נירלט – קולקציית ה-Master Match

לקראת חג הפסח, חברת הצבע המובילה, נירלט, משיקה את קולקציית Master Match המציעה חמישה סגנונות עיצוב שונים … כנסו לכתבה וראו .

תמונה3

לקראת חג הפסח, חברת הצבע המובילה, נירלט,

משיקה את קולקציית Master Match

המציעה חמישה סגנונות עיצוב שונים

 תמונה 5

קולקציית ה-Master Match החדשה של נירלט לשנת 2017 פותחת צוהר לעולם צבע רחב ועשיר ומציעה חמישה סגנונות עיצוב שונים מחמישה עולמות צבע מובהקים.

תמונה 5

הייחודיות של הקולקציה באה לידי ביטוי בחשיפת הטרנדים המובילים ל-2017 המוצגת בצורת מניפה שמחולקת לשילובי גוונים לכל חמשת סגנונות עיצוב שהקולקציה מציעה ובכך מקלה על הלקוח בבחירת שילובי הגוונים.

הדס כהן, מנהל תחום אדריכלים ועיצוב בנירלט: "כל אחד מעולמות התוכן המוצגים בקולקציה מאופיינים בסקאלת צבעים מפתיעה, אשר יכולה להתאים לחללים השונים במרחב הביתי הציבורי והמסחרי.

השילובים המוצעים בקולקציה מתייחסים לצבע כאל אלמנט משמעותי ודומיננטי בחלל ולכן הצבעוניות שנבחרה לכל אחד מעולמות התוכן נועזת ובלתי מתחנפת ומאפשרת שימוש רחב בצבע בכדי לספר את סיפורו של החלל. כל עולם תוכן מתוך הקולקציה, מציג שישה שילובי גוונים שונים ומומלצים, שנגזרו מסגנון העיצוב שנבחר".

להלן סגנונות העיצוב שבקולקציית Master Match של נירלט:

נירלט

רפסודה בוהמיינית

מסע סוחף וקסום ברחבי העולם.

קולקציה צבעוניות ואישית  במיוחד-  מפגש בלתי שיגרתי בין עולמות ותרבויות. במהלך החיים, אנחנו מלקטים זיכרונות וחוויות מרגשות מתרבויות רחוקות וסגנונות שונים, השזורים זה בזה ויוצרים עבורנו מכלול צבעוני אישי וחדש. אקלקטיקה צבעונית וחסרת מעצורים המתגבשת לכדי סגנון פרסונלי מדויק ומרגש. דגשים של זהב – גוונים רוויים ועזים, טורקיז רווי, אדומי דובדבן, סגולים עמוקים, כתומים בוהקים, נטולי פחד ולא מאופקים. שילובים מפתיעים של חם וקר. גוונים בועטים, עשירים וחצופים המייצגים סגנונות שונים.

נירלט 2

מהפיכה תעשייתית

מכניקה של חומר.

בלב הכרך ההומה, נמצא חללים גדולים ומתועשים ולופטים, שחושפים בתעוזה בלתי מתפשרת משטחים מסיבים, תעשייתיים ובלתי מעובדים – כמו אותם בתי מלאכה ומפעלים קטנים שעברו הסבה לדירות מגורים.

קולקציה המבוססת על אלמנטים דומיננטיים של ברזל, פלדה, חלודה, אדמה, והתעשייה הכבדה. קולקציה גברית בהוויה שלה, יציבה ובטוחה המבטאת את היופי שבחוסר השלמות. החללים משדרים חום. נוכחות טבעית של חומר לא מלוטש. גווני גרפיט, חאקי, חומים, אדמה, גווני אפור חם, מוקה וירוקים מעושנים.

נרלט 3

מינימליזם אורבני

לגור בלב הכרך המודרני.

לשוטט ברחובות העיר ולהעלם בגריד אינסופי של בטון, אספלט וגורדי שחקים עוצמתיים. בתוך כל המונוכרומטיות המובהקת והמוגדרת של העיר, נזהה נקודה אחת של צבע שתעשה את ההבדל.

הקולקציה מאופיינת במראה בטון ובקווים גראפיים ברורים ומודגשים.

גווני שחור, לבן ואפור, גוונים מונוכרומאטיים ולצידם צבע אחד המשמש כדגש צבע במינון מדויק ומצומצם.

קולקציה מאופקת, נטולת אלמנטים ומוגדרת מאוד. קוים נקיים בתכנון מינימליסטי שמדגיש את חשיבות האור בחלל ומקנה לו איכויות אסתטיות.

נירלט 3

הגן הבוטני

הצורך בהתחדשות ובאנרגיה טבעית.

אנחנו מחפשים לשלב במרחבי החיים השונים שלנו מרבדים אינסופיים של טבע ירוק, כאלה המסמלים התחלות מבטיחות וחדשות, איכות חיים והמון אוויר לנשימה. הקו המנחה לבניית הקולקציה הוא מרחבי הטבע: גינות אורבניות וצמחיה ביתית. קולקציה עוטפת ורעננה המתבטאת בצללים של יער, טבע וגן מתורבת. גוונים ירוקים, עמוקים, כהים ומתוחכמים. ירוק עלווה, שמש מציצה ומגיחה עם נגיעות של צהוב חם. גם הטקסטיל מעולם הצומח. הכנסה של אלמנט חי ונושם לחלל, זאת לצד ירוקים רציניים ועמוקים בשילוב עץ ואלמנטים קלילים יותר.

נירלט 4

רכות פואטית

השקט שאחרי הסערה.

בסיומו של כל יום תזזיתי ומלא עבודה ולחצים, אנחנו רוצים לפרוש לקן הביתי ולהתעטף בתחושה עוטפת, חמה ומגינה, שמטעינה אותנו במצברים ליום הבא.

תמונה1

בקולקציה זו נמצא את הגוונים העדינים, הפסטלים, מעט מעושנים, נגיעות של ורוד, פודרה, תכלכלים. קשת גוונים עדינה ורכה המשדרת שלווה ומהווים מפלט, רגוע, לצד רומנטיות חמה ומזמינה .

תמונה2

הקולקציה נבנתה בשיתוף גיל רויטר תמונות הקולקציה צולמו בסניף אי די דיזיין

 

 צילום ישראל כהן

ערכה לבנה רייזר – LEVANA REISER