי (שבנה את רשת רמי לוי) של "עוף ב- 1 שקל", לא היה מבצע צרכני שכזה כמו המבצע של מועדון הצרכנות "אקסטרה ממברס" של לשכת עורכי הדין, לשכת רואי החשבון ולשכת יועצי המס בישראל(63,000 חברים בכל רחבי הארץ). במשך חודש ימים מתחילת חודש נובמבר, 7 מוצרי מזון (נבחרו לאחר בדיקת שוק כמוצרים שמופיעים כמעט בכל סל קניות) יימכרו לעורכי הדין ולרואי החשבון במחיר של 1 שקל למוצר בלבד.

צילום: יח"צ

המוצרים הינם: קרטון חלב תנובה 3%, מילקי (יחידה), קוטג' תנובה 5%, שמן קנולה, בקבוק קוקה קולה 1 ליטר, אורז תאילנדי של סוגת, שישיית מגבות נייר טאצ'. המבצע ייערך ב- 5 רשתות שיווק שלהן כ- 50 סופרים בכל רחבי הארץ: רשת מחסני מזון, רשת מחסני להב, רשת טיפ טוב, רשת פרש מרקט ורשת היפר דודו.
מבצע צרכני אגרסיבי זה, הינו חלק מתהליך ההשקה המחודש של מועדון הצרכנות "אקסטרה ממברס" בשיתוף "ישראכרט".
עו"ד דנה הירשברג יועצת אסטרטגית של "אקסטרה ממברס"    מציינת שמטרת המבצע להביא ערך אמיתי לפעילות הצרכנית של מועדון אקסטרה ממברס ולהפוך אותו לשחקן הראשי במועדוני הצרכנות בישראל.
ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש היח"צ