חלום לים התיכון

יום, ים, מים ושמים. לא יאומן כמה קרוב נמצאת חוויה ברמה שלא נופלת משום חו״ל. מזל שאני יודעת לזהות הצעה שאי אפשר לסרב לה כשאני נתקלת באחת כזו

מתוך אתר ישרוטלצילום: אתר ישרוטל

״למה עכשיו לפני שאת טסה, ומה נעשה עם הקטנות, וקשה למצוא חניה בשישי בתל אביב״ שטח בפני אהובי את כל הסיבות לסרב, ואני רק והדגשתי ״אי אפשר לסרב לה. זו הצעה שאי אפשר לסרב לה.״

רגע לפני שטירוף הקיץ נחת עלי קיבלתי טלפון. נו, זה עם ההצעה שאי אפשר לסרב לה – בוקר של כיף ברויאל ביץ׳ בתל אביב, לארוחת בוקר, טיפול בספא, ושעות של שקט על הבריכה הכי יפה בעיר, על גג העולם עם הפנים לים.

התעלמתי באלגנטיות מן האופוזיציה הנושכת וקבעתי תאריך לאלתר. לפעמים חבל לי שבזוגיות לא טוב לנהל פנקסנות, כי מאוד הייתי שמחה להגיד ״אמרתי לך״ כל אותה שבת.

אני אנטי תל אביב ידועה. לא אוהבת את הצפיפות, הפיח, וכל המוזריקואים התל אביבים שמסתובבים בה. אבל האיש שלי הוא גרופי של תל אביב ואני קיבלתי הצעה שאי אפשר לסרב לה, מה שהביא את שנינו לקום בבוקר ולצאת מחוייכים אל היום השמשי ולשים פעמינו אל העיר הגדולה.

בכניסה למלון קצת התאהבתי בתל אביב. שיק בינלאומי שפוגש חוף ים-תיכוני, אין עוד עיר בעולם שיודעת לתת את זה. הכחול הגדול משתרע מקצה לקצה, צובע את חלל מסעדת ארוחת הבוקר באווירה נינוחה ומלווה את הארוחה הנפלאה ברוגע .

royalbeach6
נהנינו מארוחת בוקר מגוונת, עשירה ומשירות שלא פגשתי באף מלון בארץ עד היום. צוות מלצרים מקצועי ברמות אירופאיות, שמזכיר שמדובר במקצוע ממש, ולא במשהו להעביר את הזמן עד שמסיימים את התואר. מדהים איזה הבדל זה עושה בחוויית הארוחה.

אבל אוכל זה אוכל, וארוחת בוקר, מיוחדת ככל שתהיה, היא ארוחת בוקר. את גולת הכותרת גיליתי בספא.

בפתח קיבל אותי מורן. מטפל עטוף בחלוק רחצה, שגרם לי לרגע להרים גבה. הוא הגיש לי חלוק משלי וביחד הלכנו לחמאם.
אוי החמאם. אין לתאר את החוויה. תשכחו כל מה שידעתם על טיפול, ספא, עיסוי, מסאז׳ ואפילו טיפול בארבע ידיים, וכבר עשיתי טיפולים בעבר – והרבה.
אולי כדי להסביר כמה עונג יש בטיפול הזה אסביר שכששכבתי ברילקס בתאילנד בפוט מסאז׳, אמרתי לעצמי ״ כמה החיים טובים אלי, אבל זה לא כמו החמאם של מורן״. עד כדי ככה טוב.

royalbeach 3צילום: אתר ישרוטל

זה לא היה כמו שחשבתי, בסרטים החמאם נראה תמיד מהביל וקשוח, אבל מהרגע שנשכבתי על מיטת האבן זכיתי לפינוק מעודן ברמות הכי גבוהות. השילוב של מים חמים וקרים שנשפכים על הגוף מכף רגל עד ראש, קרצוף הגוף שמייצר עננת קצף שעוטפת את כל האיברים וגורמת לחוש כמו בציפה על ענן, והריטואל של הצלפה עדינה שממריצה את הדם ושוב הכל חוזר חלילה. בתום הטיפול הגוף נשטף ונותר בתחושה של ניקיון והתעוררות חדשה, ובעיקר כמיהה לפעם הבאה. עד כה – זה מסומן כטיפול הפייבוריט שלי, בכמה דרגות מעל כל מה שהתנסיתי בו קודם לכן. מישהו ידע טוב מאוד למה הוא משקיע בחדר המנוחה שצמוד לחמאם.

royalbeach6

לסיום היום, וכדי שאוכל לחתום ב״אמרתי לך״ בלי שום סייגים, יצאנו אל מתחם הבריכה מצויידים בחלוקים רכים, עיתון ומשקפי שמש, לספוג היטב את כל מה שיש לשעות הבריחה שלנו להעניק לנו.

royalbeach8צילום: אתר ישרוטל

הבריכה מעוצבת כדי לגרום למתרחצים בה להרגיש באמת על גג העולם, מתאחדת עם קו האופק ויוצרת תחושה שהכל טובל בכחול אחד גדול בין שמים למים. ובסוף יום שכזה אין כמו ישיבה מעל הים, ברוח המלוחה, כדי לחדש אנרגיות ולנקות את הראש לפני שחוזרים למירוץ.

אם מישהו מציע לכם פעם לעזוב את הכל לכמה שעות ולהגיע לבילוי שכזה, תזכרו שאמרתי לכם – זו הצעה שאי אפשר לסרב לה. אי אפשר. אמרתי לכם!