לקראת יום ירושלים – אטרקציה חדשה 'אני ירושלים' מיצג מולטימדיה חוויתי

 

אור45

השבוע ביקרנו בירושלים וכללנו בביקור גם את האטרקציה החדשה 'אני ירושלים'. מדובר על מיצג מולטימדיה חדשני וחוויתי הממוקם במתחם ממילא בשד' אלרוב. אך, לפני שאספר על החוויה שחווינו, חשוב שתדעו כי ביום ירושלים הכניסה חינם בתיאום מראש ועל בסיס מקום פנוי. לפרטים והזמנת מקומות בסוף הרשומה.

 

אז על מה מדובר? מדובר על מיצג בן 25 דקות המציג את ירושלים. עבר, הווה וגם עתיד. את המופע החוויתי מלווה יפתח קליין המקסים והוא זה שמקריין ומלווה אותנו בסיור בין המקומות, העדות, הזמנים, המראות והצלילים. ועוד הפתעה- גם עדו תדמור ולהקתו משתתפים במופע. המיצג מתרחש בתוך חלל הקרנה חדשני וייחודי. המושבים ממוקמים על במות זזות, נעים מצד אל צד, הקירות סביב, התיקרה, הכל נע איתנו והמראות מוקרנים סביב סביב. חשים כאילו אנו בתוך הסצנה המוצגת. 250 מ"ר של מסכי לד היקפיים הנעים סביבנו עוזרים בכך, יחד עם מערכות שמע ותאורה מהמתקדמות שיש. כך שהחוויה היא רב חושית ומהנה.

אור11

 

אור12

אור19

אור23

המסר שמעביר המיצג הוא מסר של שיתוף, אחווה ושלום. הכוונה היא להציג את ירושלים של כולם- ליהנות ממה שיש לעיר המופלאה הזו להציע. לבקר בשוק מחנה יהודה, לנסוע עם הרכבת הקלה, להכיר את העיר העתיקה, לצפות עליה גם מלמעלה וגם לסייר קצת למטה. להכיר את ההיסטוריה שלה ואת קדושתה.

אור3

 

קבוצת אורפאן, שהיא וותיקה בהקמת מרכזי מבקרים ואטרקציות תיירותיות, היא זו שיזמה ופיתחה, יחד עם שותפים נוספים את המקום.

 

המיצג מתאים לילדים ולמבוגרים בכל גיל ומכל מגזר ואנחנו נהנינו מהחוויה שסחפה אותנו לתוך חיי ירושלים.

 

מיקום: בקניון הסגור בלב שדרות ממילא קומה 1.

אור8

 

כתובת: שדרות ממילא, יצחק קריב 6.

 

שעות פתיחה: ראשון – חמישי מהשעה 09:00-22:00
שישי מהשעה 09:00 – 15:00
מוצאי שבת : משעה אחרי צאת שבת עד 23:00
שפות : טקסט פותח באנגלית ועברית, במהלך המופע טקסטים כתובים באנגלית, עברית וערבית וקטעי קריינות בעברית ואנגלית עם כתוביות בהתאם.
מחירי כרטיסים: 64 ₪ מחיר כרטיס בודד , מחירים מיוחדים באתר האינטרנט ולקבוצות.
מחיר פתיחה מיוחד לתקופת ההרצה: 25 ₪
מתחם ממילא ירושלים טל. 02-5835580

 

ביום ירושלים 5.6.15 הכניסה חינם בתיאום מראש ועל בסיס מקום פנוי.
לפרטים והזמנת כרטיסים:
www.iamjerusalem.co.il  טל. 072-3319886

 

גילוי נאות: הוזמנו לסקר את המקום.

 

 

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.