אמיקה, החברה החדשה של השיער שלך

פוסט על חברות, כמה מוצרי שיער שיעשו לכן חיים קלים וגם שבירת מיתוסים

וידוי קצר: אני מאלו שאוהבות שהשיער שלהן ייראה מעולה, בלי יותר מידי השקעה. פעם אמרתי לספר שלי: אני פשוט רוצה שהשיער שלי יסתדר מעצמו. הוא צחק ואמר "באמת, עד היום לא שמעתי את זה מאף לקוחה!" מאז אני תמיד מחפשת את מה שיעזור לי בכך. שמחתי מאוד לנסות את מוצרי אמיקה, שנמכרים בלמעלה מ 27 מדינות ברחבי העולם, ומעכשיו גם אצלנו. הפוסט הזה ישבור לכם כמה מיתוסים.

מחליק – הורס את השיער?

ממש לא. תמיד חשבתי שכן, וכל ספר ששאלתי אותו אמר לי שמחליק זה לא בריא. רוב המכשירים המחליקים הקיימים בשוק מחשמלים את השיערה וסוגרים אותה. למה זה גורם? ברגע שהקשקש סגור האדים מחפשים "לברוח", ואז מתקבל הדבר שאנחנו לא אוהבות: שיער מפוצל. הייבוש של המים בשערה בעצם גורם לייבוש ופיצול השיערה. אמיקה פיתחה טכנולוגיה שמנצחת את הדבר הזה וכך מונעת שערות מפוצלות. ניסיתי את המחליק של אמיקה ונדהמתי לגלות שהשיער שלי נראה טוב יותר אחרי, מבריק ובכלל לא יבש וללא קצוות מפוצלים. בעבר כשהשתמשתי במחליק לקח לשיער שלי  שבועיים לחזור לעצמו. החוויה שלי עם המחליק של אמיקה היא אחרת לגמרי, תראו בעצמכם

Amica (1)אני בפעולה. ויש עוד המון עיצובים מגניבים…

הוא קל ונוח לשימוש, לא צריך להעביר את המחליק יותר מפעם אחת על כל קבוצת שערות, והתוצאה נראית טבעית ולא "פן מקלות". הגיע הזמן לשבור את המיתוס: המחליק לא שורף את השיערה ולא מייבש אותה. והוא נורא יפה וצבעוני.

Amica (4)

קליק למחליק

שמפו חייב להקציף כדי לנקות

שוב לא נכון. שמפו לא אמור להיות מקציף כדי לעשות לשיער שלך את מה שהוא צריך. השמפו מורכב ממסיר שומנים שזה חלק חשוב שלו. באמיקה הוסיפו למסיר השומנים הרבה פרוטאינים בדיוק כדי שנוכל להשתמש בו גם ללא מרכך ו/או מסיכות מסוגים שונים ולקבל שיער נעים למגע ויפה למראה מיד לאחר החפיפה. הבעיה היא שכולנו, כולל אני, התרגלנו לכך ששמפו מקציף הוא שמפו מנקה, ובשביל לקבל שיער נקי וחפוף אנחנו חייבים להקציף את הראש במקלחת כמה שיותר. אבל זה פשוט לא נכון: השומניות של השיער שלנו הוא דבר טבעי שלא צריך להילחם בו. השמפו של אמיקה מריח מדהים ומנקה מצוין. בגלל שאין בו מלחים ורובו מרכיבים טבעיים, הוא לא מאוד מקציף אך תודות לכך קיבלתי שיער נעים כמשי ומבריק תיכף כשסיימתי את החפיפה. השמפו שלהם מותאם במיוחד לבנות שמבהירות את השיער ומרגישות יובש. אם ממש קשה לך להתרגל לעובדה שהשמפו לא מאוד מקציף ואת חוששת שהשיער לא נקי מספיק, את יכולה פשוט לעשות מה שאמא שלי עושה: לחפוף פעמיים. ממש בקרוב תוכלי לקנות את השמפו באתר.

שמן ישאיר את השיער שומני ודביק

השתמשתי פעם בשמן כל כך דביק, שכדי להסיר אותו הייתי צריכה להשתמש בטלק (!!) אחרי כל חפיפה כדי להסיר את הדביקות והצמיגיות של השמן. השמן של אמיקה הוא ממש לא כזה. מדובר בשמן טיפולי, וככזה הוא עושה את העבודה בשני מישורים: הלפני ואחרי, העיצובי והטיפולי.

oil treatment30ml_440

אני השתמשתי בו זמן מה לאחר החפיפה. יש לחכות שהשיער יהיה עדיין לח מעט, לא יבש לחלוטין אבל גם לא רטוב לגמרי. כמה טיפות יספיקו לכל השיער, גם אם יש לך שיער ארוך ומלא. השיער מתייבש יחד עם השמן ונותן לשיער עטיפה טיפולית והוא כמובן מספק גם הגנה מפני גורמים חיצוניים כמו למשל חום (ממחליק, פן וכו').  לשמן של אמיקה יש  גם פן עיצובי שהוא יותר קליל. טיפה או שתיים יכולות לעזור גם אחרי עיצוב של השיער, השמן יוסיף לשיערך ברק לקצוות ויעניק לשיער מגע נעים. השמן לא גריזי ולא דביק.

קליק לשמן

אמיקה – איך זה התחיל?

דיברתי עם דוד קדוש מאמיקה ושאלתי אותו כמה שאלות. רציתי לדעת איך הכל התחיל ולמה רק עכשיו קיבלנו את כל המוצרים האלו גם כאן בישראל: "בשנתיים האחרונות שיווקנו רק לשוק המקצועי ולמספרות. הרגשנו שהגיע הזמן לפנות גם ללקוחות. אנחנו מלמדים את הקהל המקצועי שלנו איך להשתמש במוצרים שלנו, להעריך את האיכות, זה משהו של חינוך והדרכה וזה לקח זמן. כל המוצרים שלנו הם מוצרים מקצועיים והמחירים נוחים לצרכן. אנחנו משתדלים שכל המוצרים שלקוחה צריכה יהיו נגישים לה ובמחיר נורמאלי".

את המוצרים של אמיקה אפשר לקנות בגילטי, מחירי השקה (*המבצע עד סוף חודש פברואר)

מחליקי שיער קראמיים

383 ₪ במקום 450 ₪

מתלתלי שיער ללא קליפס

298 ₪ במקום 350 ₪

מתלתל שיער ללא קליפס עם 3 ראשים

425 ₪ במקום 500 ₪

מייבשי שיער Power Cloud

510 ₪ במקום 600 ₪

שמן טיפולי 100 מ"ל / 30 מ"ל

102 ₪ / 36 ₪ במקום 120 ₪ / 40 ₪

*על כל קנייה של מכשיר מקבלים שמן טיפולי לשיער בחינם.