עיצוב חדר ילדים יוניסקס איך עושים את זה ?!

ורוד לבנות? כחול לבנים? או שאולי להפך? איך נעצב חדר ילדים שמתאים לשני המינים?
המון לקוחות מתמודדות עם חדר ילדים משותף לשני ילדים בגילאים שונים ובמינים שונים, ננסה לעזור לכן לעצב חדר ילדים יוניסקס לשני אחים מתוקים אך שונים.

בחורה עם מחשב נייד

ורוד לבנות? כחול לבנים? או שאולי להפך? איך נעצב חדר ילדים שמתאים לשני המינים?
המון לקוחות מתמודדות עם חדר ילדים משותף לשני ילדים בגילאים שונים ובמינים שונים, ננסה לעזור לכן לעצב חדר ילדים יוניסקס לשני אחים מתוקים אך שונים.

צבעים לעיצוב חדרי ילדים משותפים
צבעים מגדריים כמו שאנו מכירים כיום, הם חוצי יבשות וחוצי תרבויות. בכל העולם מגדירים לנו צבעים מסויימים למשחקי בובות וצבעים אחרים למשחקי מכוניות. גם כאשר מעצבים חדר ילדים נוח וקל להתחיל מפריטים בצבעים מגדריים , אם זה בתעודת לידה מעוצבת או כיתובי שם יצירתיים.
אך אם בבואנו לעצב חדר ילדים נחשוב מראש ונתכנן את החדר כך שיתאים גם לילד הבא שאולי יהיה מהמין השני נוכל לחסוך כסף רב וכאב ראש מיותר..

158

טשטוש צבעי המגדר בעיצוב חדרי ילדים
מגמה של טישטוש צבעי המגדר בעולם הילדים בארץ ובחו"ל תופסת תאוצה רבה בתקופה האחרונה. באופנת הילדים ניתן להבחין במגוון מעצבים המייצרים בגדי ילדים בצבעי יוניסקס ובגזרות שמתאימות לשני המינים ובתחום עיצוב חדרי הילדים ניתן לראות כי המגמה הולכת לכיוון העיצוב הסקנדינבי, זהו עיצוב השנשען על צבעי עץ טבעי, נגיעות של צמחים חיים בשילוב שחור ולבן. בחדרי ילדים רצוי להוסיף לעיצוב זה נגיעות צבע המייחדות אזורים מסויימים בחדר ומוסיפות שמחה וכיף לחדר ולנו. צבעי הקיר הם הצבעים הדומיננטיים בחדר ילדים וכן מוצרים גדולים כגון ריהוט, שטיח ווילונות. מוצרים אלו רצוי שתמיד יהיו בצבעי יוניסקס נעימים – אפור, לבן, מנטה, שמנת וכד'..

DSC_0796

בחירת מוצרים שיגבירו את השייכות של כל ילד לחדר
אם במוצרים הגדולים והמרכזיים אנחנו ממליצות ללכת על צבעים המתאימים לשני המינים בעיצוב חדר הילדים אז באקססוריז הקטנים אנחנו ממליצות דווקא לייחד כל ילד בצבע משלו מבלי לפגוע בעיצוב השלם.
מנורת לילה לחדרי ילדים היא מוצר נהדר שניתן לבחור לכל ילד בצבע אחר ובצורה אחרת ולתלות ליד המיטה. כאשר לכל ילד יש את האור שלו יש לו תחושה של שליטה על החלל ותחושת שייכות חזקה למקום שבו הוא ישן. עוד מוצר נהדר אלו מדבקות קיר לעיצוב חדרי ילדים שאפשר להיות מאוד יצירתיים ולבחור את אותן מדבקות אך בהדבקה שונה על הקיר וכך להשיג גם עיצוב אחיד בחלל וגם ייחוד לכל ילד.

עיצוב חדר ילדים

שם המשחק: ייחוד ואיחוד
בעיצוב חדר הילדים לשני המינים נרצה שהתוצאה שתתקבל תהיה אחידה בכלל החדר ועם זאת ייחודית לכל ילד. ניתן לעשות זאת בבחירת אקססוריז דומים אך שונים בצבעם ולשים אותם בכל צד ליד המיטה וניתן לצבוע את קירות חדרי הילדים בצורה זהה אך בצבע שונה. דאגו שאתם לא נופלים למישמש רציני ומגוונים יותר מידי. המטרה הראשונה זה עיצוב חדר ילדים מאוחד והרמוני והמטרה השנייה ייחוד קטן ואישי לכל גוזל.

מוצרים מומלצים שלנו:

רשת השראה
מדבקות קיר
מנורות לילה לחדרי ילדים
מדפים לחדרי ילדים
מתלי בגדים לחדרי ילדים

ואם את צריכה עזרה אנחנו מזמינות אותך לפנות אלינו במייל : kita4kids@gmail.com

יעל ואמילי
קיטה קידס