התכשיטן והמעצב עודד קאשי הציג קולקציית טבעות אירוסין בהשקת " will you marry me" מרשימה במיוחד

4662A16F-5834-496A-AD56-61C5EDFAA1AC

גלריית התכשיטים המפורסמת של עודד קאשי בכיכר המדינה מוכרת לרובנו. שמו של עודד קאשי כממשיך מסורת משפחתית המתמחה בתכשיטנות מוכר בארץ ובעולם.

IMG_7815

שמחתי מאד להגיע להשקת " will you marry me" בגלריה. בהשקה הציג עודד את קולקציית טבעות האירוסין החדשה שעוררה בי רצון להינשא בשנית או לכל הפחות לחדש את נדרי הנישואין ולזכות בטבעת מהקולקציה.

DSC04919 תמונה 5 תמונה 2 תמונה 1

הקולקציה יפהפייה ויש בה קסם רב ורומנטיות. הטבעות המרשימות מתאימות לטווח גילאים רחב. החל מכלות צעירות ועד נשים בשלות המחדשות את נדרי הנישואין עם בני זוגן לאחר שנות נישואין רבות.

עודד קאשי הציג את הקולקציה וסיפר שההיסטוריה חוזרת על עצמה והנוהג של הצעת נישואין על ידי כריעת ברך ומתן טבעת יהלום שהייתה נהוגה בשנות ה-50 וה-60 חזרה לאופנה. הקולקציה העכשווית בנויה לתת לכך מענה, תוך שהיא מציעה אופציות שונות בהתאם להעדפות והיכולת של זוגות צעירים וגם לזוגות וותיקים.

DSC04982 תמונה 9 תמונה 6

" יש השפעה לא מעטה לרשתות החברתיות" אמר עודד " הצעירים מעלים לאינסטגרם ולפייסבוק צילומים של הצעות נישואין עם טבעות יהלום. וכולן רוצות גם. אם בשנות השמונים לא ייחסו חשיבות לנושא טבעות הנישואין, הרי שהיום החתן משקיע מאמץ ומחשבה ברכישת טבעת אירוסין מרשימה, עם יהלום נכון. חשוב לו שידעו שהשקיע ועשה את הכי טוב שהוא יכול בכוונה אמיתית ואהבה"

טבעת אירוסין היא פעמים רבות התכשיט הראשון אותו רוכש הגבר לבחירת ליבו ובקולקציה יש מגוון טבעות המותאמות ליכולת הכספית וברמות מחיר המתאימות לרמות המחיר בהן צעירים רוכשים את טבעות האירוסין שלהם, זאת בלי לוותר על האיכות חסרת הפשרות שבה מעצבים את התכשיטים.

DSC05037 copy

"למעשה" מסביר עודד " טבעת האירוסין היא הטבעת החשובה ביותר, היא מהווה סוג של הצהרת כוונות ובה משקיע החתן את תשומת הלב המרבית. טבעת הקידושין עפ"י ההלכה היא חלקה ופשוטה.

אישית, אני אוהבת טבעות יהלום המשולבות באבני חן. הצבעוניות והיופי של אבני ספיר, אמרלד או רובי כובשות את ליבי. אך רוב הכלות מעדיפות טבעת יהלומים בלבד. צריך להיות קצת נועזת כדי לבחור טבעת בה האבן המרכזית היא צבעונית. וכדאי לדעת שאבני חן לא פחות יקרות מיהלומים. בגלריה של קאשי כל טבעת מעוצבת בהתאם לטעם האישי וכל אחת תוכל למצוא את הטבעת ההולמת את טעמה ועונה על חלומה ניתן גם לחרוט מילות אהבה בחלק הפנימי של הטבעת. החריטה נעשית בלייזר והכיתוב מדויק. ניתן גם להוסיף ציורים ועיטורים לפי דרישה.

IMG_7799 IMG_7797 IMG_7810 IMG_7802

כל אחת מהטבעות בקולקציה עוצבה מראש בהתאם ובפרופורציה לגודל היהלום. זאת בשונה מקולקציות אחרות בהן משתמשים באותה קולקציה תוך שינוי גודל האבן בלבד. תכנון הטבעת ועיצובה נעשים מראש בהתאם לגודל ולצורת חיתוך האבן הספציפית שתעטר אותה.

הטבעת אותה רוכשים בגלריה מותאמת באופן אופטימלי לגודל האבן, גודל האצבע, מבנה כף היד וההעדפות האישיות. כל זאת, לאחר בחירת המודל בפגישה אישית עם המעצב.

טבעות אירוסין עכשוויות מעוצבות בזהב לבן והן המבוקשות ביותר בשוק. אחריהן הזהב הוורוד בעל גוון ורדרד חיוור. זהב צהוב יצא מהאופנה והפך לגוון המיועד לתכשיטים מיוחדים כמו האתניים.

הדגם המנצח של הטבעות הוא דגם הסוליטר. כיום, העיצוב הוא של אבן מרכזית אחת וסביבה אבנים קטנות יותר. היהלום המרכזי יהיה יהלום הגדול מקראט אחד והמבוקשת ביותר היא טבעת יהלום של מעל שלושה קארט המספקת את אפקט הוואו המבוקש כל כך. בעיצובים החדשניים יותר נמצא את הטבעות בהן היהלומים יהיו מרובעים או מלבניים ויש את דגם הטיפה וחיתוך האבן בצורת "קושן"- דוגמה המזכירה כרית, ובה נראית האבן גדולה ומרשימה במיוחד.

תמונה 3 תמונה 11 תמונה 4

ומה לגבי האריזה? אין לשכוח כי אריזת הטבעת חשובה ומשמעותית. יש המעדיפים אריזה מרשימה ויש אריזה פשוטה וצנועה כדי לשמור על גורם ההפתעה. מה גם שכיום רבים בוחרים לכרוע ברך בטיול המשותף ורוצים אריזה שתכנס לתיק בלי להסב תשומת לב.

בעיניי, אין דבר מרגש יותר מאשר אירוע המחבר יחד אוהבים. טבעת האירוסין היא חלק מהצהרת האהבה וההשקעה בה היא גדולה. זוהי הטבעת הקרובה ללב ואותה שומרים ומוקירים תמיד.

עודד קאשי, תכשיטנות ושעוני יוקרה, כיכר המדינה, ה' באייר 28, תל אביב

אינסטגרם: @odedkashi

פייסבוק: Oded Kashi Elite Jewelry and Watches

 צילומים: יפה גביש, יח"צ גולן נהרדעא

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.