האם אתם יודעים היכן רוכשות הקוסמטיקאיות את הציוד שלהן? התשובה היא אלקטרו קנול

 

גו21

להיות בלוגרית פירושו, בין היתר, ללמוד ולהכיר נושאים ומקומות חדשים. העובדה הזו היא  מה שמושכת אותי לתחום. אני לומדת, מעשירה את ידיעותיי ואת עולמי ומשתפת בכך גם את קהל הקוראים. ומדוע אני פותחת בכך? כי השבוע הוזמנתי להכיר את אלקטרו קנול חברה וותיקה לייצור ושיווק של ציוד קוסמטי שלא הכרתי קודם. אני מכירה היטב את עולם האסתטיקה והיופי וביקרתי בלא מעט קליניקות וחדרי טיפולים ועד כה לא עצרתי לחשוב מנין מגיע הציוד הקוסמטי ומי מייצר אותו. כך, ששמחתי להתוודע ולהכיר את אחת החברות המובילות בשוק זה ולהבין עד כמה החשיבות שלהם גדולה ובעלת השפעה על הטיפולים הקוסמטיים אותם אנו עוברות.

 

במהלך המפגש שוחחתי עם לי קנול שהוא הדור השלישי הממשיך את חזונו של הסבא- דויד קנול. הוא סיפר לי שסבו דויד הגיע מאוסטריה ויסד את חברת אלקטרו קנול בשנת . 1939. בתחילה זו הייתה חברה שעסקה במכשור רפואי כמו שיווק מכשירי אינהלציה ואינקובטורים ואז הוחלט על כניסה לענף הקוסמטיקה והחברה משווקת ומייצרת את כל הציוד הנדרש בתחום. החל ממחט לאפילציה ועד מכשירי גלי רדיו במאות אלפי ₪ ומוצריה נמצאים במכוני יופי, ספא ובתי מלון, מרפאות אסתטיקה וקליניקות ברחבי הארץ.

גו1 גו8

 

בצילומים- גולן נהרדא בעלי חברת היח"צ ומשפחת קנול- יורם, הדס ולי.

בעלי החברה כיום הם יורם ורפי קנול בני הדור השני וגם בני הדור השלישי לי ואחותו הדס השתלבו בחברה ומובילים אותה קדימה תוך כדי שהם מחדשים ומביאים לארץ מוצרים איכותיים ואפקטיביים שעדיין לא מוכרים כאן בתחום הקוסמטיקה וטיפולי הגוף. הטכנולוגיה החדשה שהביאה החברה מתמקדת בטיפולים מתקדמים ולא פולשניים המספקים תוצאות מצוינות, תוך הידוק ומיצוק העור ושימור ההישגים בעזרת חומרים ייעודיים המשווקים גם הם בחברה.

 

כחברה מובילה באספקת ריהוט ומכשור למכוני יופי,  באלקטרו קנול מחויבים לספק ללקוחותיהם את הציוד האיכותי ביותר עם שירות בלתי מתפשר.

 

המכשירים עוברים בדיקות איכות ותפקוד  ומקבלים תו תקן ישראלי במכון התקנים להבטחת איכות ובטיחות המוצרים.

 

איכותם הגבוהה של המוצרים מבטיחה ללקוחותיהם שקט נפשי ומאפשרת ביטוח מקצועי למכון היופי.

גו15 גו10 גו7 גו9 גו16 גו17

 

בצילומים- חלק ממגוון המוצרים והמכשירים שמציעה החברה.

מעבדת התיקונים שלהם בעלת ניסיון רב ומחויבת לתת שירות מהיר ויעיל ככל האפשר.

בעת הרכישה באלקטרו קנול, הלקוח עובר הדרכה פרטנית מעמיקה  על המוצר שרכש כך שיוכל לתפעל אותו ולמקסם את תוצאותיו על הצד הטוב ביותר. חדר ההדרכות נמצא במרכז החברה והוא חדר נעים מאד ומקצועי מאד.

גו5 גו6

בצילומים- חדר ההדרכה בחברה.

באלקטרו קנול מבצעים התאמות של מגוון המוצרים בהתאם לצורכי הלקוח ולתקציבו, לחברה ישנם מוצרים בטווח מחירים נרחב ביותר אשר יכול להעניק מענה לצרכים השונים של הלקוחות שלהם.

 

עבור אלקטרו קנול כל לקוח הינו לקוח VIP אין זה משנה אם הוא מעוניין לרכוש מוצרים ב-1,000 ₪  או ב-100,000 ₪ , הראייה של החברה היא להעניק שירות אדיב, מקצועי ומסור עבור כל לקוח.

את מוצרי אלקטרו קנול ניתן למצוא ברוב מרכזי השיווק בארץ, בבתי הספר הגדולים לקוסמטיקה, אסתטיקה וכמובן שבאולם התצוגה וההדרכה.

פעולת בחירת המכשירים, נעשית בצורה קפדנית ביותר על ידי בעלי החברה, אשר דואגים לבצע בדיקות עצמאיות על כל מכשיר ומכשיר למרות ואף על פי שעבר אישור של מכון התקנים.

 

הבחירה של אלקטרו קנול נעשית על ידי צוות מקצועי ובעל ניסיון עשיר שיודע לזהות בוודאות את טיב המוצר ואת התאמתו לשוק הישראלי.

בקולקציית המוצרים של אלקטרו קנול, ניתן למצוא את המוצרים הבאים:

 

 

  • מכשיר אפילציה להסרת שיער לצמיתות.

 

 

  • מכשיר לטיפול באקנה- מכשיר תדר גבוה

 

 

  • מכשיר מזופן- לטיפולי מזותרפיה, לעור הפנים והגוף  שעוזר  להתחדשות של תאי העור. (מיקרונידלינג)

 

 

  • Rf   – רפאל מולטי פולאר -מכשיר גלי רדיו, נועד למיצוק פנים וגוף

 

קוסמטיקאיות רבות משתמשות במכשיר זה עבור טיפולי מיצוק, צלוליט, הרזיה וסימני מתיחה.

 

 

  • Hifu    דור שני מכשיר  אולטרסאונד חזק ומדויק שתפקידו למצק ולבצע פעולת הרמה. (lifting and tightening ) חימום נקודתי עמוק, הגורם לחידוש תאי העור.

 

המכשיר הלא פולשני המתקדם בעולם

 

גו4 גו3 גו2

 

אולם התצוגה וההדרכות החדש של אלקטרו קנול נמצא ברח' יגאל אלון 159 ת"א.

 

 

ניתן להתרשם, להתרגש ,להתייעץ, להתנסות, לרכוש ולהירשם להדרכות דרך אולם התצוגה או דרך האתר החברה:

 

www.electroknoll.com

 

 

או באמצעות מספר טלפון: 03-5254556

 

 

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.