להישאר צעירה לנצח*

מה גורם לי להרגיש צעירה? הרבה צחוק בריא, התנתקות בריאה מהסמרטפון ועוד כמה סודות קטנים שגיליתי עם השנים

בחורה עם מחשב נייד

שינה

אני חובבת שינה. אוהבת כריות, שמיכות פוך, שמיכות פיקה. אני מקפידה על שינה של 8-9 שעות כל לילה. הרבה פעמים שואלים אותי: "מתי יש לך זמן לישון כל כך הרבה?" אז זהו – שיש! הכל עניין של תכנון. שנת הצהריים הורסת לי את שנת הלילה, ואני מעדיפה לוותר עליה. שינה טובה ואיכותית משפיעה על הסבלנות שלנו, על המראה ואפילו על הבריאות שלנו. נסו בעצמיכם והשינוי יורגש במהרה.

Swim_1

שחייה

לא היה לי קל למצוא את הספורט האידיאלי: ביוגה משאירים אותך באותה תנוחה שעתיים, בפילאטיס אומרים לך איך בדיוק את אמורה לעשות כל תנועה, שלא לדבר על ספורט תחרותי. אבל אז מצאתי את הספורט האידיאלי שלי: השחייה. הבריכה מקורה ומחוממת כך שאני יכולה לעשות את זה כל השנה ללא תלות במזג האוויר, יש לי את כל מה שצריך, כולל בגד-ים מקצועי מבד מיוחד העמיד בכלור, פקקי אוזניים מותאמים אישית וכובע שאמור להגן על השיער. והכי חשוב, אני אדונית לעצמי ואין אף מדריך כושר או מאמנת זומבה שתגיד לי מה לעשות.

טיפ קטן: לפני הקפיצה למים אני מורחת קרם פנים עם מסנן קרינה, גם בחורף, ומורחת על השיער קרם טיפולי לשיער. זה מסייע לי לשמור על העור והשיער מנזקי הכלור והשמש.

P1100109-001

התנתקות

כבר כתבתי בעבר על ההתמכרות שלי לאינטרנט ועל ההחלטה להיגמל. אני מודה שאני עדיין קצת מכורה, אבל עכשיו, מדי סופשבוע אני מתנתקת ל 24 שעות. אין ספק שהסמארטפונים הפך את ההתנתקות הזו לקצת יותר קשה, אבל עדיין אפשרית.אני מתנתקת מכניסת שבת ועד צאתה. ובמקום לגלול עוד ועוד את הפיד של הפייסבוק, אני מבלה עם האנשים האהובים בחיי, עם המשפחה. אני לא פותחת את אף אחת משבע תיבות המייל שלי, לא נכנסת לפייסבוק, לא קוראת חדשות בלמה-נט. וזה עושה לי טוב, גורם לי להרגיש צעירה, לקרוא ספרים, להיות בטבע, להיזכר באיך שזה היה פעם, לפני כל זה.

(*או לפחות לנצח הקרוב)

הבלוגרית משתתפת בפרויקט "עם הפנים למעלה" של סלונה וקלרינס, לרגל השקת הסרום החדש לפנים – Shaping Facial Lift מבית קלרינס.

לפרטים נוספים על הסרום החדש לחצי כאן