מותג האופנה FIVE US – אלגנטיות אורבנית ועכשווית

2V9A8724

שילוב של אלגנטיות עם עכשוויות אורבנית, זה הקו המוביל באופנת FIVE US . שילוב היוצר אופנה שיקית במיוחד, רעננה ומקורית.

מותג FIVE US, משווק בשמונה השנים האחרונות פריטים ייחודיים תוצרת הארץ ל- 32 בוטיקים נבחרים בישראל. השיווק נעשה בכמויות מזעריות על-מנת לשמר את הייחודיות של כל פריט ופריט בקולקציה.

מה מאפיין את הקולקציה? בדים איכותיים במיוחד בשילוב אלמנטים בעבודת יד, המקנים לה טאץ' ייחודי ואישי, וצביעת הבדים נעשית בשיטה חדשנית, למראה מיוחד ומקורי.

הפריטים האיכותיים, מותאמים לגזרת הלובשת ומונחים היטב על הגוף, באופן מחמיא במיוחד.

2V9A8934 2V9A6897

למי מיועדת הקולקציה? האאוטפיטס מיועדים לגילאי 23-35 ומתאימים לכל שעה במהלך היום, החל מלבוש קזו'אל אלגנטי ועד יציאה ללאנץ' או אירוע עסקי. כך למשל ניתן למצוא ג'ינסים בגזרות אמצע – לא גבוהות מדי ולא נמוכות מדי וגוונים המתאימים ללבישה לאורך כל היום, במשך השבוע ובוויקנד.

מהו החזון של FIVE US ? לספק מענה כולל, המבוסס על שוק כחול-לבן, עם פריטים שעומדים בפני עצמם או שניתן לצרף אליהם אקססוריז מעניינים. הבדים מהם מיוצרים הבגדים, וויסקוזה, כותנה ומודלים מסיב טבעי, נמתחים ונוחים ללבישה לנוחות מקסימלית.

2V9A6970 2V9A7187 2V9A8246

מהם הצבעים המובילים? נייבי, אפור, בורדו, חרדל, ירוק בקבוק, כסוף, מטאלי, פודרה, ירקרק, אפרפר ולבן מטאלי והם משתלבים נהדר עם משחקים צבע מיוחדים של פסים, תפרים, שפשופים, אפליקציות והסמל המסחרי של המותג.

בנוסף, ניתן לראות בקולקציה של FIVE US דפוסים גאומטריים אבסטרקטים, משבצות ופסים, שהופכים את האאוטפיטס לעכשוויים ותואמים את האופנות והטרנדים ברחבי העולם.

צילום: חלי פרידמן

את הקולקציה ניתן להשיג בבוטיקים המובילים בישראל.

פייסבוק: Five us – פייב אס

https://www.facebook.com/Fiveus.Fashion/

טל: 03-6825575 || בית פנורמה, דרך בן צבי 84 תל אביב

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.