השקת קולקציית משקפי שמש לשנת 2020 בחברת דיוק אופטיקס

IMG_5723

משקפי שמש הינם האביזר האופנתי שהוא בגדר חובה אצלנו. ולא רק בקיץ. השמש קופחת בישראל בכל עונות השנה ומשקפי השמש מלווים אותנו תמיד. משקפי שמש הם אביזר אופנתי שמצליח לשמח ולשנות את המראה בקלות ואני נהנית מאד להחליף משקפיים בהתאם לעונה, ללבוש ולחשק.

חברת דיוק אופטיקס השיקה השבוע את קולקציית משקפי השמש ומסגרות הראיה לקראת 2020 ואני הייתי שם כדי לדווח ולהביא את מה שחדש בתחום. דיוק אופטיקס בבעלות ארז כהן היא היבואנית הרשמית של המותגים היוקרתיים ביותר ומעניין לעקוב אחר המותגים שהוא מייבא.

IMG_5773

דגמי המותג DITA

כשרואים את המשקפיים של דיטה, מבינים מיד מהן איכות ויוקרה. בהשראת דורות של אומנים ובעלי מלאכה קלאסיים, מעוצבים משקפי השמש ומסגרות הראייה של דיטה במעין מיזוג של מזרח ומערב בהרמוניה מושלמת של יופי ואיכות. בין אם מדובר במסגרות קלאסיות ואלגנטיות או במסגרות הוריקן טרנדיות, כל מסגרת של דיטה מיוצרת ביפן בעבודת יד מוקפדת ובשימוש בחומרים באיכות הגבוהה ביותר- טיטניום, זהב 18K זהב לבן ואצטט יפני.

המותג החדשני MYKITA

בהשקה מצאתי גם את המותג החדשני MYKITA. מותג מוביל בחדשנות מודרנית טכנולוגית אדירה, המציאו מחדש מייקיטה את מבנה המשקפיים כך שיהיו קלים וגמישים, ללא הלחמות וברגים ושימוש בפטנט רשום המזכיר יותר מכל את אומנות המסורת היפנית, אוריגאמי. מייקיטה ידועים בשיתופי הפעולה הפוריים עם מעצבים ידועים, דוגמת בית האופנה מייסון מרטין מרג'אלה או הלמוט לאנג. החתימה העיצובית, איכות המוצר המעולה והחדשנות האדירה הם שהופכים את מייקיטה לאחד המותגים המובילים בתעשיית האופטיקה הבינלאומית ולמשקפיים שפשוט אי אפשר בלעדיהם.

IMG_5768 IMG_5767 IMG_5769

מותג GARRETT LIGHT

ולמי שמבקש להרכיב משקפיים עם שמות של רחובות בווניס, קליפורניה שמשדרים יוקרה וסגנון, בוודאי ישמח להעשיר את הקולקציה במותג GARRETT LIGHT שמתגאה בכך שההשראה והנשמה לקולקציות מגיעה מדמויות אייקוניות היסטוריות. די להביט בעדשות הזכוכית המקוטבות והאיכותיות המגיעות מאיטליה ומיפן כדי להבין את החזון של גארת' לייט: יצירת מותג משקפי יוקרה בעבודת יד, המשלב איכות, שירות וסגנון. בגארת' לייט ניתן למצוא, בין השאר, גם מסגרות קליפון המתלבשות על משקפי הראייה.

מותג THOM BROWNE

בעלי עסקים בתחום האופטיקה ושוחרי אופנה מבינים שאי אפשר להשיק קולקציה חדשה ללא משקפי THOM BROWNE הייחודיים, פרי עבודתו של מעצב העל שהטביע את חותמו בעולם האופנה כבר ב2004. מאז ועד היום הספיק להפוך לשם נרדף לעיצוב עכשווי, השם דגש על פרופורציות קלאסיות ואסתטיקה מופלאה ומדויקת. הקולקציות המרהיבות בעיצובו מושרשות בתרבות האמריקאית וסופגות השראה משנות ה-50 וה- 60 בדיוק כפי שניתן היה לצפות מהמעצב הניו יורקי המוערך ועטור הפרסים.

קולקציות המשקפים של THOM BROWNE היא קלאסית, מדויקת ואלגנטית ושואבת השראה מעולם העסקים, האופנה והקולנוע גם יחד, בטוויסט עכשווי ובנגיעות מודרניות.  כל דגם מעוצב בקפידה בעבודת יד ביפן ומושפע מתחכום ויוקרה.

מותג KREUZBERG KINDER

IMG_5763

בעלי המותג שהגיע לארץ במיוחד

אנשי האופטיקה יוכלו להתרשם בתערוכה גם מהמותג הפרטי והייחודי של חברת דיוק אופטיקס – KREUZBERG KINDER – שהשראתו לקוחה מהשכונה ההיפסטרית המפורסמת בברלין – קרויצברג.

קולקציות המותג הצעיר מציגות מבחר רחב של משקפי ראייה ושמש בעיצוב חדשני המשלב בין הטאץ' הקסום של שנות החמישים והשישים העליזות לבין שנת 2020 המודרנית עם הסטייל האורבני העוצמתי, המתאים לחובבי אופנה בעלי אמירה אישית חזקה.

Kreuzberg Kinder מוכיחה פעם נוספת כי בעזרת יצירתיות ללא גבולות ותשוקה גדולה לעולם המשקפיים, ניתן ליצור דגמים בועטים ונדירים, אשר הופכים במהירות לפריטי מאסט ומהווים אאוטפיט שיוצר נוכחות שלא ניתן להתעלם ממנה.

מותג LGR

מותג נוסף שיוצג בהשקה הוא LGR בעלת הסטייל הייחודי והאלגנטיות האיטלקית.

כשמרכיבים את המשקפיים של LGR קשה שלא לרצות לצאת לסיבוב מסביב לעולם ולעבור ראשית באיטליה, שם מיוצרים המשקפיים בעבודת יד.  עם מוטיבים אפריקאיים ושילוב בין חומרים שונים במסגרות המשקפים, LGR מביאים את האוטנטיות הקלילה הדרושה במשקפיים, מבלי להתפשר על האיכות הגבוהה.

מותג CHLOE

ואיך אפשר לדבר על אופנה מבלי להזכיר את CHLOE – בית האופנה הפריזאי הנשי ביותר המשלב בהצלחה רבה קוטור ורוח צעירה. המותג Chloe מייצג נשיות, מודרניות, חן וחוסר מאמץ כמאפייני הליבה שמגדירים גם את קולקציית המשקפיים: מסגרות קלות, קישוטים מרהיבים

וניגודים הרמוניים של מרקמים וגוונים הבאים לידי ביטוי במסגרות הover size האייקוניות של המותג. בקולקציה תערובת של אלמנטים כמו מתכות מוזהבות, צורות עגולות, רטרו ו Size-Over.

תערוכת המשקפיים תתקיים במשך 8 ימים ומיועדת לבעלי חנויות האופטיקה, הרוצים לדעת מה חדש בתחום.

משרדי חברת דיוק אופטיקס– רחוב הכשרת היישוב 23 ראשון לציון

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.